Moderator: Tehnika moderatorji
Če se EGR loputa pri 2.0 ne zapre, ti bo servo motor javil da pozicija lopute ni prava. In bo računalnik javil napako.coolbits napisal/-a:Nisem imel v mislih elektromagnet/ motorcek ampak saje ki se nabirajo in preprecijo popolno zaprtje. Ne vem ce je tudi to kaj bolje urejeno pri 2.0.
Drugace da bi tako trpel dpf ostane samo se slab MAF.
Ni to problem MAFa ali EGRa, problem je v DPFju. Zgleda da je mehansko poškodovan (počeno satovje) in prepušča saje, ki so prisotne pri vsakem dizlu, neglede kako dobro je izgorevanje.b_bay napisal/-a:Kaksni so simptomi za slab MAF? Neverjamem, da je simptom samo, da mi crno kadi? Pa pri meni ni neka dimna zavesa, da ne bo pomote, dejansko minimalno crno kajenje, ki pa je ocitno dovolj, da sem na tehnicnem popusil.
Zazna... brez skrbi.Mal dvomim da zazna 0,5mm razlike.
Ne vem kje naj potem zacnem iskati napako. Parametri so vsi ok, avtomobil ne cuka, olja ne pije, regeneracije se delajo odvisno od relacij. Ravno pred tehnicnem sem imel eno relacijo 860km. Regeneracijo zacel pri 550km...skratka vse normalno dejansko.coolbits napisal/-a:Če ti z vgrajenim DPF kadi, je nekaj drugega narobe. Tudi če je DPF počen ali pušča nebi smelo vidno kadit.
Meni brez EGR in DPF ne kadi vidno nič recimo.
Tako da preden menjuješ DPF najdi napako, ker drugače boš kmalu spet na istem.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov