JTDm cuka med 1500 in 2000 obrati

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Bleu
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 28
Pridružen: Če Apr 28, 2011 8:02 am

Pozdravljeni,

ogromno sem že prebrala o problemih cukanja Alfe. Cukanje se je začelo lani, ko se je začelo toplejše vreme, vendar takrat nisem vedela, da ima to velik pomen. Avto sem priklopila na razne računalnike, tudi pri pooblaščenem serviserju in nikjer ni kazalo nobene napake. Novembra sem se odločila za chip tuning in po tem, se je cukanje umirilo, pravzaprav sem mislila, da se je nehalo, dokler ni spet začelo biti topleje in je avto spet začel močno cukati pri rahlem gasu med 1500 in 1700 obrati. Zadnje čase pa sem opazila tudi cukanje, oziroma trokiranje motorja, ko sem vozila s tempomatom po klancu navzdol in motor ni rabil vleči, ampak je zaviral.
Ker sem parkrat opazila tudi čudno visoko trenutno porabo, sem po prebiranju posteov na forumu naredila test z LMM. Tega sem odklopila in avto je deloval lepo, nič drugače kot z priklopljenim, le cukal ni sploh. Takoj po ponovnem priklopu je avto spet cukal, zato sem se odločila, da kljub visoki ceni zamenjam merilec pretoka zraka (LMM). In avto je res nehal cukati, vendar samo za kak dan ali dva, potem pa sem opazila, da je cuknilo tu in tam, niti približno ne tako zelo kot je prej, ko je bilo cukanje med 1500-1700 obrati konstantno, ampak vseeno sem občutila kratko izgubo moči, danes pa je bilo to tudi malo močnejše sploh na tempomatu po klancu navzdol!!!
Ker sem že zapravila 190€ za nov Boschev LMM in zadeva očitno ni dosti boljša, bi prosila za pomoč! Kdo ve kaj bi poleg EGR še lahko bilo, ker le ta ne kaže nobenih anomalij...na testerju.

Lp, Sara
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Fajn bi blo pregledat še cevi turbine (meni je na 2.4 avto malo potresaval na podobnih obratih), potem je treba pogledat še senzor tlaka turbine, potem pa že ni več opcij...

Pa definitivno bi blo fajn zamenjat mehanično hišo glede na to da ne znajo ugotovit vzroka...
Uporabniški avatar
bass
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3874
Pridružen: Po Mar 13, 2006 1:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Nekdo te fajn lupi. Diagnostika in stroški le-te naj bodo na strani mehanika. Če ne lahko šrauf po šrauf menjaš celo mašino...
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Bleu
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 28
Pridružen: Če Apr 28, 2011 8:02 am

sej zaenkrat nisem dost plačvala za vse te zadeve, edino stvar, ki sem do zdej pošteno plačala, je bil tale LMM in seveda 2x diagnostiko, ostalo smo pa s kolegi tut iskal, ker noben mehanik ne ve kaj bi blo. Res mi ni do tega, da bi zadevo prodala, ker jo mam rada in ker sicer lepo dela, samo to trokiranje me ubija!
Uporabniški avatar
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3324
Pridružen: Če Sep 25, 2003 12:30 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
Kraj: Ljubljana-Vič
Kontakt:

Injektorji....
Slika
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Glede na to da je bolše pa slabše pa boljše pa slabše...je pomoje kak elektronski parameter
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

EGR ne bo zlepa pokazal anomalij na računalniku, razen če je zako zaštekan da ostane ventil zaprt.
Prejlejte še EGR, je dosti pogosto, in tudi zelo povezano z LMMjem. Saj preko LMMja računalnik določa koliko mora biti EGR ventil odprt. In ko izklopiš LMM je EGR neaktiven. Tako da če se je cukanje nehalo kadar si vozila z izklopljenim LMMjem je popolnoma mogoče da je bil v resnici kriv EGR.

EGR se lahko očisti in obnovi v lasnti režiji, drugače pa stane nov nekje 150€.

Povej še to, če pritisneš na gas pri zelo nizkih obratih (okoli 1500), pri katerih obatih motor dobro potegne? Je to pod 2000 ali nad 2000 obrati?

Druga stvar ki bi še lahko bila kriva za cukanje pa so majhne lopute v sesalnem kolektorju, ki omejujeo dotok zraka v cilinder pri nižjih obratih, zato da ustvarijo vrtinec zraka v cilindru. Če so te lopute kakorkoli mehansko "zabasane" da se ne gibljejo lepo zvezno, je to tudi možno. Vendar pa tu ne vidim povezave z LMMjem, oziorma zakaj bi po izklopu LMMja začela zadeva delovat lepše.

Sicer se da te stvari diagnosticirat dost dobro z računalnikom, vendar rabiš človeka ki približno razume delovanje motorja... Priklopit na računalnik in gledat če je kje kakšna napaka nima smisla. Treba bi bilo it na testno vožnjo in zajemati podatke iz motornega računalnika med vožnjo in pospeševanjem...
Uporabniški avatar
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3324
Pridružen: Če Sep 25, 2003 12:30 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
Kraj: Ljubljana-Vič
Kontakt:

Ena stvar me še zanima... Po daljši vožnji na tempomatu mi ob pospeševanju kadi črno...Kaj bi bilo to?
Slika
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Nic, to je normalno. Se meni dogaja isto.

LP
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Alfa33 to je dost normalno, da pa se rešit tako da v elektroniki nastaviš da je EGR manj aktiven (manj mešanja izpušnih plinov). Ga ne izklopiš popolnoma, samo narediš manj agresivnega.
Uporabniški avatar
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3324
Pridružen: Če Sep 25, 2003 12:30 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
Kraj: Ljubljana-Vič
Kontakt:

Hvala za pojasnilo, ker vsako dimljenje na vzratnem ogledalu mi dvigne majhno pritisk.

Ker se mi ta dim pojavi tudi pri prvem pospeševanju, ko se avto segreje, prej ga pač ne matretiram...
Slika
Bleu
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 28
Pridružen: Če Apr 28, 2011 8:02 am

zanima me, če kdo kupi povsem nov, samo stestiran merilec pretoka zraka za alfo 159?
Lahko tudi menjam za EGR ventil nov :)

Da vidimo, če je to.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9771
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Bleu napisal/-a:Ker sem parkrat opazila tudi čudno visoko trenutno porabo, sem po prebiranju posteov na forumu naredila test z LMM.
Koliko časa je trajala visoka poraba: celo vožnjo ali samo par minut?
TribesMan napisal/-a:če pritisneš na gas pri zelo nizkih obratih (okoli 1500), pri katerih obatih motor dobro potegne? Je to pod 2000 ali nad 2000 obrati?
Pod 2000 obrati sigurno ne, kajti pri 1.9 začne dobro vleči šele pri 1800-2000 naprej...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Bleu
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 28
Pridružen: Če Apr 28, 2011 8:02 am

hej,

kadar pride do "visoke porabe" moram avto ugasnit in ponovno prižgat in se le ta umiri.
Glede na to, da je načipirana, da malo prej od sebe več moči kot sicer, bom pa bolj pozorna na to, kdaj se to točno zgodi.
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Visoka poraba nastane zaradi regeneracije DPF filtra...avta ne smeš takrat ugašat oz. morš počakat da je fertik
Odgovori
  • Informacija