Moderator: Tehnika moderatorji
Zakaj naj bi bil problem spustuti maksimalen navor v nižje vrtljaje, če se ta po absolutni vrednosti ne zviša. V obeh primerih je torej 400Nm in zakaj bi naj bil za menjalnik to problem, če je to pri 1500/min medtem ko pri 2000/min ni problem??TribesMan napisal/-a:Sej to je problem... navor...
Ja ta menjalnik ima probleme z navorom.
Zato so tudi pustili navor in moč pri Q-tronicu na enakem nivoju ko so delali "upgrade" mašine na 210PS. Variante z ročnim menjalnikom so dobile 10 konjev več in maximalni navor že pri 1500 obratih, medtem ko je pri Q-tronicih ostal max navor na voljo šele od 2000 obratov naprej, konji pa so zabremzani na 200PS. Torej specifikacije motorja so ostale iste kot v stari verziji, kljub temu da je notri novejši in zmoglivejši motor...
Osebno ne poznam nikogar ki bi mel ta menjalnik in bi avto čipal, sem pa bral na alfaowner da je pridobitek čipanja zelo majhen pri avtomatiku, ker z navorom v nizkih obratih ne smeš pretiravat, v visokih obratih pa pač dobiš tistih 20-30 konjev.
Če bi mel ročni menjalnik bi navor pri okoli 2000 obratih komot povečal tja do zelo blizu 500Nm.
Problem je frekvenca... Nisi še nikol probal pohodit avta pri 2000rpm ali pa pri 1000rpm?Teo napisal/-a:Zakaj naj bi bil problem spustuti maksimalen navor v nižje vrtljaje, če se ta po absolutni vrednosti ne zviša. V obeh primerih je torej 400Nm in zakaj bi naj bil za menjalnik to problem, če je to pri 1500/min medtem ko pri 2000/min ni problem??TribesMan napisal/-a:Sej to je problem... navor...
Ja ta menjalnik ima probleme z navorom.
Zato so tudi pustili navor in moč pri Q-tronicu na enakem nivoju ko so delali "upgrade" mašine na 210PS. Variante z ročnim menjalnikom so dobile 10 konjev več in maximalni navor že pri 1500 obratih, medtem ko je pri Q-tronicih ostal max navor na voljo šele od 2000 obratov naprej, konji pa so zabremzani na 200PS. Torej specifikacije motorja so ostale iste kot v stari verziji, kljub temu da je notri novejši in zmoglivejši motor...
Osebno ne poznam nikogar ki bi mel ta menjalnik in bi avto čipal, sem pa bral na alfaowner da je pridobitek čipanja zelo majhen pri avtomatiku, ker z navorom v nizkih obratih ne smeš pretiravat, v visokih obratih pa pač dobiš tistih 20-30 konjev.
Če bi mel ročni menjalnik bi navor pri okoli 2000 obratih komot povečal tja do zelo blizu 500Nm.
Razlika bi mogla bit še večja po "popravku" map...jakaleg napisal/-a:sprememba brez dpfa je 25 nm in 7bhp, sam nismo nč spreminjal mape ker je blo treba hitr domov pobegnt z letnimi (izletnimi) gumami, k je začel snežit. Tko da drugič več koničev .
Je pa se cela krivulja še poravnala malenkost. )
Tribes oprosti, a zdi se, da nimaš pojma o čem pišeš. Relacije navor, vrtljaji, moč pa ti ne bom pisal, ker jo moram vsako leto obnavljat na tem forumu in sem se naveličal. Za menjalnik je popolnoma enako 400Nm navora pri 1000, 2000, 3000, 4000, 7000 obratih. Moč in s tem energija, ki jo motor vlaga v premikanje pa se seveda ob tem spreminja, ampak moč ne vpliva na obremenitev gredi. Vrtljaji (ob navoru) zaradi lastne mase sicer vplivajo na obremenitev gredi in ostalih sklopov, a zopet te obremenitve niso kritične pri nizkih vrljalih, ampak pri visokih.TribesMan napisal/-a:Problem je frekvenca... Nisi še nikol probal pohodit avta pri 2000rpm ali pa pri 1000rpm?Teo napisal/-a:Zakaj naj bi bil problem spustuti maksimalen navor v nižje vrtljaje, če se ta po absolutni vrednosti ne zviša. V obeh primerih je torej 400Nm in zakaj bi naj bil za menjalnik to problem, če je to pri 1500/min medtem ko pri 2000/min ni problem??TribesMan napisal/-a:Sej to je problem... navor...
