Problem je, ker niti na štarter (komanda iz zagona 12V) ne pride do njega. Je na elektromotor direktno iz akumulatorja konstantnih 12V, maso ma dobro. Tud fora, ko zalaufa, potem lahko dela zaporedoma, brez kakih problemov teden, al pa mesec!(vsaj v prvo je blo to), potem pa ne pomaga niti kladivo.
Zadnje je blo, ko je normalno štartal po hard resetu (klema iz aku) Bomo vidli, če bo naslednjič enako.
Sumim čitalec ključa al pa imobilizer, ker mi tudi daljinec ne prime, kljub novim baterijam v ključih.
UPDATE and FINAL ACT (upajmo!)
Naredil sem še test z žarnico:
- najprej + aku prek žarnice (21W) na tuljavo štarterja (test, če je dobra povezava z zemljo) = OK (žarnica gori v vsej svoji veličini)
- potem na - aku prek žarnice na tuljavo štarterja, pritisnem štart = OK
- sklepam da je kaka stvar v tuljavi vseeno in snamem štarter.
- razstavim štarter, pa nisem našel napake
- nabavil nov štarter, sestavil in VŽGE! (vse do danes zjutraj, ko je spet ista je***)
- še enkrat vse premerim, in po nekaj poizkusih pade test povezave na zemljo. Tudi z ohmmetrom povezave med - aku in motorjem NI.
- sklemam ohišje motorja in -aku avto VŽGE.
NAUK: včasih kdaj tudi dela, ko ne dela
Skratka, zgleda je nekje slaba ozemljitev oziroma povezava med ohišjem motorja in akumulatorjem je verjetno kje zoksidirala.