Počen vijak med kolektorjem in motorjem

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Energy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 218
Pridružen: Po Okt 18, 2010 11:22 am

imam nov problem na 2.4 jtdm...

zadnjič mi je začel pri toplem motorju ko ga vžgeš in dodaš gas - nekaj piskat, bolj daš gas - bolj piska...

ampak drugače gre avto normalno, ko se en čas pelješ - več nič ne piska...

sem šel kr na uradni servis vprašat in so mi tam rekli, da imam počen vijak med kolektorjem in motorjem...?

je že imel kdo počen ta vijak?

je treba res vse dol dat, baje za dva dni dela...?

rekel je, da načeloma se lahk vozim, ker sedaj dva tedna ni šans, da dam avto na servis, ampak da predolgo pa ne - da lahko pol zamakne kolektor...?
Zadnjič spremenil Energy, dne Po Feb 14, 2011 11:11 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

No brez heca, je govora o sesalnem kolektorju ali izpušnem? No če je govora o glavi motorja, je verjetno sesalni. 2 dni dela se sicer sliši malo dosti za to...


Zakaj pa 2x isti post oz. v dveh temah?



Edit: Neprimerna vsebina odstranjena (Foggy)
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Če je govora o glavi sta lahko kar oba kolektorja ... glede na piskanje je pa najbrž res sesalni, ker pri izpušnem najprej ropota, ko se pa segreje pa neha. Sem imel na jeepu, klasična napaka vedno istega vijaka. Ni dva dni dela, precej odvisno kolk jih zraven gleda. Moj mehanik je takrat delal en dopoldan na izpušnem kolektorju V8 mašine. Predvsem odvisno od dostopnosti in kolk te pol ta odlomljen vijak po domači povedano je..e, da ga vzameš ven.

Lahko pa namažeš z aditivom, kot pravi lizard in kar sam od sebe pade ven. Hecam se .... na račun tokrat lizarda.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Aja, kake streljam res je lahko tudi izpušni :). Če je, je lahko mogoče malce več dela, ker je tam tudi turbina.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Počen vijak na izpušnem kolektorju je "znana" napaka na vseh 2.4 motorjih, ampak ni prav pogosta.

Je pa zoprno ker moraš podret pol sprednjega konca avtomobila da zraven prideš...

edit: ni glih za dva dni dela... to mal pretiravajo fantje... je pa kr velik. Več k 6 ur sigurno.
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Jaz sem dal cca 150 eur na uradnem servisu z delom in deli v NM. Računal mi je 4 ure dela.Je pa to znan in baje pogosta napaka na 2.4mjetu (156,166,159),najbolj pri 166ki ker ima baje daljši kolektor al neki tazga...
Uporabniški avatar
Energy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 218
Pridružen: Po Okt 18, 2010 11:22 am

zanimivo, spet 'znana' napaka na 2.4 jtdm...:evil:

se je že kdo mogoče spravil to sam doma rihtat? mogoče kakšne slike počenega vijaka :)

na eLearnu je to?
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Pr zegi za to težavo računajo 6 ur dela. Je pa tako kot je reku tribes, tole zelo pogost pojav na 2.4motorju letnik 06,...
Uporabniški avatar
Energy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 218
Pridružen: Po Okt 18, 2010 11:22 am

pa je kaka panika če se še en čas vozim??? na servisu je rekel da ni panike, edin da mi lahk zamakne kolektor - naprej zgodbe pa ne vem...?

kakšnih 1000km bomo naredil sedaj v slabem tednu dni, potem bom pa moral to porihtati...

pa ve kdo zakaj poči ta vijak? sm pol študiral, da sem pri -5C se peljal po AC bolj kot ne na full dobre pol urce, potem sem parkiral, avto je recimo stal pol urce in zatem sem opazil to piskanje...? (mogoče velika temp. razlika?)
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Če tko vozš kukr si napisu se ti zihr DPF ne bo zabasal!!! :lol:
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Problem je v prešvoh vijakih, torej v materialu...
Uporabniški avatar
Energy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 218
Pridružen: Po Okt 18, 2010 11:22 am

mitoma napisal/-a:Če tko vozš kukr si napisu se ti zihr DPF ne bo zabasal!!! :lol:
Zadnje čase res nimam več problemov z DPF, glih včiraj se mi je spet delala... se mi zdi, da odkar so mi naredili software update, da se mi delajo regeneracije bolj pogosto...
Uporabniški avatar
Energy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 218
Pridružen: Po Okt 18, 2010 11:22 am

žival napisal/-a:Pr zegi za to težavo računajo 6 ur dela. Je pa tako kot je reku tribes, tole zelo pogost pojav na 2.4motorju letnik 06,...
nekak se odločam, da bi sam probal razdret, zamenjat vijak, tesnilo... upam da je počen tako da ga bom lahko ven dobil? kje pa ponavadi počijo ti vijaki?

pa ni na Elearnu tega postopka kako priti do vijaka?

lp
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Vem da je treba praktično cel prednji konec razdret, da se pride do vijakov. Poleg tega ni najbolj enostavno zlomljene vijake ven dobit. Če maš znanje in orodje go for it, drgač pa pelji raje na servis, bo ceneje,...
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Pa ja ne misliš, da bo pisalo, kako en brezvezn šrauf zamenjaš, al kaj. :?:
Piše, kako snameš izpušni kolektor.

Kot že omenjeno je pa precej odvisno kje se je odlomil ta šrauf: ali gleda iz galave ali je praktično poravnan z njo. Če gleda ven, ga enostavno ven dobiš, v drugem primeru je pa malce podviga.

Pa če je govora o stojnem šraufu, potem je verjetno še lepljen in je novega treba tudi prilepit.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija