TribesMan napisal/-a:Tole cukanje in EGR je problem na 1.9 8V 120HP mašini... Nevem če je na 2.4 ista situacija.
Sicer če je EGR kriv lahko probaš odklopit merilec pretoka zraka. Z odklopljenim boš videl če je kaj drugače. Ker ko odklopiš merilec se avtomatsko izklopi EGR. Sicer sveti lučka, samo za cukanje boš pa videl ali zgine ali ne.
tut js mam 1.9 8v120 konjsko letnik 2006...bil na servisu in ker sem že prej imel fiata sem vedel da je za cukanje kriv EGR ventil...ventil mi je blendiral...vendar mi je potem računalnik zaznal napako in napisal Have checked engine...popizdu...in vzel ven blendo...potem ni nikoli več tega napisal...ampak avto na trenutke spet cuka...ko pa je bila blenda noter pa je bilo vse super in avto je imel celo boljše pospeške saj plini niso šli še enkrat čez ta EGR ventil...tak da bi js tut rabu pomoč če bi bil kdo pripraljen pomagat...
Zadevo se da rešit s preprogramiranjem računalnika motorja, treba je spremenit parametre za delovanje EGR ventila. Če prideš do mene ti to jaz naredim...
To se mi je pred časom dogajalo pa sem očistil EGR, pa je bilo vredu, res pa je da nisem bil pozoren pri katerih vrtljajih(očistil sem komplet cel egr, razstavil sem tudi magnet).
Cuka na primer če se normalno peljem po ravnini potem pa zavijem v hrib, in če lepo počasi povečujem obrate, mi pri 2250vrtljajih cukne, kor da bi bil prej nekaj zaštekano, pa se kasneje sprosti. če se peljem bolj "športno", to cukanje ni tako opazno ali pa ga ni..
evo isti problem: cuka med cca 1500-2000 obrati pri nezni voznji
159 1.9 16v (150hp)
egr zablindiral (niti ni biu nevem kuk zapacan-deloval normalno)
lmm ociscen (tudi ni bil videti zapacan)
une lopatce v sesalnem kolektorju naj bi bile zamenjane preden mojim nakupom avta (pred cca pol leta)
na racunalniku ne pokaze nobene napake
ce izklopim lmm ne cuka nic, je pa avto rahlo bol len
No to s tovarniško ploščico ni blindiranje, ampak samo "dodatek" za lepše menšanje izpušnih plinov s svežim zrakom ter prepreka da se saje ne nabirajo v EGRju.
EGR pa še vedno dela tako kot prej.
Uglavnem za pogledat je kakšne so številke pretoka zraka med delovanjem motorja, mogoče je EGR fuč, lahko pa da je kaj podobnega kot pri 8V motorju.
Dobiva se lahko v Ljubljani popoldne ko zaključim v službi.