Dpf mam odstranjen egr pa blendiran. Dones bom pa upazoval tlak turbine kot si reku tribesman , mislm pa da tako kot ze dlje casa razmislam bi potreboval malo tvoje pomoci.
no danes zjutrej je avto začev čudno ropotati pržgali so se abs esr in motor alarmi in pa števček za nafto je skakal gor in dol avto je šel z vleko na servis in nemorem verjet mehankar me pokliče in pravi da je bilo nekaj na abs sistemu kot nek stik oz natrgan kontakt to je zamenov in avto delo ko šus lepo laufa nič necuka skratka use ql jest nič nerazumem al je slučajn že kdo kdaj kj vidu tazga ?
Moj pa ne ravno cuka, ampak kar izgubi moč kot da bi ga zamorilo in to tam okoli 1700 obratov in videl sem tudi da takrat pade tlak turbine. Ve kdo kaj bi bilo narobe?
Na sesalnem kolektorju...
Samo ne ga kar na pamet menjat. Ker ta senzor ni ravno pogosto vzrok za podobne težave. Je skoraj vse ostalo bolj možno kot senzor.
Pred leti sem pri moji enako iskal razlog upada pospeška ampak bolj tako, da je bilo v fazi pospeševanja zaznati minimalen upad moči, kar je bilo lepo vidno iz grafa hitrosti. Mislim, da sem v prisilnem safe mode z odklopom MAF-a in/ali MAP-a prišel do lenega pospeševanja brez upada. Po menjavi kopice delov brez potrebe, sem kot zadnjo opcijo menjal tud MAP. In to je bilo to. Staremu MAP-u se je v tem delu verjetno "pokvarla" karakteristika in rezultati, ki jih je senzor dajal ven niso ustrezali dejanskemu stanju. Je pa fejst da dobiš donorja z delujočim delom in to preveriš preden narediš zalogo nepotrebnih rezervnih delov.
Da še dopolnim, da sem star MAP očistil s Tuner sprejem, ki je bolj za nežne elektronske dele ampak lahko bi ga očistil s čimerkoli, saj je tlačni senzor zalit v silikonski masi, le temperaturni pa je tisti, ki se ga vidi. Čiščenje, kot je Tribes rekel ne pomaga, enako je s čiščenjem tega MAF-a, ki ga imamo v 159-kah, saj je drugačen od večine teh, ki jih vidimo v video posnetkih o čiščenju.
Aja, še pred nakupom originala sem kupil "konkurenčni" senzor, s čimer pa avto ni delal tako polno, kot prej s pokvarjenim (odziv avta nekje med safe mode in normalo). K sreči ali nesreči mi ga je na AC pri pospeševanju "odprlo" in kasneje, ko sem težavo končno rešil z novim Boschem in primerjal konkurenčni senzor z originalom mi je bilo jasno le to da sta si bila enaka le po številki in zunanji obliki. Konstrukcijsko-tlačno pa je bil konkurenčni popolnoma zgrešen.
Zadnjič spremenil vučko, dne Sr Apr 11, 2018 8:03 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
sicer se pri meni težave z MAP senzorjem niso dogajale na alfi pač pa na drugem italijanu prav tako cukanje, problemi z vžigom, nešteto lučk brez logične povezave ipd. najprej odklop le tega za en dan in avto je delal normalno, kasneje menjava in vse težave so izginile tako kot so prišle.. v trenutku