Že 20 let nazaj je bilo priporočljivo avto ''prepihat'' na avtocesti/relaciji zato, da so plini na tehničnem ok, kaj šele sedaj, ko sta EGR in DPF (pa še kaj ko ne poznam) v igri. Avto ogret, en krog po obvoznici in je to to pa še užival boš. Ne komplicirat za brezveze. DPF se menja ko je hin, ne pa preventivno... No razen če imaš viška denarja
Očisti Dpf;odstrani z dpf-ja senzor pritiska,s sredstvom(jaz osebno Wuerth DPF cleaner) našpricaj skozi odprtino v dpf;pusti 20 minut,nato pa preko računalnika izvedi prisilno regeneracijo in bo filter očiščen.
tudi brez DPFa gre tehnični skozi ...pred tem sem ga samo malo prepucal in ni blo nobenih pripomb - razen da mi leva luč sveti prenizko (ker mam pač precej nizko nastavljene kratke luči)
No takole. Samo, da vas obvestim, da niti en od vas ni imel prav! Stavki kot so kaj kompliciras, ne isci problemov tam kjer jih ni, dpf nima vloge na tehnicnem, mi ne povedo nicesar.
Skratka, dajte naslednjic malo bolj konstruktivne nasvete napisat. Uporabnik GORA je sicer dal nasvet, ampak jaz nimam problema, da se regeneracije ne bi delale.
Skratka na tehnicnem sem padel. Pred tehnicnim sem ga razpihal na avtocesti in sicer vozil sem se skoraj 70km v visokih obratih...in to ni pomagalo. Ko sem prisel na tehnicni so bile vrednosti 2x vecje od dovoljenih. Zadnjic je bilo enako, z razliko, da ko je tip, ki je naredil en krog v visokih obratih, je avtomobil ob merjenju plinov delal regeneracijo. Tokrat je bila regeneracija narejena v petek, v ponedeljek sem pa imel tehnicni.
Sedaj se sprasujem kje tocno lezi problem. Regeneracije se normalno delajo, niti enkrat nisem imel problema s tem. MES vedno pokaze normalnih 10min regeneracije, tudi temperatura je normalna...
Jaz ne iscem problemov tam kjer jih ni, ampak tu je ocitno problem, saj poznam avtomobil in ocitno je nekaj narobe. Ze to, da je izpusna cev okrog in okrog crna je en pokazatelj, da nekaj ne stima. Cevi avtomobilov z DPF filtrom morajo biti ciste in ne crne.
EGR je lahko tudi delujoc, ce dela pravilno, problem je v tem ker rad zasteka v malenkost odprtem polozaju in to se zgodi tudi ce je manj agresivno nastavljen. To povzroca vec dimnosti, trpi pa DPF.
Nisem imel v mislih elektromagnet/ motorcek ampak saje ki se nabirajo in preprecijo popolno zaprtje. Ne vem ce je tudi to kaj bolje urejeno pri 2.0.
Drugace da bi tako trpel dpf ostane samo se slab MAF.