Sem čisto nov lastnik AR 2.4 JTDM.Imam jo par dni.Kupil sem jo pri GTC avto v LJ.Ima 114 000 km prevozenih.Letnik 2006.Zaenkrat sem navdušen in vse deluje kot je treba,potegne za znoret in tudi estetsko je brezhibna.AR 159 sem si zelel imeti odkar se je pojavila na trgu in zelja se mi je koncno uresnicila..Sedaj pa k temi...To je moj prvi diesel v zivljenju.Vem,da so zelo izpopolnjeni glede na stare čase in o Alfinih dizlih sem slisal same hvale.Me je pa zacelo skrbet ko sem bral razne članke na tem forumu.Sam namrec delam priblizno 12-15k km na leto,kar naj bi bilo premalo za dizla,ker naj bi nastajali problemi z EGR in DPF (mašenje,regeneracija...) ce delas bolj mestne in primestne voznje.
Glede na to,da je AR 159 z bencinskim motorjem zelo malo in da verjetno tudi niso vsi lastniki dizlov trgovski potniki me zanima,ce sem res brcnil v temo s tem nakupom?A se takega avta res ne da uporabljat za "normalne " vsakodnevne opravke pa ti še vedno deluje normalno?Prej sem imel 156 1.8 TS.Deset let je delala brezhibno.Edino kar sem zamenjal je bila desna roka,motorcek za brisalce in zajla za ročno.Verjeli ali ne:)
Lahko boš mel probleme. Sam tega ti ne more noben garantirat. Če boš imel redno tudi kakšno daljšo relacijo ne samo mestno vožnjo, potem zna biti vse OK. Če se ti bodo začele pa po kakem mescu lučke vžigat potem pa veš da bo treba nekaj narediti
živjo jaka. tudi jaz sem kupil 2.4 jtdm pri gtc avtu. glede na stanje kilometrov ti predlagam, da v kratkem opraviš menjavo jermenov etc- veliki servis - predviden je po servisnem planu na 120.000 km. drugače pa upam, da ne boš imel take smole kot jaz - beri temo kompresija v cilindru. predlagam ti, da jo daš zmerit stane zadeva cca 40€ in v primeru problemov skušaš dobiti pokritje stroškov servisa, ki bi zaradi teh problemov eventuelno nastal.
drugače pa kot si rekel je nekaj posebnega na tem avtu.
A se lahko izognem morebitnim problemom z malo boljšo preventivo oziroma malo pogostejšim obiskom na servisu,da preverijo ali je s komponentami,ki bi v mojem primeru lahko povzročale preglavice vse v redu?Za katere komponente še gre razen za filter trdih delcev?
Mislim da ni potrebno, če bo potrebno ti bo že avto povedal... se bo lučka prižgala.
havana_club: ja brez popravka določenih stvari v ECUju ni možno odstraniti DPFja imaš prec napako na računalniku. To kar prodaja AHM je precej razvoja zadaj. Mislim da je eden redkih ljudi ki zna to naredit.
Če se vas najde kakih 5 komadov pa mu plačate letalsko karto in hotel za en dan vam komot poštima. Sej prav dosti opreme ne rabi. Dela pod avtom je za 5 minut, ostalo je pa vse preko računalnika.