tako kot je @bearex rekel, je po mojem mnenju največja težava s tem, da ne poznate "prave" zgodovine avta, niti kilometrov realnih (tudi če je slo poreklo....ni nujno da vse drži)...
+ velika večina , ki ima večje probleme z avtom je le ta letnik 2006!!! kar pomeni štart proizvodnje, ki pa na žalost prinese tudi "porodne" težave (pri vseh znamkah/ avtih). Kar poglejte , da skoraj vse 159 z težavami (ki jih naštevate) so 2006...2007 je veliko manj težav...MY 08 pa še manj....
PS: zato pa so 159 z zelo solidno opremo že od malenkost čez 10K€ ...seveda 2006 letniki
Tudi tukaj gor se nažalost ne najde vsega oz. ubistvo samo uradni vpoklici kar pa tudi ne pomeni nič, ker znamke le redko to prakticirajo čeprav je trend v zadnjem letu ravno obraten. Za mojega Brava vem, da 3/4 napak ni vpisanih v VOSI in sem jih našel/diagnosticiral sam, poiskal na UK/DE forumih kjer je veliko več vozil prisotnih ter se izkristalizira kaj je in ni normalno in tudi serviser mi je šel zelo na roko in klical v LJ, da so preverili potem v IT ali je za ta problem že znana rešitev. Najboljši pokazatelj so še vedno izkušnje lastnikov in to v čim večjem številu. To število je pa v SLO za znamko kot je AR pač izredno malo. Štirim dela....petim ne in je potem skret
@Uroš - vsak model ima pač svoje hibe pri vsaki znamki. Ne vem zakaj bi sedaj prodajal svojo, če imajo drugi po večini slabše izkušnje? Saj nimaš avta zaradi drugih in če tebi odlično služi ter povrh je še avto, ki ti je všeč in si ga želel imeti.....res ne vem zakaj bi ga prodal zaradi drugih? Avta, ki ne bo imel težav ali ne bo vpoklicev pa ne boš našel, žal.
Teo napisal/-a:Kupljen v Sloveniji in ti si prvi lastnik. Kako nenavadno, da nimaš problemov
Če je temu tako potem je pa naša in od Unicornovega fotra izjema kupljeni pri nas in novi tudi btw
Uroš napisal/-a:@Ozi, bil je sarkazem - ON, itak da ne bom menjal, ker za Maseratija-QP še nimam dovolj ostalo me pa ne zanima.
Vem, zato sem tako odgovoril gre pa ta tema spet v brezveze. Dejanski lastniki deliju tukaj kaj je in ni bilo narobe.....eni tretji pa to ocenjujejo iz svojih stališč.
Miholl napisal/-a:Mene zanima kaj ima letev, sesalni kolektor, sobe, dpf veze z znano oz. neznano zgodovino
LP M.
Nič, razen opravičevanja šlamparije s strani Alfa Romeo Očitno je tako težko priznati, da se pač kvarijo tiste zadeve, ki naj se načeloma ne bi...opravičevati to s tem, da se tudi drugim znamkam dogaja, je pa nesmiselno. Alfa že zaradi precej slabega slovesa bi se morala še posebej truditi, da do takih napak ne bi prihajalo...
Miholl napisal/-a:Mene zanima kaj ima letev, sesalni kolektor, sobe, dpf veze z znano oz. neznano zgodovino
LP M.
Nič, razen opravičevanja šlamparije s strani Alfa Romeo Očitno je tako težko priznati, da se pač kvarijo tiste zadeve, ki naj se načeloma ne bi...opravičevati to s tem, da se tudi drugim znamkam dogaja, je pa nesmiselno. Alfa že zaradi precej slabega slovesa bi se morala še posebej truditi, da do takih napak ne bi prihajalo...
Se strinjam, dejansko bi se morale kvariti manj, od konkurence, da bi pooočasi prišle nazaj na dober glas. Pri meni kolegi samo čakajo, kdaj bo kaj crknilo in po vsem možnem pisanju tukaj gor je človeka včasih že kar strah. Če je večina težav res z MY2006 in jih s kasnejšimi MY ni več, je to dokaj normalno (na žalost) za avtomobilsko industrijo, procent okvar popolnoma novih modelov je vedno bistveno večji. Če pa ima kdo iste težave z MY2008 ali kasnejšim je pa že druga stvar...
Ko sm jst mel namen prodat svojo bivso 156-ko sm 3 mesce visel na avto.net in tehtal razlicne variante.Prva izbira je bla seveda 159-ka v katero sm bil zagledan ze odkar je prsla ven..In potem je slo tko..na voljo je blo enih 12 000 €,zeleu sem avto ,ki ni starejsi od 4 leta in nima vec kot kaksnih 120 000 km,pa da ma 150 konjev in več....in ko to vpišeš v iskalnik na avto.net izpade,da prakticno ni blo boljse izbire od 159-ke...Razen ce bi se hotu vozt s kasnimi Lagunami,Seati,Opli ,mogoce kaksen BMW serija ena...
Gor-dol...za ta keš ni niti prblizno tolk dobrga,zmogljivga in lepga avta.
Pa ceprou ga je treba kdaj na servis pelat
Naj govorijo kar čjo:
prej sem imel 156 ko - uvoženo 1.9 jtd, kupil 3 leta staro s kao 80 k (dejansko nekje 130-140.
V treh letih sem naredi 95k km na 175k. V tem času sem naredil 5 servisov (prvi ko sem jo kupil) in na vsakih 20k. Nobenih posebnosti.
Edino kar mi je v tem casu crklno je bil kopresor klime.
Pol leta nazaj sem kupil 159ko - uvoženo 2.4 jtdm, kupil 3 leta staro s kao 106k (baje jih je imela cca 150+):
- Nardil velik servis takoj pa za ziher sem po parih tednih se v menjalniku menjal olje - Q-tronic,
- zdej ima avto 126k in bom sel na servis po 20tisočih km, bomo videl kaj bo,
- v vmesnem casu pa mi je zapacalo DPF in EGR - zakaj (mislim da so mi na uradnem servisu ko so mi olje na menjalniku menjal, nekaj pomučkali, ker preden sem šel tja mi je avto pil liter manj kot ko sem šel od njih, pa omenili so mi da tam na računalniku neki javlja DPF), no po dveh tednih je sel DPF - amapk so mi ga zrihtal zastonj
- tko da ne vem a stejem to da se je pokvarilo, al je ker mojster kakemu kolegu rihtu in mi dal jajc notr, njemu pa mojga? Ne bi bilo prvič da se to dogodi, tudi na uradnih servisih in uvoznikih - vem za uradno prevaro, na enem generalnem uvozniku in serviserju (sam ne za Alfa avte), pa so glave potem letele, ker bi skoraj zgubili zastopstvo zaradi muckarjev mehanikov
No slisal sem pa ze take v moji zgodovini ("sej bomo zrihtal, ce ne bomo pa kle s kerga druzga vzel" - WTF")