159 2,4jtd 210km cukaje ????zakaj

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

GT_turbo napisal/-a:Za 2.4 JTDm je priporočena 5W-30 PE --> klik: http://www.flitalia.it/en/fl/content/view/158/257/
pika
Nič pika. Še mesec dni nazaj so na njihovi strani (tvoj link) priporočal 5W-40 B3/B4. Očitno so zdaj makaronarji spoznal, da niso sposobni narediti 5W-40 C3 in so spremenili zgodbo. Tako da tole njihovo priporočilo si lahko zvijejo v tulec in nekam vtaknejo.

Zato predlagam 5W-40 C3, ne Selenie ker je pač ni.
Ali
Alfist
Alfist
Prispevkov: 498
Pridružen: Če Jan 22, 2004 7:09 pm

kaj zdaj branjevke,
je selenia P.E. 5W30 dovolj dobra za 1.9 JTDM DPF al ne?
in kaj za 2.4 JTDM DPF?
BMW v garaži stoji, Alfa te pa čaka.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Ali napisal/-a:kaj zdaj branjevke,
je selenia P.E. 5W30 dovolj dobra za 1.9 JTDM DPF al ne?
in kaj za 2.4 JTDM DPF?
Saj ti vse piše eno stran nazaj :?
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Ali napisal/-a:kaj zdaj branjevke,
je selenia P.E. 5W30 dovolj dobra za 1.9 JTDM DPF al ne?
in kaj za 2.4 JTDM DPF?
Za 1.9 je ok!
rogirogec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Sr Mar 23, 2011 6:48 pm

lizard napisal/-a:Prva številka pri viskoznosti pomeni viskoznost pri hladnem olju, druga pa pri segretem olju. Se pravi bosta 5W-40 in 5W-30 sicer podobno viskozni pri hladnem vžigu (5W-30 je ponavadi manj viskozno), pri segretem pa bo 5W-40 bolj viskozno od 5W-30. Več o tem si pa lahko prebereš v temi Enciklopedija o oljih ali pa na wikipediji.

Čistost pa je pomembna zaradi DPF-ja, saj podaljšuje njegovo življensko dobo.
ja, prav to sem mislil - da po tej logiki motul najbolj odgovarja zahtevam.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

mitoma napisal/-a:
Ali napisal/-a:kaj zdaj branjevke,
je selenia P.E. 5W30 dovolj dobra za 1.9 JTDM DPF al ne?
in kaj za 2.4 JTDM DPF?
Za 1.9 je ok!
Glede na stran od Selenie je tudi za 2.4 JTDm ok ;), so zgleda to menjali v zadnjem tednu ali dveh :).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
rogirogec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Sr Mar 23, 2011 6:48 pm

tribesman ali lizard - ali nekdo, ki se tudi spozna na alfe vprašanje - ali je možno, da se egr sam porihta? danes mi je tudi naredil regeneracijo tako kot je treba, nekje sem prebral, da morajo biti za regeneracijo izpolnjeni vsi pogoji, torej lahko sklepam, da naj bi bilo vse ok? sicer se še občasno (ampak res občasno) pojavlja turbo luknja pri nizkih obratih, pri obratih nad 1500 - 1700 RPM pa avto "znori". kot da bi bil egr vezan na obrate!?

ampak ponavljam - zadeva "se vede" konfuzno - enkrat je vse ok, drugič pa se turbo luknja pojavi. ni pravila kdaj ja in kdaj ne, mogoče le ob bolj neogretem motorju turbo luknje ni.

lp
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Da, možno je da je zadeva mal "odvisna od vremena"... Ker gre za to da se zapaca z mešanico saj in olja... in ta mešanica je potem malo odvisna od zunanjih razmer...
rogirogec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Sr Mar 23, 2011 6:48 pm

evo danes sem zamenjal egr - zadeva je normalna, avto vleče lepo, čuti se ga od 750 obratov navzven v 5 prestavi. stari egr je bil črn in zapackan, tamle kjer se stikata oz. je pritrjen plastični del (električni del) na kovinski del je bilo videti, kot da bi spustilo tesnilo - bila je vidna črna sled.

od tod torej in cukanje pri nizkih obratih in dolga turbo luknja. očitno je tudi debimeter (nepravilna masa zraka) pokazal zato, ker egr ni pravilno deloval.

vsem hvala, ki ste pomagali z nasveti in "diagnozami". sedaj vemo za drugič, kaj je temu krivo.

lp
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

slehernik napisal/-a:No, men je par dni nazaj malo trokiral, in sicer od tretje na gor nekje od 2100 do 2400 obratov. Kot da bi malo zavibriral pa obrati nikamor, malo zajeclja, hitrost nikamor. Potem je nehal in sem naredil še čez 500 km in se zaenkrat ni ponovilo.

:?:
V bistvu se mi to ponavlja ob regeneraciji, vsaj pri zadnjih dveh sem opazil. Če stisnem gas zavibrira, sploh ne povleče čist nikamor. Po končani regeneraciji pa spet vse ok. Še ne bo videla mehanika, vsaj dokler ne začne afne guncat tudi brez regeneracije :mrgreen:
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

slehernik napisal/-a:
slehernik napisal/-a:No, men je par dni nazaj malo trokiral, in sicer od tretje na gor nekje od 2100 do 2400 obratov. Kot da bi malo zavibriral pa obrati nikamor, malo zajeclja, hitrost nikamor. Potem je nehal in sem naredil še čez 500 km in se zaenkrat ni ponovilo.

:?:
V bistvu se mi to ponavlja ob regeneraciji, vsaj pri zadnjih dveh sem opazil. Če stisnem gas zavibrira, sploh ne povleče čist nikamor. Po končani regeneraciji pa spet vse ok. Še ne bo videla mehanika, vsaj dokler ne začne afne guncat tudi brez regeneracije :mrgreen:
Isto se je meni sedaj trikrat ob regeneraciji na AC zgodilo.
Poklical Zego in nasvet je bil, naj pogledam olje, ter če ga je preveč, naj ga ven spustim.
Po kontroli ugotovljeno, da ga je bilo pol 3-4mm nad MAX.
Na prvem petrolu so mi zadevo izčrpali, sedaj pa čakam, ali se bo cukanje ponovilo ali ne.
Kaj je pa najhujša varjanta za tole cukanje, vam pa raje ne povem.... ;;.,

Ciao Alfista :mrgreen:

p.s. Najhuje pa je to, da sem imel avto pred 4kkm na servisu, očitno so not vlili preveč, ker do sedaj še nikoli ni bilo čez max.
Zadnjič spremenil Alfista, dne To Jun 14, 2011 6:08 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

Kakšno naključje, jaz sem ga tudi imel pred kratkim na menjavi olja, res pa na VAG servisu. Grem čekirat, tnx za info.

Edit: 3 mm čez zgornjo mejo :evil:
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Nemška kvaliteta servisa =D>

(samo šala je, da ne bo kdo dobil srčni infarkt...)
Denis 159
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: So Apr 04, 2009 10:15 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sevnica

Da ne bom odpiral nove teme, ker je nekaj govora tudi o regeneraciji..

Stvar je pa taka, da se mi od zadnje regeneracije naprej kazalec za turbino ne spusti na 0. V prostem teku ali med vožnjo nikoli ne pade na 0, vedno je eno črtico višje.

Je to normalno?
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9783
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Ni normalno. Nekaj je šlo po gobe. Bodo mehano-stručkoti povedali....
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija