Gretje / Ogrevanje kabine / notranjosti - AR 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
pocar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 90
Pridružen: Če Nov 03, 2011 11:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenija

zjutraj do -10 začne toplo pihat po 6 minutah vožnje,ko gre temperatura vode preko 50C.Da bi cagr pado pod 90C po menjavi termostata tega ni več,mam pa vedno naštelano na notranje kroženje zraka, vsaj dokjer motor ni dobro zagret.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Treentar napisal/-a:
kosir1234 napisal/-a:... dejansko pečka več odvaje toplote kot se motor segreva...
Neumnost!
Nobena neumnost... točno tako se dogaja čisto vsem dizlom ki jih jaz poznam. Od Alf, Audijev, Mercedesov...

Je pa seveda full odvisno od relacije. Če se jaz z svojim zapeljem na AC je avto v treh minutah na 90°C in ne spusti. Če pa se vozim po lokalnih cestah, sploh zdaj v mrazu pod -10°C, med 50-90km/h pa avto rabi več kot 15km da se ogreje na 90°C. Pa je termostat popolnoma OK ;)
Josephe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1164
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 10:18 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

TribesMan napisal/-a:
Treentar napisal/-a:
kosir1234 napisal/-a:... dejansko pečka več odvaje toplote kot se motor segreva...
Neumnost!
Nobena neumnost... točno tako se dogaja čisto vsem dizlom ki jih jaz poznam. Od Alf, Audijev, Mercedesov...

Je pa seveda full odvisno od relacije. Če se jaz z svojim zapeljem na AC je avto v treh minutah na 90°C in ne spusti. Če pa se vozim po lokalnih cestah, sploh zdaj v mrazu pod -10°C, med 50-90km/h pa avto rabi več kot 15km da se ogreje na 90°C. Pa je termostat popolnoma OK ;)
Na sdi-ju je: če je motor segret na 90, je zunaj -15C in nato daš ventilacijo na največ in zunanji zrak, začne temperatura padat. Mislim da pade celo na začetek skale na 60C. To se zgodi če je avto namiru in v 5-ih minutah.


PS: Še na mojmu bencinarju pade temperata iz 90 na 70. Meritev opravljena v črnem kalu, po klancu dol, gretje dokonca.

LP
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

kosir1234 napisal/-a:
Foggy napisal/-a:Če termostat deluje 100% ni zaznati nikakršnega padca temperature na števcu. Lahko, da ostaja malenkost odprt in se že pozna pri temperaturi pri neobremenjenem motorju.
Nov termostat pri 1.9 JTD, po klancu dol v 5. in gretje do konca pa temp pade dol... dejansko pečka več odvaje toplote kot se motor segreva...
Pri 159 1.9 jtdm 8V se števec za temperaturo niti za malo ni premaknil, ko je enkrat dosegel 90 stopinj.
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

Treentar napisal/-a:Termostati crkujejo postopoma, kot (praviloma) postopoma slabijo tudi vodne črpalke.
Termostat pri tebi se verjetno ne zapre čisto do konca in zato del vode stalno kroži preko hladilnika. Odtod počasnejše segrevanje in slabša grelna moč. Najbolj se pa to opazi na začetku ravno pri nizkih temperaturah, kot jih imamo sedaj. Pri višjih je ta razlika od normalnega segrevanja/gretja do tega zmanjšanega majhna, in je marsikdo sploh ne opazi.

Probaj sledeče:
ko se začne kazalec temperature dvigati, ustavi in potipaj vhodno iz izhodno cev na hladilniku. Če je ena hladna druga pa topla je vse ok.
Če pa sta obe cevi topli, imaš pa začetek konca termostata.

Pa vendar: ni neke panike, dokler še vedno (med normalno vožnjo) pride na delovno temperaturo.
Evo sem malo prej poskusil in je zadeva vredu.Ko se je malce zagrel sem probal prijeti in ja ena je mrzla druga pa topla.
Mogoče še eno neumno vprašanje....a je kej razlike če mam naštelano da gre zrak iz motorja ali da gre tisti ki kroži po kabini al kak se reče ?Ker mam zdaj nariktano iz motorja da piha,tak mora tudi bit a ne,če hočem da vroče piha ?

l.p.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

Foggy napisal/-a:
kosir1234 napisal/-a:
Foggy napisal/-a:Če termostat deluje 100% ni zaznati nikakršnega padca temperature na števcu. Lahko, da ostaja malenkost odprt in se že pozna pri temperaturi pri neobremenjenem motorju.
Nov termostat pri 1.9 JTD, po klancu dol v 5. in gretje do konca pa temp pade dol... dejansko pečka več odvaje toplote kot se motor segreva...
Pri 159 1.9 jtdm 8V se števec za temperaturo niti za malo ni premaknil, ko je enkrat dosegel 90 stopinj.
No jz govorim za 145... in 300m nadmorske padca na regionalki s 5. čisto brez gasa in gretje na full :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
anzl
Alfist
Alfist
Prispevkov: 419
Pridružen: To Nov 09, 2010 7:13 pm

kosir1234 napisal/-a:
Foggy napisal/-a:
kosir1234 napisal/-a: Nov termostat pri 1.9 JTD, po klancu dol v 5. in gretje do konca pa temp pade dol... dejansko pečka več odvaje toplote kot se motor segreva...
Pri 159 1.9 jtdm 8V se števec za temperaturo niti za malo ni premaknil, ko je enkrat dosegel 90 stopinj.
No jz govorim za 145... in 300m nadmorske padca na regionalki s 5. čisto brez gasa in gretje na full :D
Sej to se ne dogaja sam pri dizlih. Clio 1.4 RT iz Ljubelja na avstijsko stran, temperatura padla do začetka skale. Pa je bil na vrhu Ljubelja segret na delovno temperaturo.
Še en primer, Felicia 1.3 škodin motor. Čez iz vipavske doline proti Razdrtem, se je segrela že precej preveč (termostikalo ni delalo), gretje na ful, ventilator v kabini na ful odpret vse odprtine za zrak, pa je temperatura padla lepo počasi. Kakšni smo bli pa mi not v avtu pa rajši nebi :mrgreen: ps: to je blo polet, zunaj krepko čez 20°C
Slika
Treentar
Alfist
Alfist
Prispevkov: 319
Pridružen: So Mar 07, 2009 2:15 pm

Če mate take padce temperature, potem mate instrumente čudne, termostate hin, pumpe slabe itditd.
Tako je kot je nekdo tu napisal: ko se enkrat doseže delovna temperatura (kaže vam pa v večini primerov itak samo temperaturo vode) ni variante da bi se ta kam premaknila, dokler motor deluje - če vse deluje pravilno...
Nekateri instrumenti pokažejo lahko ob določenih pogojih nihanje, to pa je tudi vse.
Če bi toplotni izmenjevalec za gretje kabine tako zelo učinkovito deloval, potem ne bi potrebovali hladilnika...

Dajte se zresnit #-o ...
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

Jah in po čem se razlikuje killer od pečke? Oboje je hladilnik vode, pa če se na glavo postaviš. In pečka ni vezana na termostat ampak kroži čez motor.

Seveda more bit killer, kaj a poleti ti bo pa u glavo zabijalo vroč zrak da bo hladilo al kaj? Še nisi hladil motorja s pečko za silo poleti, če termostat/ventilator ne delata?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Kot v našem parlamentu!
Vsi bi fukal, noben pa nebi nastavu... :mrgreen: =D>


Pa še mal zares.
da niste pozabili, kam je pečka priklopljena. Na primarni ali na sekundarni vod?
Pa kako je krmiljeno gretje. Z loputami za dovod zraka ali z ventilom?
Merlin
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1178
Pridružen: So Sep 25, 2004 12:34 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koseze

Pa da ni termostat slučajno elektronski, krmiljen preko mot. računalnika in se postopoma odpira.... Veliko stvari še nismo omenili....
Enyoj your ride! Drive Alfa!

Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Kir avto pa ima elektronski termostat? Alfa vem da nobena...

Damjan, gretje je krmiljeno z ventilom. Seveda pa tudi če ventilator ugasneš je gretje ustavljeno...
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

TribesMan, sprijazni se, da pečka pač ne odvaja toplote iz hladilne tekočine :lol:

Mislim, da sem vidu pri peugeotih el. krmiljen termostat...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Tema počiščena navlake.
Kimi
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: Če Jul 23, 2009 3:44 pm

Zdravo,

Imam težavo z gretjem na sovoznikovi strani. Hlajenje dela, gretje pa ne. Ventilator piha ampak samo na hlajenju.
Odgovori
  • Informacija