JTDm izgublja moč/ ne vleče - EGR, DPF, LMM/MAF, Injektorji?

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
punkfan
Alfist
Alfist
Prispevkov: 457
Pridružen: Pe Okt 03, 2003 12:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: prestolnica

Mogoce je ze bilo pa nisem zasledil...

Se komu dogaja, da mu pri ogretem motorju (2.4/200KM) pri prostem teku obcasno nihajo obrati za ca 20 rpm? Hladen je OK, nobenih prizvokov, normalno vlece, normalna poraba.
q4
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne Apr 04, 2010 8:53 am

punkfan napisal/-a:Mogoce je ze bilo pa nisem zasledil...

Se komu dogaja, da mu pri ogretem motorju (2.4/200KM) pri prostem teku obcasno nihajo obrati za ca 20 rpm? Hladen je OK, nobenih prizvokov, normalno vlece, normalna poraba.
Meni pri 2,4 210 zadnje čase. Ne vem če so za to krive nižje temp, ampak ko je kazalec za temp na 90 pri čakanju na semaforju malenkost pade in takrat se sliši kot da bi se motor rahlo zaganjal/prekinjal. Dokler se motor ogreva vse ok, prav tako ostale vozne lastnosti. Na servisu so rekli da ni panike ;)
Uporabniški avatar
JAJO
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 146
Pridružen: Ne Jun 25, 2006 10:04 pm

pa ko ti vžge dela normalno, al ti mal pokadi sivo pa potrokira- zaganja?
Zanima me kaj pomeni, da pokadi sivo. Tudi jaz imam enak problem. Zjutraj ko je minus in ko vžgem avto mi nekaj sekund dobesedno motor kozla. Bi se dalo rešit s posodobitvijo software-a.
Novopečeni alfist
rogirogec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Sr Mar 23, 2011 6:48 pm

Energy napisal/-a:
Alfista napisal/-a:Ne vem kje sem slišal da regeneracija ne steče, če je avto v "safe mode" z prižgalo rumeno lučko.

Ciao Alfista :mrgreen:
bo kr držalo, ker za regeneracijo mora bit vse OK, celo minimalno pol tanka moraš imet v rezervoarju...
eh, meni je regeneracijo delal, ko sem imel v tanku 5l ali še manj in sem se ustrašu, da bom brez nafte ostal, in sem spokal kar lepo na prvo pumpo...
Denis 159
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: So Apr 04, 2009 10:15 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sevnica

Ker tudi meni avto ne vleče do 2k obratov skoraj nič potem pa poskoči kot zmešan, sem uporabil SEARCH in našel to temo. Izgleda, da je krivec EGR.

Sedaj me pa zanima, ko je bilo govora, da je EGR pomemben za regeneracijo DPFja, kaj je pa potem, ko daš blindirat EGR??

To nič ne moti regeneracije?
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Pri strošku cirka 200€ dvomim, da se splača blindirat EGR. Jaz ga za tako majhen denar zagotovo ne bi dal.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Avto z DPFjem rabi EGR. Ker s tem kontrolira temperaturo izpušnih plinov. Brez tega boš imel velike probleme, dokler je na avtu DPF.

Na EGR zmontiraj tovarniško ploščico za "blindiranje" EGRja, tisto ne zapre EGRja, ampak izboljša mešanje zraka in izpušnih plinov in prepreči oljnih hlapom da bi prišli v sam EGR ventil. Rezultat je skoraj nič depozita saj v EGR ventilu, in čistejše delovanje motorja.
Teoretično bi lahko s čipanjem malo omejil delovanje EGRja, da bi spravil razmerje zrak gorivno med umirjeno vožnjo na ~30:1 (tovarniško je ~20:1). Samo nisem 200% da bi blo DPFju to full všeč...
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

sej ponavadi so problemi, ce egr ostane odprt, kar lih ne pase motorju med vsem razponom obratov
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

Teo odvisno je od vsakega posameznika,če bo dal 200 ojro za novega al pa ne.Mislim da nas je več takih,ki nebi dali tolko denarja za novega,razen če bi bila res nuja za menjat.Ko maš 500ojro plače premišljuješ kam boš dal dnar!!

l.p.
Uporabniški avatar
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3324
Pridružen: Če Sep 25, 2003 12:30 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
Kraj: Ljubljana-Vič
Kontakt:

...potem pa ne kupiš 159-ke... :roll: :roll:
Slika
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Se strinjam. S tako plačo pač ne smeš kupovat avtomobila, ki mesečno s stroški presega tvojo plačo...
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

x2!
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

To pa je tudi res,da s tako plačo rajš ne vzameš 159-ke.
Denis 159
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: So Apr 04, 2009 10:15 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sevnica

No saj nimam 500€ plače :)

Ampak, ker sem bral, da nekateri to blindirajo, da je potem mir s tem, sem pa še jaz vprašal kako in kaj.

Nisem vedel, da avto z DPFjem nujno rabi EGR.

Ga bom pa dal delno blindirat, ker sem prebral na forumu, da je to dobro.

Drugače je pa pri meni krivec sesalni kolektor, da nima avto skoraj nič moči do 2000 ali pa še malo več obratov.
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

Ni tole letelo na tebe,sem pač dal primer.Npr. jaz bi zelo rad imel 159-ko ali kaj bom z 500 ojri počel pri takem avtu,zato pa pač vozim kanto nižjega razreda.

l.p.
Odgovori
  • Informacija