Grelne svečke (Pre-heating glow plugs failure)

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
dojaja
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 42
Pridružen: Ne Mar 20, 2011 1:49 pm

jst sm menju najprej eno svečko,so rekl da so druge vredu,pa mi je začel spet alarm se oglašat,pa so mi pol zamenjal še ostale,pa mi je drug dan spet začel utripat alarm za svečke.Kva se pa da še zamenjat da tist alarm ugasne?Napako so mi tud že probal brisat,pa spet pride nazaj.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če utripa je ponavadi kriv rele grelnih svečk, ne pa svečke.
dojaja
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 42
Pridružen: Ne Mar 20, 2011 1:49 pm

aha.ok,hvala...bomo zrihtal:)
Johnnie
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 98
Pridružen: To Feb 22, 2011 9:16 am

sam sem imel isti problem. Lučka mi je utripala in se mi je čudno zdelo saj sem pred manj kot enim letom menjal vse svečke.
potem sem kupil sprej za kontakte in našprical kontakte ki pridejo na svečko in sedaj je vse ok :)

to je tut ena od možnosti, da ne kupujete takoj novih svečk :) meni j erešilo zadevo in upam da tudi vam :D
anba
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 1:30 pm

Saj se jih pomeri z multimetrom pred menjavo...
rogirogec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Sr Mar 23, 2011 6:48 pm

JackRedi napisal/-a:Prilagam sliko, da boš videl kje se je meni odlomila.
Slika

Drugače gre pa za avto Fiat Brava JTD 105, samo sem kar na vaš forum napisal ker sem ravno videl da je nekaj govora o grelnih svečkah.

Res da se je to naredilo na pooblaščenem servisu, samo problem je da je tisti del svečke tako zapečen na motor, da ne pade v motor in ven ga ne vrže k se pelješ. Tako da oni niso ravno krivi, čeprav če se je to naredilo njim bi mogoče morali potem res kriti to oni.

Ker so me vprašali ali prižgemo motor in bo mogoče tista dve dela ven vrglo zaradi pritiska v motorju ali pa bo mogoče not potegnilo pa bo motor šel v k.... :D sem rekel naj kar prižgemo motor, kar bo pa bo In smo se odpeljali en krog a tista dva konca svečke sta še kar na mestu. :D


Drugače sem pa že od takrat naredil 500 km pa je še vedno tako ostalo.

Ja bi te prosil če mi lahko zrihtaš številko, da potem nekaj pogruntamo :)
ajooj kake delate - mehanik je specialist oz. strokovnjak (če je pooblaščen še toliko boljši strokovnjak), zato mora take težave pričakovati, da je kaj zapečeno in ko vidi - čuti, da se nekaj ne da odviti mora vzeti ustrezno orodje, naprave in sredstva, da to reši.

Laično (na tem mestu razmišljam na splošno v najširšem smislu brez strokovnih izrazov za delo, dele, sredstva opremo in še kaj) - kolikor vem se materiali krčijo in širijo pri različnih temperaturah, imaš različne pripomočke za odvijanje, za odmaščevanje, za to "da odpečeš" razne zapečene dele in ne vem kaj še. Sem vsekakor mnenja, da mora to urediti strokovnjak (seveda so strokovnjaki različnih vrst, znanj in izkušenj) zatorej mora rešiti problem tisti, ki je sprejel nalogo - delo, storitev, saj mora že pri sprejemu (dela, naloge, storitve) razmišljati o težavah in rešitvah, saj zato se mu pa reče strokovnjak. Strokovnjak je tisti, ki mu zaupaš, mu daš pooblastilo, da nekaj, za kar sam nimaš znanja, opravi namesto tebe in se pri tem ravna v skladu z merilom (merilo je tako kot meter s katerim meriš) dobrega strokovnjaka. Potruditi se mora tako, da bo naredil vse kar zna in zmore, če pa pride do točke ko to ni več mogoče, pa mora takoj prenehati in zaupati delo drugemu ali obvestiti naročnika, da se ta odloči o nadaljnjih korakih. Torej v imenu in za račun naročnika vedno, z odklonitvijo odvečne kolateralne škode ali namerno povzročene škode.

Opisana je seveda idealna situacija. Ker pa seveda ljudje pri svojem bivanju delamo napake, sem omenil kolateralno škodo.

V tvojem primeru pa je težava - oz. sta sporna vsaj dva trenutka: prvi je ta, da je strokovnjak (mehankar) odvijal takrat, ko ni šlo in je uporabil preveliko silo (se pravi je naletel na težave in je lahkomiselno mislil, da jih bo rešil z povečanjem sile in ni zaprosil drugega ali tebe za navodila in rešitev problema), drugi trenutek pa je ta, ko si sam mislil, da boš rešil problem še z večjo silo tako, da si vklopil stroj (zagnal motor in se vozil), vendar je to bila že posledica in poskušanje odprave prve težave.

Ker ti po mojem laičnem mišljenju grozi še večja škoda od te (uničenje stroja - motorja, ki ni zanemarljiva - poleg neposrednega popravila tudi sekundarna in terciarna škoda (težave pri uporabi vozila, zaradi popravila, iskanje nadomesnega prevoznega sredstva, plačila ali dogovori z drugimi itd...) ti predlagam, da se takoj odpraviš k temu, ki se "razglaša" za strokovnjaka, da mu reklamiraš opravljeno delo, da strokovno reši težavo in ukrene vse potrebno, da opravi tisto, kar si pričakoval.

Seveda boš pri tem naletel na težave in odpor, vendar mora biti tvoja volja močnejša od nasprotne, saj si tudi sam pripomogel k temu, da si se našel v taki situaciji. Tvoj prispevek se odraža v tem, da si zaupal nekomu, ki mu nisi smel in si morda tudi sam vložil premajhno skrb, da bi rešil to težavo (zaupanje samooklicanemu strokovnjaku). S tem pa se odgovornost tega zmanjšuje. No, vendar je šlo tukaj za pooblaščeni servis.

Višja sila pri tebi vsekakor ne obstaja. Edino ta, bi opravičevala deležnike te interakcije - tega medsebojnega odnosa.

Lahko boš imel srečo in se ne bo zgodilo nič, lahko pa boš imel kar nekaj stroškov. Umetnost je v predvidevanju, previdnost pa je mati modrosti. 8)

:) hja malo sem se razpisal, vendar bi jaz vsekakor zahteval račun, in potem reklamiral, na voljo imaš tudi nadzorna sredstva (tržna inšpekcija, davčna itd...) ter ga lahko tako prisiliš, da se potrudi. Sicer smo pa v Sloveniji vsi strokovnjaki za vse. Od zidarjev pa do politikov (brez slabšalnega prizvoka do katerekoli skupine ljudi). Že Prešeren je rekel - le čevlje sodi naj kopitar.

Problem sem namerno razširil, prav zaradi vseh vrst samooklicanih strokovnjakov. Ko daš nekomu pooblastilo (ponavadi se pooblastilo da nekomu za rešitev nečesa, za kar sam nisi dovolj usposobljen), se moraš zavedati, da si še vedno ti tisti, ki je gospodar situacije.

no pa lp.
Odgovori
  • Informacija