Ja ta menjalnik ima probleme z navorom.
Zato so tudi pustili navor in moč pri Q-tronicu na enakem nivoju ko so delali "upgrade" mašine na 210PS. Variante z ročnim menjalnikom so dobile 10 konjev več in maximalni navor že pri 1500 obratih, medtem ko je pri Q-tronicih ostal max navor na voljo šele od 2000 obratov naprej, konji pa so zabremzani na 200PS. Torej specifikacije motorja so ostale iste kot v stari verziji, kljub temu da je notri novejši in zmoglivejši motor...
Osebno ne poznam nikogar ki bi mel ta menjalnik in bi avto čipal, sem pa bral na alfaowner da je pridobitek čipanja zelo majhen pri avtomatiku, ker z navorom v nizkih obratih ne smeš pretiravat, v visokih obratih pa pač dobiš tistih 20-30 konjev.
Če bi mel ročni menjalnik bi navor pri okoli 2000 obratih komot povečal tja do zelo blizu 500Nm.
Razlika je ogromna, v prvem primeru spelje mirno kot da ni nič, v durgem primeru se trese kot pes na kuzli.
Če maš ročni menjalnik ti bo v primeru preveč navora pri nizkih obratih uničilo dvomasni vztrajnik, pa ko bo ta šel k vragu bo pa najebala sklopka in menjalnik, pri avtomatiku je pa pač svoja štorija.
Uglavnem majhni obrati in navor ne gredo skupaj...
To pa drži, kot pribito, ker meni pri 2.3 turbo bencinarju v visoki prestavi, pod nizkimi obrati, cel avto da vedet, da mu ne ustreza (pri 1.500rpm v peti ali četrti skoči, vendar čutiš neke vibracije in en tak neprijeten zvok, pri 2.000 pa tega ni več)TribesMan napisal/-a:.............matiku je pa pač svoja štorija.
Uglavnem majhni obrati in navor ne gredo skupaj...
Hm, tole pisanjo bo mogoče veljalo, ko bodo vsi avtomobili gnani z el. motorji, pri katerih se delo podaja linearno (skozi obrat).Teo napisal/-a:........
Tribes oprosti, a zdi se, da nimaš pojma o čem pišeš. Relacije navor, vrtljaji, moč pa ti ne bom pisal, ker jo moram vsako leto obnavljat na tem forumu in sem se naveličal. Za menjalnik je popolnoma enako 400Nm navora pri 1000, 2000, 3000, 4000, 7000 obratih. Moč in s tem energija, ki jo motor vlaga v premikanje pa se seveda ob tem spreminja, ampak moč ne vpliva na obremenitev gredi. Vrtljaji (ob navoru) zaradi lastne mase sicer vplivajo na obremenitev gredi in ostalih sklopov, a zopet te obremenitve niso kritične pri nizkih vrljalih, ampak pri visokih.
MB je iz R6 tam leta cca 1990-5 šel na V6, in iz naravno uravnoteženega motorja na neuravnoteženega z balansirnimi gredmi (ki delno odpravijo to težavo). Vse za ceno bolj kopaktnega motorja (manjši motorni prostor, termične izgube,....)slehernik napisal/-a:Off: In zato mene ne bo nihče prepričal, da današnji šestaki lepše pašejo recimo enemu MB-ju kot pa tisti iz konca 80-ih in začetka 90-ih. Tako mirnega in uglajenega teka danes ne slišiš...
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov