159 2.4 JTDM in kilometrina

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
przlend
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 733
Pridružen: To Mar 22, 2005 9:27 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Čisto of topic,ali ima 2.4 eno ali dve turbini :?:
Uporabniški avatar
aaxxx
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 961
Pridružen: Sr Mar 02, 2005 7:43 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Macau, SAR China

przlend napisal/-a:Čisto of topic,ali ima 2.4 eno ali dve turbini :?:
eno

LP
ziga22
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 754
Pridružen: Če Nov 13, 2008 6:26 pm
Vozilo: 2006 Alfa 159

Ti DPF filtri so pa res problem. Danes sem govoril s kolegom od fotra, 2 leti stara Toyota Rav4 2.2 (izven garancije) in je šel DPF. Avto je v limp mode, popravilo pa menda 5000€ :lol: ne vem, od kje so dobili to ceno.

Anyway, zanima me koliko dela in kako pametno je preventivno vsake nekaj časa (recimo 1x na leto) očistiti DPF in EGR?
Uporabniški avatar
Drej
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 66
Pridružen: To Jan 20, 2009 10:58 pm

ziga22 napisal/-a:Ti DPF filtri so pa res problem. Danes sem govoril s kolegom od fotra, 2 leti stara Toyota Rav4 2.2 (izven garancije) in je šel DPF. Avto je v limp mode, popravilo pa menda 5000€ :lol: ne vem, od kje so dobili to ceno.

Anyway, zanima me koliko dela in kako pametno je preventivno vsake nekaj časa (recimo 1x na leto) očistiti DPF in EGR?
mimogrede; toyota ima 3 leta garancije! Na moji rav4ki se je enako tako zgodilo v drugem letu pri približno 45kkm. safe mode, max 2000rpm, top speed cca 100km/h.
popravilo na hitrem servisu, jasno v garanciji. Razlog: baje slabše gorivo!

lp
Uporabniški avatar
Prometej
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 70
Pridružen: To Feb 09, 2010 3:40 pm
Član Alfa Kluba: 0

A, pa, jebenti, no. Bolj ko berem to DPF temo, bolj vidim, da bom še lep čas na svojem non-DPF renaultu. Predvsem zato, ker imam zadnje čase vse preveč mestne vožnje, da ne bi na koncu fasal zamenjave filtra. Ju-fakin-hu. :cry:
Indeed.
havana_club
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Jul 11, 2008 12:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Primorska

Joj joj...spet ti DPF filtri.... osebno zaenkrat nimam težav z njim (tok tok) ampak resno razmišljam na ponoven prehod na bencinarja prav zaradi teh sitnosti...

Kdo proda 159 TBI za kul ceno?? :mrgreen:


LP David
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če delaš veliko kilometrov in avtu pustiš da se prediha, potem ni nobenih težav.
Ali
Alfist
Alfist
Prispevkov: 498
Pridružen: Če Jan 22, 2004 7:09 pm

kolk pa je to po tvoje?
1000 v eno smer?

itak, naslednji avto bencinc, definitivno.
nemško govoreč. :D
BMW v garaži stoji, Alfa te pa čaka.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Nad 20km v eno smer je pomojem že zadovoljiva kilometrina. Več kot je pa seveda boljše.
havana_club
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Jul 11, 2008 12:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Primorska

Jah... glede na to da delam več kot 60kkm letno in vozim avto predvsem relacijsko... to očitno ni pravilo, da te avto ne bo hecal.

Spet so težave.... :roll:

And it's freakin' me out a bit... :mrgreen:

LP DAvid
vučko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 152
Pridružen: So Jun 19, 2010 2:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

Ne vem, kje sem prebral, mogoče na tem, ali pa na kakem Italijanskem forumu... hmm.. ampak, baje, da je bil ta DPF filter prvotno grajen in projektiran za 1.9 različico, in da so kasneje brez kakega večjega razvoja zadevo vgradili še na motor 2.4. In ker DPF filter še najbolje diha na 1.9 se baje na 2.4 malo bolj maže oziroma morajo biti regeneracije pogostejše (popravek programa). Spet če se še kaj spomnim, baje da je nekaj potem povezano tudi z elektroniko, ki krmili, kdaj naj se regenerira in baje da je ravno v tem keč, ker je v štartu to regeneracijo oziroma čiščenje opravljalo rahlo prepozno.

Se oproščam za kopico bajejev.

Je pa tudi res, da se vsaj meni regeneracija aktivira vsakih ca. 1200 - 1300 km, in da glede na podatke traja povprečno 400 sekund. In da je mera polna se spomni regenerirat ravno takrat, ko zapeljem z AC nazaj na lokalno, potem pa moram narest par kilometrov več da motor neha ružit in se poraba povrne v meje normalnega.

Drugače pa tok tok, problemov z DPF filtrom še nisem imel, če izvzamem prižig lučke o zamašenosti filtra po naključju ravno po pranju avtomobila z industrijskim baromatom. Nesrečno naključje je hotelo da sem nekajkrat pošprical v polno tudi v auspuh. Drugače pa stanje filtra kaže na normal clogging in sem dokaj miren.
chocki
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 95
Pridružen: Če Jan 07, 2010 1:52 pm

eno vprasanje kako zgleda ta lucka za zamasenost ali je pri 1.9 ista?
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Na displayu med števci ti napiše FEJLR! :)
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

chocki napisal/-a:eno vprasanje kako zgleda ta lucka za zamasenost ali je pri 1.9 ista?
Ne vem, s katero lučko se konča - tako se začne

Slika
chocki
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 95
Pridružen: Če Jan 07, 2010 1:52 pm

sem mislil, da kr napise magicni check engine. zaj vem, da obstajajo se druge lucke in napisi :)
Odgovori
  • Informacija