Evo koncno malo casa in miru da lahko v miru sporocim da sem zamenjal EGR (zadnje bremze in notranji koncnik) na servisu in placal 450eur.
Avto zopet normalno dela, kar se pospesevanja in porabe tice, vendar mi obcasno se zmeraj cuka, v glavnem pri pospesevanju v 2. prestavi.
kaksna ideja kaj bi se lahko bilo oz. ce mi zna kdo kakorkoli pomagati bi bil zelo vesel. LP
Tudi jaz sem pri prejšnji 159ki imel enak problem, zamenjal EGR, pri čemer je bilo malenkost boljše - končna rešitev za popolno prenehanje je pa bil MAF
TribesMan napisal/-a:Kaj točno pa je senzor lopute?
hjao kaj sem napisal...se opravičujem! mislil sem senzor pretoka zraka mu je bil fuč...po menjavi pa spet normalno! Mu je pa začela trokirat pri 2000 obratih...zdaj spet laufa kot mora!
Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910
Naj še jaz izkoristim to temo, čeprav ne vem, ali spada vprašanje pod to temo.
Namreč zanima me, zakaj se mi ob zagonu motorja pokadi iz izpuhov, izpuha sta tudi črna, sicer kajenja med vožnjo ni. To se dogaja odkar sem zamenjal EGR ventil, vendar se s tem nisem pretirano obremenjeval, saj vse dela. Ali je s tem kaj narobe? Hvala za odgovore.
Večkrat že opaženo... ponavadi so izpuhi pri 159 in podobnih avtih z DPFjem čisti do prvih problemov z EGR ventilom. Potem počrnijo, ker EGR zataji začne avto toliko kadit, da DPF ne more več požret vseh saj (problem je tud originalna mapa na motorjih ki omogoča zelo visoko razmerje gorivo:zrak, bistveno višje kot je optimalno, vendar DPF to do neke mere požre, če pa se naberejo še EGR težave, pa je preveč...)
Zakaj zakadi pri zagonu je težko rečt.
Najprej bi blo dobro vedet kakšne barve je dim. Ali bel, ali modrikast ali črn.
V prvem primeru je to voda, v drugem olje v tretjem pa gorivo (slaba atomizacija - injektor)...
Tribes, hvala.
Moja enosmerna dnevna relacija znaša 24 kilometrov odprte ceste, nemestna vožnja. Dim je res modrikast, torej je olje. Sicer ga menjam na leto, ker čas prehiti predpisano kilometrino servisa, vendar mi ga še ni bilo potrebno dolivati.
Evo KONČNO poštimala cukanje! Za cukanje je bil kriv izključno EGR in sicer je bil kriv, kot je že Tribesman govoril prenizek pretok svežega zraka skozi EGR ventil. S Tunercem sva se dogovorila, da je boljše, da mi EGR povsem ugasne, saj ta le maže motor s sajami. To sva naredila ta vikend in težav ni več. Avto gre res dosti lepše, po testu na valarjih je bila krivulja navora dosti dosti lepša, konstantnejša in bolj gladka. Tunerc je zakon. Velika hvala pa tudi Tribesmanu za trud, saj je tudi on že kar nekaj alfistom polepšal lajf. Pri meni pa ni šlo, ker je avto čipan.
Danes končno spucal MAF (s sprejem od CRC-ja) in sem super zadovoljen. Prej mi je avto včasih kar crknil med speljevanjem, ali pa trokiral. Prav težavno je bilo speljevati, sedaj avto laufa super, lahko speljem magari brez gasa.
Trokiranja tudi ni več, avto pa vleče že od precej nižjih obratov kot prej. Res super zadeva.