Zadnje novice

Čuden zvok ... Volanska letev / Tuljenje servo črpalke

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a simicbranko » Sr Mar 20, 2013 12:29 am

jaz sem se odlocil da kar preventivno zamenjam olje in posodico. Za posodico ni problema kje se pa spusti olje servo volana da vsega zamenjam???
hvala
simicbranko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 135
Pridružen: Po Okt 08, 2007 4:45 pm

OdgovorNapisal/-a skyblue » Sr Mar 20, 2013 9:27 am

Odšraufaš cevi na letvi, pustiš da steče ven vse iz cevi. Potem še obrneš volan v obe skrajni legi, da porine ven še tisto kar je v letvi. Nekaj malega ti ga bo ostalo v servo črpalki...
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 656
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

OdgovorNapisal/-a simicbranko » Sr Mar 20, 2013 9:51 am

brez dvigala ali kanala ne bo nic:( bom kar mehaniku peljal
simicbranko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 135
Pridružen: Po Okt 08, 2007 4:45 pm

OdgovorNapisal/-a mates » Sr Mar 20, 2013 9:53 am

Sicer nevem zakaj bi menjal olje, razen, ce je rdece noter, kar pa ne verjamem.

Odklopis cevke, tamala je povratna v rezervar, tavelka je dovodna.

Dovodno cevko priklopis na novo posodico in nalij novo olje, na povratno pa namesti prazno flasko al neki tazga da tece tja noter.
Nekdo naj ti prizge avto (niti ti ni treba obracat volana) in dolivas olje v posodico dokler ne zacne skozi povratno cevko ven tect cisto olje. Probaj ne pozavgat zraka noter.

Zmontiraj zadevo do konca, dolij ce je potrebno, prizgi avto pusti laufat, da se pumpa napolne ce je potrebno dolivaj olje, obrni volan parkrat, da se znebis zraka v sistemu, ce ga je slucajno kej noter potegnilo, se enkrat preveri nivo olja, ce je vse ok dej gor pokrovcek in adijo :)
In odAlfala sta domov
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 10:54 am
Kraj: Za hribom

OdgovorNapisal/-a ridley » Pe Mar 29, 2013 7:33 pm

Nadaljujem temo v zvezi volana. Včeraj menjal gume (letne) in se odpravil na avtooptiko, sama nastavitev prednjih koles, kolotek je bil malo izven normativov za cca 0.05 odprtost koles.
Zdaj pa vprašanje volan se mi zdi trši, a je to normalno. Prej ko sem se peljal nisem po cesti toliko čutil kolotečin na asvaltu, zdaj pa ko zapeljem v njih moram na trenutke kar oreng prijeti volan (saj vem naše ceste so za po......).
Servo črpalka še vedno piska, olje je o.k. nikjer ne pušča.........
ridley
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe Jan 16, 2009 7:54 pm

OdgovorNapisal/-a Unek » Pe Mar 29, 2013 7:47 pm

volan lahko postane trši samo zaradi okvare servo pumpe...

Luknje pa čutiš bolj verjetno zaradi tega, ker imaš letne gume na večjih platiščih ali širše ali drugačen ET ali Jode...

Zaradi optike volan ne more biti trši. Mogoče imaš le občutek saj si zadnje čase zelo pozoren na te stvari in si že malo zmeden. Verjemi, se zgodi.
Alfa je kot baba z visokim petam, za gonit pa za kazat. Za vse ostalo je neuporabna.
Unek
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2015
Pridružen: So Apr 18, 2009 10:26 am
Kraj: Trbovlje

OdgovorNapisal/-a ridley » Pe Mar 29, 2013 7:51 pm

Unek napisal/-a:volan lahko postane trši samo zaradi okvare servo pumpe...

Luknje pa čutiš bolj verjetno zaradi tega, ker imaš letne gume na večjih platiščih ali širše ali drugačen ET ali Jode...

Zaradi optike volan ne more biti trši. Mogoče imaš le občutek saj si zadnje čase zelo pozoren na te stvari in si že malo zmeden. Verjemi, se zgodi.


Pozoren sem že, ampak "zmeden", gume so enake dimenzije letne in zimske. Zanima me, če je omenjena trdota nastala zaradi ponastavitve optike na vozilu.
ridley
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe Jan 16, 2009 7:54 pm

OdgovorNapisal/-a Unek » Pe Mar 29, 2013 7:59 pm

Sej že razlika med letnimi in zimskimi gumami je precejšnja - v trdoti seveda. letna guma je trda, zimska pa zelo mehka, zaradi boljšega oprijema v snegu.

Po moje so tu faktor gume in nikakor optika vozila. Če ti avta ne vleče in, če je volan pri vožnji naravnost lepo poravnan je optika načeloma OK. PA tudi, če ne bi bila...volan ne bi bil nič mehkejši...bi se poznali drugi dejavniki.
Alfa je kot baba z visokim petam, za gonit pa za kazat. Za vse ostalo je neuporabna.
Unek
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2015
Pridružen: So Apr 18, 2009 10:26 am
Kraj: Trbovlje

OdgovorNapisal/-a simicbranko » To Apr 16, 2013 2:11 pm

bols bi blo ce bi bil tih:))) zacela je se pri meni tulit ko avto vzgem. olje je temno rdece se ne peni. bomkar zeleno olje dal a posodico zamenjam? litr zel olja 12€ potrebujem ga baje 3 litra
simicbranko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 135
Pridružen: Po Okt 08, 2007 4:45 pm

OdgovorNapisal/-a simicbranko » Če Jul 11, 2013 10:29 am

koliko olja gre v servo sistem? kako je z drugimi neoriginalnomi olji zelene barve ki so dosti cenejsa? ali je to o.k ali raje tutelo?
simicbranko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 135
Pridružen: Po Okt 08, 2007 4:45 pm

OdgovorNapisal/-a simicbranko » Če Jul 11, 2013 6:13 pm

zamenjal servo olje preventivno .... odkril sem kaj mi tuli in sicer naftni filter brenci ko das kontakt in potem ko avto vzges trese v ohisju in se zvok prenasa v kabino. Zato sem mislil da je servo pumpa ali volanska letev. Ali je imel kdo kaj takega? kaj to pomeni da je filter zapacan...?
simicbranko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 135
Pridružen: Po Okt 08, 2007 4:45 pm

OdgovorNapisal/-a simicbranko » Pe Jul 12, 2013 9:16 am

zamenjal naftni filter in isto. Ko das kontakt se slisi nagtni filter kako zabrenci in neha. Ko vzges brenci ampak manj. Cev ki gre iz filtra na visokot. pumpo pa tud vec cas trese in vibrira. Avto normalno dela ves cas. ????
simicbranko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 135
Pridružen: Po Okt 08, 2007 4:45 pm

OdgovorNapisal/-a THOR » Sr Sep 04, 2013 8:44 pm

V roku 14 dni sem vozil dve 159, ki niso moje in opazil sem, da imata obe za malenkost mehkejši volan na mestu. Sicer svojega lahko sukam s prstom,ampak je trši. Nič ne škripa, poka. Gume so iste. Ker vem da pri 159 rada odpove posodica olja-ventil, sem preveril pri svoji. Olje ni nič penasto in nič ne rožlja, je pa res, da ko sem ga potegnil vzorec ven z inekcijo, ni ravno zelene barve. Je nekje med rdečo in rjavo in zeleno :). Me pa zanima, ali je olje tako zaradi tega ker je še pač prvo-165k km ali posodice jemlje konec, pa čeprav se ne peni in ali je lahko to povezano z trdoto.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
viewtopic.php?t=28724
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: alfa 33/159/giulietta
 
Prispevkov: 1261
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 2:06 pm
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a THOR » Če Sep 05, 2013 4:32 am

Sem našel odgovor. :)

4. If the fluid is reddish/brown in colour it the wrong type.
5. If the fluid is yellowish/green in colour its the right type

Torej če rdeča ni prava, koji k**** je vlival not to :) Sicer servo deluje ok, in mi je všeč, da je malenkost bolj trd, vendar bo verjetno najboljše,da olje zamenjam. Kje se dobi poceni to Tutela GI/R pri nas??

p.s. da dodam: pri tistih kjer je posodica slaba, in druga vizkoznost povzroča mehurčke in pumpa ropota. Meni nič ne ropota, bi pa rad izvedel, zakaj je volan trši?

During some long discussions with Alfa Edinburgh the tech manager explained that the red fluid was only an issue with certain reservoirs and it was actually the reservoir that was the root of the problem. Something to do with a small filter coming loose in them. Apparently my Brera doesn't have a reservoir that has these issues and so the red fluid is fine.

Long and short, if you have the faulty reservoir, the green fluid won't help and it will eventually lead to rack failure.

Never know who to believe though, eh.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
viewtopic.php?t=28724
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: alfa 33/159/giulietta
 
Prispevkov: 1261
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 2:06 pm
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a pocar » Če Sep 05, 2013 11:51 pm

simicbranko napisal/-a:zamenjal naftni filter in isto. Ko das kontakt se slisi nagtni filter kako zabrenci in neha. Ko vzges brenci ampak manj. Cev ki gre iz filtra na visokot. pumpo pa tud vec cas trese in vibrira. Avto normalno dela ves cas. ????


tuli ti cevka ki gre na CR pumpo.cevka je dvodelna,znotraj plastična,zunaj guma.plastika je odstopila od gume in ti sedaj ob sunkih iz CR pumpe (baje nosi del krivde tudi regulator cr) povzroča vibracije-vibrira z gumo.rešitev je poceni.kupiš gumijasto oplaščeno cev za gorivo (premera na pamet ti ne bi znal povedat) razdreš staro cev zelo,zelo previdno da ne pride do poškodb nastavkov,nakar pa samo zamenjaš in pritrdiš cev s cevnimi objemkami da je ne sname z nastavkov.lahko pa kupiš na servisu novo.
pocar
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 90
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 12:39 am
Kraj: Slovenija

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na 159, Brera, Spider

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov