2.4 JTDm 200km Dyno in predelave

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
jakaleg
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 39
Pridružen: To Sep 15, 2009 5:43 pm

Zdravo, zanima me če je že kdo pri nas uspešno remap-u ta motor, v Breri al pa 159-ki, in ima podatke o tem kolk je blo prej in kolk po remapu.
Po možnosti nekdo ki ima Q-tronic.
Še kakšne modifikacije???

Na moji so namerl, 175 bhp, samo nekak ni realno, ker je zarad avtomatskega menjalnika več izgub in ni biu dyno prav skalibriran. torej zdej po prvem remapu, ki je biu normalno konzervativem ma avto 193 bhp in 429 Nm navora.

Danes grem še enkrat tja, ker sem se z včerajšnjim dnem končno znebil DPF filtra, in je treba zdej še enkrat nastavt ECU. O rezutatih obvestim, prlepm kasno sliko.

So mi ga kasno leto nazaj remapal očitno bl tko tko, in je avto sicer mel 25 bhp in 40 NM več kot serijski, samo je biu tlak v turbini nestabilen, in je avto pod velko obremenitvijo cukal. So nekateri limiterji ki jih niso znal ugasnit. Poleg tega je bla krivulja navora in moči velik bl nepravilna in je biu peak navor na 2150 obratih potam pa padel nazaj na dobrih 400nm.

Kasneje pastam še kasno sliko oziroma print iz Dyno-ta.
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Kdo ti je pa to rihtal,da so bile težave?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Številke pred bi morale biti blizu tovarniškim številkam. Seveda je sranje če operator dynota ne zna izmeriti izgub na avtomatskem menjalniku. V tem primeru pač ne moreš točno vedeti. Razen če se zadovoljiš z močjo in navorom na kolesih.

Na koncu je itak najbolj važna razlika pred-po.

Drugače bi pa moral po remapu dobit nekih 220PS če imaš starejšo verzijo mašine, če pa imaš "210 konjsko" potem pa prideš do nekih 235-240PS. To je z ročnim menjalnikom.
Z odstranitvijo DPFja pa do 250PS.

Ampak problem je seveda avtomatski menjalnik, tudi novejši tip mašine v kombinaciji z avtomatikom je zabremzan na 200PS zaradi avtomatskega menjalnika. Vprašanje v čem točno je problem. Možno da menjalnik ne zdrži takega navora.
jakaleg
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 39
Pridružen: To Sep 15, 2009 5:43 pm

Ja lej moj je avtomatik in sm dubu zaenkrat 23 ps. Tko da ne verjamem da je prou zlo omejen. Itak pa se mi zdi da ni blokade ki se je nebi dal ostrant.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Seveda je ni, ampk tuner mora vedt da so blokade ponavadi tam z razlogom.

Avtomatski menjalnik in čipanje je v splošnem slaba kombinacija, sploh če je menjalnik že v osnovi malo podhranjen.
jakaleg
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 39
Pridružen: To Sep 15, 2009 5:43 pm

A pa je ta menjalnik podhranjen? Mislm ves za koga k je meu probleme?
jakaleg
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 39
Pridružen: To Sep 15, 2009 5:43 pm

Ja pa se to, menjalnik vecinoma unicuje navor, to je pa ze itak padla odlocitev, da se navor ne bo vec velik dvigal, oziroma bomo probal dobit vec moci in navora v visjih obratih
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Sej to je problem... navor... :)

Ja ta menjalnik ima probleme z navorom.
Zato so tudi pustili navor in moč pri Q-tronicu na enakem nivoju ko so delali "upgrade" mašine na 210PS. Variante z ročnim menjalnikom so dobile 10 konjev več in maximalni navor že pri 1500 obratih, medtem ko je pri Q-tronicih ostal max navor na voljo šele od 2000 obratov naprej, konji pa so zabremzani na 200PS. Torej specifikacije motorja so ostale iste kot v stari verziji, kljub temu da je notri novejši in zmoglivejši motor...

Osebno ne poznam nikogar ki bi mel ta menjalnik in bi avto čipal, sem pa bral na alfaowner da je pridobitek čipanja zelo majhen pri avtomatiku, ker z navorom v nizkih obratih ne smeš pretiravat, v visokih obratih pa pač dobiš tistih 20-30 konjev.

Če bi mel ročni menjalnik bi navor pri okoli 2000 obratih komot povečal tja do zelo blizu 500Nm.
jakaleg
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 39
Pridružen: To Sep 15, 2009 5:43 pm

Kul, hvala za info. :) bom jutr tocno vidu kolk bom dubu zdej vn z avta k je brez dpf-ja. Racunam da bo navor nekje do 450 pa cimbl konstantna krivulja, pa tm nekje v okolici 250 bhp.
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Kako pa bo na tehničnem brez DPF-ja???
italo grup
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 48
Pridružen: Sr Dec 30, 2009 1:10 pm

Sej se da tehničnega nardit, tud brez da tja avto pelješ... :D :mrgreen:
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

V Lesce na AMZS nič več :mrgreen:

A si znižal EURO normo?
jakaleg
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 39
Pridružen: To Sep 15, 2009 5:43 pm

tehnični bomo vidl, bo že, ampak to ni lih tema tko da če ma še kdo kej na izvirno temo za povedat, bi blo fajn
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Auto je Euro4, in za Euro4 DPF ni nujen...

Lahko namreč kupiš 147 ali GT ki imata enako mašino kot 159 (sicer 1.9 ampk pri 2.4 situacija ni nič drugačna) razen da sta brez DPFja, pa so vsi trije avti rangirani v Euro4...

jakaleg: Sej navor komot povečajo tudi višje od 450Nm, samo ne pri 2000 obratih. Višji kot so obrati, več navora si lahko "privoščiš". Seveda v mejah normale :D
Je pa res da je najlepše če je krivulja konstantna, saj je za vozit tak avto zelo hvaležen.
jakaleg
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 39
Pridružen: To Sep 15, 2009 5:43 pm

Tribesman hvala za nasvete in informacije. Pol tud tehnicn ne bo nben problem. Super. Zdaj ravno na poti do tunerja, da se v ecu ugasne dpf, pa se mal parametre nastavmo da bo tko kt treba.
Odgovori
  • Informacija