Odkar imam zamenjan termostat, mi po dvigu na 90°C še ni padel pod to vrednost, kljub tako nizkim temperaturam. Res pa nimam (nisem imel) nobenega drastičnega spusta po klancu...
Če ti na "ravni" cesti drži normalno temperaturo, potem mislim, da se nimaš česa bati
pelinkovec napisal/-a:
Sedaj pa me zanima, kakšne imate kaj drugi izkušnje v teh mrzlih dneh - a vam ob spustih brez gasa cagar hitro pade, se to odrazi na ogrevanju ali imam jaz ponovno težavo s termostatom?
Ajde,da še jaz tu vprašam,da ne bom odpiral nove teme.
Jaz mam pa 146-ko in tudi nekak čudno greje,al pa sem jaz preveč picajzlast.K mam službeni kombi in po cca.15 min. brnenja na mestu že greje kombi na ful.V alfi mi isto nekje po 15 min. greje ampak ne tak ful kot npr. kombiju.A bi lahko bil kakšen problem kjer al se pa to meni samo tak zdi ???Alfaica se segreje vedno na delovno temperature,termostat deluje brez problema,nihanje temperature ni ,da bi cajger gor pa dol skakal.
Muči me edino to,da ne greje tisto ful,da bi moral temperaturo znižat.
Aja pa še to,če pa se peljem od mene pa do Murske cca.20 km in mi nekje na 10-15 km začne komaj na ful greti,prej pa ne.Bi lahko bil kjer problem ???Nekaj sem najdu v zvezi z grelno pečko,pa ne grem razdirat 3/4 armaturke,da pridem do nje,ma ni šans.
Termostati crkujejo postopoma, kot (praviloma) postopoma slabijo tudi vodne črpalke.
Termostat pri tebi se verjetno ne zapre čisto do konca in zato del vode stalno kroži preko hladilnika. Odtod počasnejše segrevanje in slabša grelna moč. Najbolj se pa to opazi na začetku ravno pri nizkih temperaturah, kot jih imamo sedaj. Pri višjih je ta razlika od normalnega segrevanja/gretja do tega zmanjšanega majhna, in je marsikdo sploh ne opazi.
Probaj sledeče:
ko se začne kazalec temperature dvigati, ustavi in potipaj vhodno iz izhodno cev na hladilniku. Če je ena hladna druga pa topla je vse ok.
Če pa sta obe cevi topli, imaš pa začetek konca termostata.
Pa vendar: ni neke panike, dokler še vedno (med normalno vožnjo) pride na delovno temperaturo.
Super bom probal zvečer ko bo avto mrzel,ga vžgem ga pustim par min. v leru.
Saj to je lih problem,da zuni žge -15 jaz pa avto pustim vžgan ponavadi 15-20 min. in pridem v avto in tistega učinka,da ko stopim v avto da bi blo čutit konkretno vroče.Ok razlika je fajn vroče sam ni to to
pelinkovec napisal/-a:Da malo obnovim temo... v teh dneh, ko je bolj mrzlo, se mi spet pojavlja "težava" s padanjem cagarja za T in slabšim ogrevanjem. Termostat sem menjal pred zimo.
Sedaj pa ne vem, ali so krive zelo nizke T (pri nas je cca -10°C) ali me spet termostat zaj***va Trenutno stanje je takšno, da mi takoj (=cca 500m-1km) po začetku spusta (konkretno iz Gorjancev) pade cagar za T na 80°C, pozneje tudi na manj. To se pozna tudi na slabšem ogrevanju, kar je še najbolj moteče
Sedaj pa me zanima, kakšne imate kaj drugi izkušnje v teh mrzlih dneh - a vam ob spustih brez gasa cagar hitro pade, se to odrazi na ogrevanju ali imam jaz ponovno težavo s termostatom?
LP
Mislim da bo kar normalno da ti kazalec pade ob spustih po klancu tudi meni se to zgodi posebej sedaj ko je mrzlo ampak pri meni ne vpliva na gretje normalno greje tako kot mora.
Če termostat deluje 100% ni zaznati nikakršnega padca temperature na števcu. Lahko, da ostaja malenkost odprt in se že pozna pri temperaturi pri neobremenjenem motorju.
Koliko pa je to slabo za motor? A se temperatura olja zelo spreminja?
Meni namreč sedaj tudi pred cestninskimi postajami in na izvozih temperatura pade..verjetno je tudi pri meni termostat bolj švoh, ampak ko je bilo 15 stopinj več (okrog nule torej), se mi to ni dogajalo in še ne mislim menjat...
LaŠko-TeaM napisal/-a:Super bom probal zvečer ko bo avto mrzel,ga vžgem ga pustim par min. v leru.
Saj to je lih problem,da zuni žge -15 jaz pa avto pustim vžgan ponavadi 15-20 min. in pridem v avto in tistega učinka,da ko stopim v avto da bi blo čutit konkretno vroče.Ok razlika je fajn vroče sam ni to to
l.p.
Mislim, eni ste res iz sladke smetane!!! Pa dobro zakaj bi avto 20 minut na mestu kurblal... saj ne boš hin če se s hladnim odpelješ. Valjda se ne vsedeš not samo v gatah zjutraj al kaj? Saj si oblečen - zimsko?
Kaj si že slišal za nepotrebno onesnaževanje okolja?
Za vsak motor je najslabše če laufa neobremenjen, torej na mestu, npr. za "ogrevanje". Štartaš, odpelješ in to je to - ko se ogreje se pa ogreje.
Poleti hitreje kot pozimi...
Nihanje temp. oz prikazovalnika temp. vode je normalno, dokler ne gre v ekstreme - da bi padel na 50, potem na 90 dvig in znova padec na 50 (govorim za TS motorje). Če se dogaja tako, potem je termostat stalno odprt. Če se pregreva, je stalno zaprt. Koliko je to slabo za motor je odvisno tudi malo od kvalitete olja samega - nekatera olja zelo slabo mažejo, ko so hladna, nekatera ko so vroča. Je pa zadevo fajn sanirat zaradi dolgoročnih posledic stalnega pregrevanja ali mrzlega "obratovanja", pa še poraba goriva je večja. Nov termostat original je 97€, mogoče kakšen € manj + servisne ure + objemke + antifriz (TS motorji, pa še tu sta 2 varianti termostatov, en dela na 83C(alu pokrov, CF1), ta drugi pa na 88C (plastik TS, CF2, CF3)).
Gretje pa tudi ni narejeno fenomenalno in učinkovito pri vseh avtih: meni rabi konkretno kilometražo da piha toplo (preden se segreje na 80 ni šans za vroč zrak, samo mlačen). To je pač odvisno od posameznega modela, saj ne grejejo vsi avtomobili isto.
Foggy napisal/-a:Če termostat deluje 100% ni zaznati nikakršnega padca temperature na števcu. Lahko, da ostaja malenkost odprt in se že pozna pri temperaturi pri neobremenjenem motorju.
Nov termostat pri 1.9 JTD, po klancu dol v 5. in gretje do konca pa temp pade dol... dejansko pečka več odvaje toplote kot se motor segreva...