JTDm cuka med 1500 in 2000 obrati

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Hehe, nisem vedel da si tako neučakan :D

Naslednji vikend 99,99%
Jack_D
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Pe Avg 06, 2010 7:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Evo koncno malo casa in miru da lahko v miru sporocim da sem zamenjal EGR (zadnje bremze in notranji koncnik) na servisu in placal 450eur.
Avto zopet normalno dela, kar se pospesevanja in porabe tice, vendar mi obcasno se zmeraj cuka, v glavnem pri pospesevanju v 2. prestavi.
kaksna ideja kaj bi se lahko bilo oz. ce mi zna kdo kakorkoli pomagati bi bil zelo vesel. LP
Uporabniški avatar
GregorS
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 179
Pridružen: Sr Dec 24, 2008 2:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Tudi jaz sem pri prejšnji 159ki imel enak problem, zamenjal EGR, pri čemer je bilo malenkost boljše - končna rešitev za popolno prenehanje je pa bil MAF
dom
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 598
Pridružen: Pe Dec 24, 2010 8:58 am

TribesMan napisal/-a:Kaj točno pa je senzor lopute?
hjao kaj sem napisal...se opravičujem! mislil sem senzor pretoka zraka mu je bil fuč...po menjavi pa spet normalno! Mu je pa začela trokirat pri 2000 obratih...zdaj spet laufa kot mora!
Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910
Uporabniški avatar
GregorS
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 179
Pridružen: Sr Dec 24, 2008 2:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Jap, torej MAF (LMM), tako kot pri meni...
dom
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 598
Pridružen: Pe Dec 24, 2010 8:58 am

Najprej smo sumili EGR, ampak po priklopu na tester se je izkazalo da je LMM krivec...bo kmalu imel 200kkm na svoji alfi :)
Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910
Uporabniški avatar
Niko
Alfist
Alfist
Prispevkov: 391
Pridružen: Po Okt 16, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Naj še jaz izkoristim to temo, čeprav ne vem, ali spada vprašanje pod to temo.
Namreč zanima me, zakaj se mi ob zagonu motorja pokadi iz izpuhov, izpuha sta tudi črna, sicer kajenja med vožnjo ni. To se dogaja odkar sem zamenjal EGR ventil, vendar se s tem nisem pretirano obremenjeval, saj vse dela. Ali je s tem kaj narobe? Hvala za odgovore.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Večkrat že opaženo... ponavadi so izpuhi pri 159 in podobnih avtih z DPFjem čisti do prvih problemov z EGR ventilom. Potem počrnijo, ker EGR zataji začne avto toliko kadit, da DPF ne more več požret vseh saj (problem je tud originalna mapa na motorjih ki omogoča zelo visoko razmerje gorivo:zrak, bistveno višje kot je optimalno, vendar DPF to do neke mere požre, če pa se naberejo še EGR težave, pa je preveč...)

Zakaj zakadi pri zagonu je težko rečt.
Najprej bi blo dobro vedet kakšne barve je dim. Ali bel, ali modrikast ali črn.
V prvem primeru je to voda, v drugem olje v tretjem pa gorivo (slaba atomizacija - injektor)...
Uporabniški avatar
Niko
Alfist
Alfist
Prispevkov: 391
Pridružen: Po Okt 16, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Tribes, hvala.
Moja enosmerna dnevna relacija znaša 24 kilometrov odprte ceste, nemestna vožnja. Dim je res modrikast, torej je olje. Sicer ga menjam na leto, ker čas prehiti predpisano kilometrino servisa, vendar mi ga še ni bilo potrebno dolivati.
Bleu
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 28
Pridružen: Če Apr 28, 2011 8:02 am

Evo KONČNO poštimala cukanje! Za cukanje je bil kriv izključno EGR in sicer je bil kriv, kot je že Tribesman govoril prenizek pretok svežega zraka skozi EGR ventil. S Tunercem sva se dogovorila, da je boljše, da mi EGR povsem ugasne, saj ta le maže motor s sajami. To sva naredila ta vikend in težav ni več. Avto gre res dosti lepše, po testu na valarjih je bila krivulja navora dosti dosti lepša, konstantnejša in bolj gladka. Tunerc je zakon. Velika hvala pa tudi Tribesmanu za trud, saj je tudi on že kar nekaj alfistom polepšal lajf. Pri meni pa ni šlo, ker je avto čipan.

Lepo bodite in poštimajte svoja vozila! :)
alfa 166
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 510
Pridružen: Če Jul 29, 2004 2:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

"prenizek pretok svežega zraka skozi EGR ventil."?

A ne grejo čez EGR ventil izpušni plini v sesalni kolektor?

Lp
Bleu
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 28
Pridružen: Če Apr 28, 2011 8:02 am

pardon, prenizek pretok svežega zraka v motor, preveč izpušnih plinov...preveč odprt EGR!
Uporabniški avatar
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3324
Pridružen: Če Sep 25, 2003 12:30 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
Kraj: Ljubljana-Vič
Kontakt:

Tribes, kdaj imaš čas? :)
Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Hahahaha :D

Jah... bi se dalo zment, sam povej kdaj imaš frej v službi.
anba
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 1:30 pm

Danes končno spucal MAF (s sprejem od CRC-ja) in sem super zadovoljen. Prej mi je avto včasih kar crknil med speljevanjem, ali pa trokiral. Prav težavno je bilo speljevati, sedaj avto laufa super, lahko speljem magari brez gasa. :mrgreen:

Trokiranja tudi ni več, avto pa vleče že od precej nižjih obratov kot prej. Res super zadeva. :D
Odgovori
  • Informacija