zjutraj do -10 začne toplo pihat po 6 minutah vožnje,ko gre temperatura vode preko 50C.Da bi cagr pado pod 90C po menjavi termostata tega ni več,mam pa vedno naštelano na notranje kroženje zraka, vsaj dokjer motor ni dobro zagret.
kosir1234 napisal/-a:... dejansko pečka več odvaje toplote kot se motor segreva...
Neumnost!
Nobena neumnost... točno tako se dogaja čisto vsem dizlom ki jih jaz poznam. Od Alf, Audijev, Mercedesov...
Je pa seveda full odvisno od relacije. Če se jaz z svojim zapeljem na AC je avto v treh minutah na 90°C in ne spusti. Če pa se vozim po lokalnih cestah, sploh zdaj v mrazu pod -10°C, med 50-90km/h pa avto rabi več kot 15km da se ogreje na 90°C. Pa je termostat popolnoma OK
kosir1234 napisal/-a:... dejansko pečka več odvaje toplote kot se motor segreva...
Neumnost!
Nobena neumnost... točno tako se dogaja čisto vsem dizlom ki jih jaz poznam. Od Alf, Audijev, Mercedesov...
Je pa seveda full odvisno od relacije. Če se jaz z svojim zapeljem na AC je avto v treh minutah na 90°C in ne spusti. Če pa se vozim po lokalnih cestah, sploh zdaj v mrazu pod -10°C, med 50-90km/h pa avto rabi več kot 15km da se ogreje na 90°C. Pa je termostat popolnoma OK
Na sdi-ju je: če je motor segret na 90, je zunaj -15C in nato daš ventilacijo na največ in zunanji zrak, začne temperatura padat. Mislim da pade celo na začetek skale na 60C. To se zgodi če je avto namiru in v 5-ih minutah.
PS: Še na mojmu bencinarju pade temperata iz 90 na 70. Meritev opravljena v črnem kalu, po klancu dol, gretje dokonca.
Foggy napisal/-a:Če termostat deluje 100% ni zaznati nikakršnega padca temperature na števcu. Lahko, da ostaja malenkost odprt in se že pozna pri temperaturi pri neobremenjenem motorju.
Nov termostat pri 1.9 JTD, po klancu dol v 5. in gretje do konca pa temp pade dol... dejansko pečka več odvaje toplote kot se motor segreva...
Pri 159 1.9 jtdm 8V se števec za temperaturo niti za malo ni premaknil, ko je enkrat dosegel 90 stopinj.
Treentar napisal/-a:Termostati crkujejo postopoma, kot (praviloma) postopoma slabijo tudi vodne črpalke.
Termostat pri tebi se verjetno ne zapre čisto do konca in zato del vode stalno kroži preko hladilnika. Odtod počasnejše segrevanje in slabša grelna moč. Najbolj se pa to opazi na začetku ravno pri nizkih temperaturah, kot jih imamo sedaj. Pri višjih je ta razlika od normalnega segrevanja/gretja do tega zmanjšanega majhna, in je marsikdo sploh ne opazi.
Probaj sledeče:
ko se začne kazalec temperature dvigati, ustavi in potipaj vhodno iz izhodno cev na hladilniku. Če je ena hladna druga pa topla je vse ok.
Če pa sta obe cevi topli, imaš pa začetek konca termostata.
Pa vendar: ni neke panike, dokler še vedno (med normalno vožnjo) pride na delovno temperaturo.
Evo sem malo prej poskusil in je zadeva vredu.Ko se je malce zagrel sem probal prijeti in ja ena je mrzla druga pa topla.
Mogoče še eno neumno vprašanje....a je kej razlike če mam naštelano da gre zrak iz motorja ali da gre tisti ki kroži po kabini al kak se reče ?Ker mam zdaj nariktano iz motorja da piha,tak mora tudi bit a ne,če hočem da vroče piha ?
Foggy napisal/-a:Če termostat deluje 100% ni zaznati nikakršnega padca temperature na števcu. Lahko, da ostaja malenkost odprt in se že pozna pri temperaturi pri neobremenjenem motorju.
Nov termostat pri 1.9 JTD, po klancu dol v 5. in gretje do konca pa temp pade dol... dejansko pečka več odvaje toplote kot se motor segreva...
Pri 159 1.9 jtdm 8V se števec za temperaturo niti za malo ni premaknil, ko je enkrat dosegel 90 stopinj.
No jz govorim za 145... in 300m nadmorske padca na regionalki s 5. čisto brez gasa in gretje na full
kosir1234 napisal/-a:
Nov termostat pri 1.9 JTD, po klancu dol v 5. in gretje do konca pa temp pade dol... dejansko pečka več odvaje toplote kot se motor segreva...
Pri 159 1.9 jtdm 8V se števec za temperaturo niti za malo ni premaknil, ko je enkrat dosegel 90 stopinj.
No jz govorim za 145... in 300m nadmorske padca na regionalki s 5. čisto brez gasa in gretje na full
Sej to se ne dogaja sam pri dizlih. Clio 1.4 RT iz Ljubelja na avstijsko stran, temperatura padla do začetka skale. Pa je bil na vrhu Ljubelja segret na delovno temperaturo.
Še en primer, Felicia 1.3 škodin motor. Čez iz vipavske doline proti Razdrtem, se je segrela že precej preveč (termostikalo ni delalo), gretje na ful, ventilator v kabini na ful odpret vse odprtine za zrak, pa je temperatura padla lepo počasi. Kakšni smo bli pa mi not v avtu pa rajši nebi ps: to je blo polet, zunaj krepko čez 20°C
Če mate take padce temperature, potem mate instrumente čudne, termostate hin, pumpe slabe itditd.
Tako je kot je nekdo tu napisal: ko se enkrat doseže delovna temperatura (kaže vam pa v večini primerov itak samo temperaturo vode) ni variante da bi se ta kam premaknila, dokler motor deluje - če vse deluje pravilno...
Nekateri instrumenti pokažejo lahko ob določenih pogojih nihanje, to pa je tudi vse.
Če bi toplotni izmenjevalec za gretje kabine tako zelo učinkovito deloval, potem ne bi potrebovali hladilnika...
Jah in po čem se razlikuje killer od pečke? Oboje je hladilnik vode, pa če se na glavo postaviš. In pečka ni vezana na termostat ampak kroži čez motor.
Seveda more bit killer, kaj a poleti ti bo pa u glavo zabijalo vroč zrak da bo hladilo al kaj? Še nisi hladil motorja s pečko za silo poleti, če termostat/ventilator ne delata?
Kot v našem parlamentu!
Vsi bi fukal, noben pa nebi nastavu...
Pa še mal zares.
da niste pozabili, kam je pečka priklopljena. Na primarni ali na sekundarni vod?
Pa kako je krmiljeno gretje. Z loputami za dovod zraka ali z ventilom?