Seveda. Ubistvu samo vpisat v homologacijski kartonček. Poleg TUV certifikata moraš predložiti še potrdilo o strokovni vgradnji, ki ti ga lahko izda npr. pooblaščeni serviser ali pa kakšen avtoelektričar..
Ja tale varianta mi je veliko bolj všeč. Čeprav še vedno ne vem kako bi zgledal avto podnevi, da ima samo "meglenke". Men to ponavad mal češko zgleda (pri drugih avtomobilih)
Glede limanja slik sem zelo neroden. Sicer pa, če boš vguglal Philips Daylight 4 boš dobil približno predstavo kako naj bi to zgledalo na 159.
Moj motiv ni bil izgled: preprosto me jezi, da pri dnevnih vožnjah svetijo vse žarnice v kabini in na tablici. Ko to začne crkovat pa imaš takšno in drugačno gnjavažo. Sedaj imam luči na "A" - podnevi svetijo samo led, če se zapeljem v tunel ali ko pade tema se avtomatsko prižgejo serijske luči. In nobenega straha pred policaji.
Torej misliš verjetno v isti liniji kot meglenke? Nimaš kam pritrditi - nosilci za montažo so lahko le zgoraj ali spodaj, na hrbtni strani ne gre. Tudi odbijač ima tam mrežico, ki verjetni ni tako nosilna. Bi moral kar precej improvizirati, jaz sem pa za bolj simpl rešitve.
tomasso napisal/-a:Dal vgraditi Philipsove Daylight 4 Led diode, povezane preko senzorja, homologiral na AMZS bazi v MS (32eur). Ni veliko cirkusa, vse dela odlično.
A ni obvezno imeti podnevi prižgane sprednje in zadnje luči. Kako je potem z zadnjimi led lučmi? So obvezne ali ne?