Ti DPF filtri so pa res problem. Danes sem govoril s kolegom od fotra, 2 leti stara Toyota Rav4 2.2 (izven garancije) in je šel DPF. Avto je v limp mode, popravilo pa menda 5000€ ne vem, od kje so dobili to ceno.
Anyway, zanima me koliko dela in kako pametno je preventivno vsake nekaj časa (recimo 1x na leto) očistiti DPF in EGR?
ziga22 napisal/-a:Ti DPF filtri so pa res problem. Danes sem govoril s kolegom od fotra, 2 leti stara Toyota Rav4 2.2 (izven garancije) in je šel DPF. Avto je v limp mode, popravilo pa menda 5000€ ne vem, od kje so dobili to ceno.
Anyway, zanima me koliko dela in kako pametno je preventivno vsake nekaj časa (recimo 1x na leto) očistiti DPF in EGR?
mimogrede; toyota ima 3 leta garancije! Na moji rav4ki se je enako tako zgodilo v drugem letu pri približno 45kkm. safe mode, max 2000rpm, top speed cca 100km/h.
popravilo na hitrem servisu, jasno v garanciji. Razlog: baje slabše gorivo!
A, pa, jebenti, no. Bolj ko berem to DPF temo, bolj vidim, da bom še lep čas na svojem non-DPF renaultu. Predvsem zato, ker imam zadnje čase vse preveč mestne vožnje, da ne bi na koncu fasal zamenjave filtra. Ju-fakin-hu.
Joj joj...spet ti DPF filtri.... osebno zaenkrat nimam težav z njim (tok tok) ampak resno razmišljam na ponoven prehod na bencinarja prav zaradi teh sitnosti...
Ne vem, kje sem prebral, mogoče na tem, ali pa na kakem Italijanskem forumu... hmm.. ampak, baje, da je bil ta DPF filter prvotno grajen in projektiran za 1.9 različico, in da so kasneje brez kakega večjega razvoja zadevo vgradili še na motor 2.4. In ker DPF filter še najbolje diha na 1.9 se baje na 2.4 malo bolj maže oziroma morajo biti regeneracije pogostejše (popravek programa). Spet če se še kaj spomnim, baje da je nekaj potem povezano tudi z elektroniko, ki krmili, kdaj naj se regenerira in baje da je ravno v tem keč, ker je v štartu to regeneracijo oziroma čiščenje opravljalo rahlo prepozno.
Se oproščam za kopico bajejev.
Je pa tudi res, da se vsaj meni regeneracija aktivira vsakih ca. 1200 - 1300 km, in da glede na podatke traja povprečno 400 sekund. In da je mera polna se spomni regenerirat ravno takrat, ko zapeljem z AC nazaj na lokalno, potem pa moram narest par kilometrov več da motor neha ružit in se poraba povrne v meje normalnega.
Drugače pa tok tok, problemov z DPF filtrom še nisem imel, če izvzamem prižig lučke o zamašenosti filtra po naključju ravno po pranju avtomobila z industrijskim baromatom. Nesrečno naključje je hotelo da sem nekajkrat pošprical v polno tudi v auspuh. Drugače pa stanje filtra kaže na normal clogging in sem dokaj miren.