JTDm cuka med 1500 in 2000 obrati

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Denis 159
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: So Apr 04, 2009 10:15 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sevnica

Če si večkrat ugasnila avto, ko je imel visoko porabo(regeneracija) imaš verjetno tudi zapacan DPF filter.
rogirogec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 69
Pridružen: Sr Mar 23, 2011 6:48 pm

Bleu napisal/-a:hej,

kadar pride do "visoke porabe" moram avto ugasnit in ponovno prižgat in se le ta umiri.
Glede na to, da je načipirana, da malo prej od sebe več moči kot sicer, bom pa bolj pozorna na to, kdaj se to točno zgodi.
čipiraj nazaj na stanje po defaultu. vsako čipiranje na dolgi rok poslabša zmogljivosti avtomobila. materiali in vsi sklopi so narejeni in skonstruirani takom da ne dopuščajo veliko rezerve. če rabiš močnejši avto si kupi avto z več konji. :)

to je samo moje skromno mnenje.

lp, igor
Bleu
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 28
Pridružen: Če Apr 28, 2011 8:02 am

zadevo sem šla preverit, avto priklopila na PC (kupila sem kabel in naložila program) in situacija je bila sledeča:
filter prašnih delcev je bil 16% zapacan, EGR ventil se je lepo odpiral in zapiral pri dodajanju plina, avto pa je začel vleči pri nekje 1700 obratih, kljub temu, da ima parametre spremenjene in da ima 147KM in 400Nm navora. Bi morda zaradi tega moral vleči prej? Je pa avto cukal že pred chip tuningom, tako da dvomim, da je to kakorkoli poslabšalo zadeve. Delal pa mi je Tunerc, ki je zelo dober in se je z avtom ukvarjal kar dva dni.
Cukala trenutno ni, bom videla kako in kaj ko se bom peljala domov in avto še bolj segrela.
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Predlagam Tribesmanovo intervencijo...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če vidiš da je poraba nenormalno velika... ne ugašaj motorja... :D
Takrat se dela regeneracija DPFja, in nočeš tega prekinjat, raje se zapelji malo dlje da se zadeva dokonča. Popolnoma možno je da je zaradi regeneracije DPFja mašina malo nemirna.

Čipanje skor sigurno ni krivo, ker pol bi bili simptomi po čipanju hujši, pa so enaki kot prej.
Če vleče od 1700 naprej potem tudi zelo malo verjetno da bi bil kriv EGR ventil.

Pa tudi lopatice na sesalnem kolektorju ne morejo bit krive, ker tole je če prav vidim 120PS motor, ki ima 8 ventilov in nima teh lopatic :D
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

159ka 200 konjev med retgeneracijo malo trese, tako da tudi tu pomoje je to
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Bleu
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 28
Pridružen: Če Apr 28, 2011 8:02 am

tega resnočno nisem vedela, da je med regeneracijo poraba takšna, tako da mi je zdaj jasno kaj mu dogaja, vendar pa to traja recimo 50km - od Ljubljane do Trojan je imel avto visoko porabo - je to normalno? Vse dokler ga nisem ugasnila!
Torej tega sedaj ne bom več počela. Ni pa cukanje samo takrat ampak vsakič ko je zunaj toplo in se avto segreje, je cukanje še bolj izrazito. Avto pa cuka dokler ne pohodim plina in spravim obrate nad 1700.
Res mi gre na živce, da ne vem kaj jo matra, pa tako rada bi rešila problem.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jah, regeneracija se lahko izvaja do 15 minut...

Še eno vprašanje... :D

Cuka dokler ne spraviš obratov nad 1700? Kaj se veliko voziš z obrati pod 1700? To so relativno nizki obrati, mogoče je vzrok da avto voziš v prenizkih obratih in mu to ne odgovarja? Pod 1500rpm tudi dizli niso najbolj navdušeni :D

Mislim da se bo tle še enkrat pokazalo kako težko je razložit en problem prek foruma. Težko je nekaj rešit če ne vidiš v živo kaj se dogaja. Bi rade volje pomagal, sam tkole je zlo težko...

Aja, pa kapo dol, če bi mel jest žensko k bi kupila kabl za diagnostiko, pa instalirala program in pol še diagnosticirala kaj je narobe z avtom... ma tud štrudl bi ji spekel... :lol: =D>
Bleu
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 28
Pridružen: Če Apr 28, 2011 8:02 am

torej kdaj se dobiva...pa ni važno al je jabolčni al pa skutin...jem oba :)
hecam se... te stvari so mi precej všeč, tehnika in to. Je pa res, da bi v tem trenutku potrebovala as much help as possible!
Avto najbolj cuka takrat, ko se moram vozit čez policaje ležeče ali pa počasi med po parkirišču al pa do semaforja ipd... sicer ne vozim avta v tako nizkih obratih. Ker to mi je sicer jasno, da je fino vozit nad 2000, tudi več živahnosti sem deležna :)
Je pa fino, da se da počasi tut kdaj peljat :wink:
če bi kdo rad z mano diagnosticiral problem, bom vesela srečanja, sploh z Alfistom :) To je moja druga Alfa in morm priznat, da sem zaljubljena vanje.
Uporabniški avatar
Energy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 218
Pridružen: Po Okt 18, 2010 11:22 am

pri meni so bili za cukanje krivi injektorji...

pa tudi DPF-u ni slabo prisilno regeneracijo naredit...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Bleu komot pogledam, samo povej iz katerega konca Slovenije si. Če si kje blizu, ali vsaj blizu relacije katere jaz večkrat prevozim (Grosuplje-Ljubljana-Maribor) se komot dobiva.

Dej poglej še nekaj, ker maš glih kabel in program.
Korekcijske faktorje vseh štirih injektorjev v prostem teku (Inj. Correction Cyl. 1-4).
Korekcije morajo biti manjše od +-0.5mm^3/inj. Če imaš možnost probaj pri hladnem in ogretem motorju. Da vidimo če ima to kaj vpliva.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Če je 120KM 8V motor + čipan, potem bi moral vleči že pri nižjih obratih, kajti ta motor naj bi že v osnovi imel manjšo turbo luknjo kot 150KM 16V...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ma 1700 je čist normalno za te avte. Pa s čipanjem čudeža ne moreš narest kar se tega tiče. Fizika še vedno velja.
ziga22
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 754
Pridružen: Če Nov 13, 2008 6:26 pm
Vozilo: 2006 Alfa 159

O, Bleu, a si iz mojega konca (Trojane/Izlake) ?
Bleu
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 28
Pridružen: Če Apr 28, 2011 8:02 am

Hej folk,

sem iz Ljubljane, oziroma original iz Radeč, ampak že 9 let iz Ljubljane :)
Drugače pa slaba novica...danes zjutraj mi je crknila še črpalka za servo volan in sem reeeeeees jezna in mal na koncu z živci in zdele trenutno mi Alfa ni najljubši avto, kr za mazdo bi zamenjala!!! :x
Upam, da bo kmal kej miru, drugač pa ja, če se komu da ukvarjat z mojim avtom in mi pomagat, gremo lahko na kak drink in pogledamo malo zadeve.
Aja, pa hvala za vse prijazne odgovore.
Odgovori
  • Informacija