Za original vijak sem dal 3,40 ali 3,60€, zamenjal je kar vseh 10. Ne vem kolko je dela, ker sem mu pustu avto čez dan. Menjal mi je še zračni filter, pa kolektor je blo treba poravnat, use skupi sm dau 160€. Delal mi je pa domači mojster, nekdo je napisal,da na pooblaščenem računajo 3x več!
Kolk casa ti pa ze piska? Dle ko se vozis bol ti ga bo zvil.
Hvala za info!
Piska mi že kr nekaj časa, zadnje dni pa malo bolj glasno, kaj je zdaj glasno je relativno ampak se sliši ko speljem.
Na servisu so mi rekli da 370€ delo, kolektor pa 700€. Sam oni skoz pravijo sesalni, pa da je neka loputa zlomena?
Ta vikend ga prevzame domači mojster (nek žlahtnik), pa da vidimo kaj bo on reko...
Život je takav, čupav i dlakav, glup i zajeban a samo je jedan!!!
Zaj mi pa sploh ni več jasno. Da bi imel hin oba kolektorja??? A se polomljene lopute dajo ocenit na oko, preko računalnika ali kako???
To ko pa žvižga pri speljevanju oz.pospeševanju pa je izpušni kolektor?
Život je takav, čupav i dlakav, glup i zajeban a samo je jedan!!!
Seveda je mogoče, da sta oba v okvari. Par dni preden sem zamenjal vijake na izpušnem, sem imel v popravilu sesalni kolektor.
Sem se pa odločil za tisto opcijo ko dajo neke vijake notri, tako da so sedaj 4-je vijaki v njem namesto tiste letvice.
Denis 159 napisal/-a:Seveda je mogoče, da sta oba v okvari. Par dni preden sem zamenjal vijake na izpušnem, sem imel v popravilu sesalni kolektor.
Sem se pa odločil za tisto opcijo ko dajo neke vijake notri, tako da so sedaj 4-je vijaki v njem namesto tiste letvice.
To imaš v mislih sesalni kolektor? Ste namesto loputk dali vijake al kako če prav razumem.
Sam imam te lopuputke pri 166 in so seveda delale probleme zato sem snel ročko aktuatorja in ventile odpru. Avto s tem če so odprti nima problemov v nobenem režimu delovanja.
Ko pa bo prišel čas za 2gi velik servis pa ali nov kolekor ali čiščenje + kakšna taka fora da se te loputke vrže ven pri starem...
No, danes smo pogledali. Žvižgalo je zaradi odtegnjenega vijaka na izpušnem kolektorju!!! Dela za 10min, pa ključ 10 je treba met! Toliko o uradnem servisu in 1.000€!!!!!
Je pa nastala nova - stara težava. Se peljem domov in se spet pržge lučka check engine in avto izgubi moč. Isto kot 2 tedna nazaj. Takrat so na uradnem servisu menjali egr ventil (dali novega), ker je bil to po njihovem vzrok za lučko. V ponedeljek peljem pod reklamacijo-me prav zanima kaj si bodo zmislili zdaj????
Počasi me mineva potrpljenje
Život je takav, čupav i dlakav, glup i zajeban a samo je jedan!!!
Priklopili bodo računalnik, in pogledali napako, našli bodo prvi možni del ki bi lahko bil kriv in ga bodo menjali... in potem tako dalje dokler ne bodo po naključju zadeli pravega dela, ali pa dokler ne boš ti znorel.
Ko imaš enkrat take ponavljajoče čudne napake se je treba malce poglobit v delovanje motorja, pa zapeljat naokoli in spremljat parametre, edino tako imaš šanse da kaj pametnega pogruntaš...
TribesMan napisal/-a:Zgodilo se bo nekaj takega...
Priklopili bodo računalnik, in pogledali napako, našli bodo prvi možni del ki bi lahko bil kriv in ga bodo menjali... in potem tako dalje dokler ne bodo po naključju zadeli pravega dela, ali pa dokler ne boš ti znorel.
Ko imaš enkrat take ponavljajoče čudne napake se je treba malce poglobit v delovanje motorja, pa zapeljat naokoli in spremljat parametre, edino tako imaš šanse da kaj pametnega pogruntaš...
Pa vendar obstaja pot, kako se izogneš gorni epopeji (seveda to ne bo šlo na način potrjene servisne knjižice) in najdeš nekoga, si zna "brati" motorne parametre in do postavil diagnozo, ki ne bo temeljila na sistemu uzaludnih pokušaja.
Če boš preletel forum, boš takega našel za tren oka.