V Kromberk (N. Gorica). Zamenjali so filter, natočili 5W30 WR pure energy in resetirali števec olja. Menjava filtra olja in olja je mislim da 0,8 n.h. na kar sem dobil še nek popust par evrov na delo in da ne govorim da se mi je zdelo olje napram trgovini, cenej.
Kakšne so cene danes? Normirane ure so vedno iste. Preverit bi bilo treba samo ceno olja.
zamenja se tako, da odšraufaš 2 vijaka eden na levi drugi na desni..tam kjer ti piha na prednjo šipo..ne tisti dve podougovati reži ampak tisti na sredini podobni kvadratu..vsaj mislim, da pihajo tudi na vetrobransko steklo
vučko napisal/-a:V Kromberk (N. Gorica). Zamenjali so filter, natočili 5W30 WR pure energy in resetirali števec olja. Menjava filtra olja in olja je mislim da 0,8 n.h. na kar sem dobil še nek popust par evrov na delo in da ne govorim da se mi je zdelo olje napram trgovini, cenej.
Kakšne so cene danes? Normirane ure so vedno iste. Preverit bi bilo treba samo ceno olja.
LP
Je olje ok? a ne piše da naj bi bil 5W40?
Drugač pa je ene 5 filtrov ja....jst k menjam olje še vse filtre menjam...pač pride par €več, sam ni pa spet tak strošek, da tega ne bi menjal....sej to je 1x na leto samo.
TribesMan napisal/-a:
Je pa ena malenkost... DPF V motornem računalniku je potrebno po menjavi olja narediti "eno malenkost"... Nekaj v zvezi z DPFjem...
A se to da neraditi z programom Fiatecuscan, ker ravno razmišljam, da bi nabavil nov konektor da bi mi tale zadevica delal, pa ne vem, kaj mi bo prineslo novega...
TribesMan napisal/-a:Se da z Fiat ECU Scanerjem, samo moraš kupit licenco za ta program, ki stane 50€... pa seveda še kabel, najbolje ELM327 ki pride kakih 30€.
Lahko pa prej preiskusiš khmmm ... polno verzijo, če je vredna nakupa ...
Vmesnik moraš pa vseeno nabavit.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage