159-KA napisal/-a:Si držal ob tem tut zavoro, ker drugač ti gumba ne odklene (za ruknit iz P-ja)
Ja kot pravim sem ponovil postopek 3x.. res mi ni jasno...k se na svojem sluzbenem kombiju zajebo ucer k sm automatsko drzal samo zavoro in palil avto...hahaha bil je pa v prstavi k je rocn menjalnik... sm mislu da bo utrgal use skp... mah tko je k ceu vikend vozim alfo med tednom pa kombi... no zanc sm celo se odpeljal od doma in avto nkamor ne salta prstave... gledam gledam...poslusam obrati skor na konc naviti...no potem vidim da je kombi....
Danes dognal v cem je problem da menjalnik v narekovajih zasteka... q-tronic ko avto parkiras malo na klancu ugasnes avto ...das v P in obvezno zategnes rocno... moj primer... : se pripeljem na rahel klanec, dam v P in kljuc vzamem ter grem... ko pa pridem v avto stisnem zavoro palim avto in spet ne gre iz P v R dokler ne zategnes rocne zavore. Kao neka blokada da avto ne spolzi po bregu... tko da ni fora ne v rocki ne v nicemer razn v rocni zavori..
žival napisal/-a:No danes problem rešen. Čeprav je bil avto pri stepančiču, preklicu sem vse od aguzzonija do Zege pa noben ni vedel zakaj se gre. Je pa lokalni mehanik takoj vedel v čem je problem. Problem je bil v kontaktih na kontrolni plošči menjalnika, kjer je bil slab stik in zato ni zaznalo položaja. Stric je stvar na novo polotal, zraven zamenjal še ročko v kateri se je zlomil feder in stvar spet deluje kot nova.
Imam en "občasen" problem z menjalnikom/menjalno ročico na moji AR 159, 1.9 JTD, 2008 150KM.
Gre za to, da včasih enostavno noče dat iz park mode-a, oz ne moreš stisniti gumba za preklop.
Potem odprem mini drsno loputico pri voznikovi strani menjalne ročice in s kleščami povlečem za tisti kovinski del proti sebi, ki sprosti ročico in omogoča, da prosto prestavljam.