Evo 2 mesca sm lastnik alfe 159, 2.0jtdm, letnik 2010, in je prva alfa z dpf filtrom. In zdj k zadevi ki me matra. Danes dobim avto iz servisa namrec dal sem narediti velik servis ker kljub vsem listkom in servisni knjigi pac rajs vem kaj in kdaj je blo tocno narjen narjen. Med drugim je mehanik tudi cistil dpf z nekim cistilom in prisilno regeneracijo. Zdj je pa zadeva taka da prej je delal avto regeneracijo na cca 300km zdj je pa zaceu delat vsakih 100 km....se komu sanja je to normalno po ciscenju al neki ne stima. Hvala za odgovore
DPFja se ne čisti kar tako na lepe oči, oziroma ker se nekemu majstru zdi da bi bilo treba...
Prisilne regeneracije se dela, če je bil avto dolgo vožen na krakte relacije, in se regeneracije niso pravilno izvajale, posledično se DPF zabaše, ... če DPF dela normalno se prisilnih regeneracij NE DELA.
Čiščenje s čistili je zadnji korak, ki ga probaš, ko je DPF že tako zabasan, da niti prisilne regeneracije ne moreš več narediti.
To je ponavadi po kaki večji mehanski težavi na motorju, ki se dolgo časa ni odpravila (slabo delujoč EGR, fuč injektorji, puščanje olja na turbini...)
Tako da ja zelo verjetno ti je mehanik naredil več škode kot koristi...
Regeneracije so se sicer zdj mal umirile in jo po cca 250 km se ni naredu se mi je pa przgala lucka za motor H.E.C. in tester pokaze kodo P0130....je to povezan
Danes sem naredil tehnični z mojo 159, ki seveda ima odstranjen DPF. In so mi na tehnicnih zatežili da avto mora imeti DPF in da bom drugo leto moral imet zmontirano na avtu če ne, da avto nebo mogel opraviti tehničnega.
Ima kdo podobne izkušnje?
Bom moral drugo leto DPF montirat nazaj?
V 4 letih kakor imam avto, je to prvič da so to omenili. Izgleda da bodo težit tudi zaradi tega v bodoče.
Zmontirano že, če pa je operativno, je pa že druga debata. Js mam kr cev namesto DPF-a in čakam dan ko mi bo ker na tehničnem kej siknu. Lahk v kamot pridem čez kako uro nazaj z zmontiranim DPF-om, ki bo pol ure po odhodu iz tehničnega spet "odletu" v en kot garaže....
Drgač pa tole...o meritvah trdih delcev....ma to se pogovarjajo po forumih že ene 10 let....in za vsako: to bo glih zdej zdej pr nas, jutri začnejo...včeri so že začel...ma dej dej....bla bla bla....
Kaksen je pravilni postopek odstranitve DPF-a in EGR-a.
Dobil sem enega, ki ga ne bo to zanimalo na tehnicnem v Avstriji. Ze 2 leti itak gledajo samo elektronsko. Nujno je, da racunalnik "zazna", da je DPF not, ter da ima zadnjo "uspesno" regeneracijo. Ostali parametri morajo pasati, keri tocno ne vem.
Se to sploh da narediti na taksen nacin.
Ta frend mi je govoril, da lahko naredim tudi downpipe.
Koliko se bo to vse poznalo pri moci avtomobila, ter pri zvoku?