Podoben problem rešujem tudi sam...
Jaz sem na koncu prišel do ugotovitve da je zaštekal sistem za ročno zavoro na zadnji čeljusti. Ta ne dela več kot bi moral in zato bremza ne vrača nazaj in zavira ves čas med vožnjo.
Pri meni se je problem začel pred 2 leti podobno kot si napisal sam... zamrznila ročna zavora pozimi, takrat sem naredil napako in se z avtom peljal cca 3km z zamrznjeno ročno, posledica pregreta leva zavora. Potem so mi v roku pol leta dobesedno razpadle zadnje ploščice na levi strani. Sledila je menjava ploščic in diskov ki so bili vijolčni.
Ampak letos decembra se je problem začej zopet pojavljati. Najprej tako da sem med vožnjo opazil da po dolgih relacijah začne cviliti zadnja leva zavora, kadar nisem zaviral, po pritisku na pedal za zavoro je cviljenje izginilo.
V roku enega meseca mi je zaradi pregrevanja uničilo ABS obroč na zadnjem levem ležaju (obroč je iz magnetnega materiala ki je zaradi vpliva vročine razpadel na koščke). Ko sem zadeve razdrl sem opazil da je na levi strani disk in ploščice pobralo zelo konkretno, disk spet vijolčen. Tako da sem kupil nov komplet zavor, nov ležaj, še nove zajle za zavoro ki so spet nekaj štekale. Že ob menjavi mi je mehanik svetoval da bi bilo pametno obnovit čeljust, ki baje rada zataji...
No in res se je cviljenje še vedno pojavljalo, zato sem zdaj naročil obnovljeno zavorno čeljust, ki jo nameravam menjati v kratkem.
Aja, pri meni platišče ni vedno toplo. Včasih sploh nič, včasih malo, nikoli pa toliko da platišča nebi mogel držati.
In vse zaradi ene zamrznjene zajle od ročne... prijateljski nasvet, ne se vozit z zamrznjeno ročno