JTDm cuka med 1500 in 2000 obrati

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mah, če bi bila počena cev bi avto kadil kot turek, tudi če ima DPF. Pa zelo hitro bi zacele po armaturi svetit lučke za DPF. Pri Bleu to sigurno ni problem, ker se ji regeneracije delajo na 1400km. Torej je izgorevanje v mašini idealno. Tudi žvižganja jaz nisem slišal, je pa res da je avto veliko bolj zvočno izoliran kot moja 147 in mogoče nisem opazil. Bo Bleu povedala če je ona opazila da kaj žvižga.

Tesnila na turbini bi lahko bila, samo mislim da pri tebi ki imaš 2.4 je večja verjetnost da je počil eden od vijakov ki drži izpušni kolektor pritrjen na glavo motorja. Ti vijaki so znan problem. Rešitev je menjava vijakov, vendar je dela precej, ker je prostora malo in je treba podret lep del prednjega konca avta.

Tvoj avto bi moral iti vec kot 220, tovarniski podatek je 226, pa če upoštevaš da se števec malo laže mora prilezt preko 230, brez večjih težav.
Ali imas mogoče gor kakšne ogromne gume, po možnosti zimske?

Ali se takrat ko začne avto cukat sliši kakšno hitro ponavljajoče "lajanje"?
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

220 km/h je pa res nekam malo,moja brez težav pokaže med 235 km/h,pa tudi blizu 240 km/h pride,če si malo vztrajen,je pa res ,da je moja 210 HP ampak mislim da v končni ni neke velike razlike!
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Pocasi se dalec pride, ni vse v koncni hitrosti :doubt:
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9783
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

pero666 napisal/-a:Pocasi se dalec pride, ni vse v koncni hitrosti :doubt:
Saj ni to poanta tega....
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

vem, sam kak je govora o koncni, se hitro najde tona komentarjev, kolk komu gre pa a gre po gps al po stevcu al po bregu gor al navzdol, tak da ocitno ma folk veselje sprobavat in ni vedno v diagnosticne namene na prazni avtocesti.
Bleu
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 28
Pridružen: Če Apr 28, 2011 8:02 am

hej hoj,

danes sva se s Tribesmanom še enkrat dobila in komaj prepričala mojo bitch, da je začela kašljat. In ko je začela cukat, so se kazale spremembe pri zraku in popravljanje EGR...mislim, da bo Tribesman bolje razložil. V glavnem sva 98% prepričana, da je to to, ker pa manjkata tista dva procenta pa me zanima, če ima kdo za posodit EGR za 8v motor, samo za test, ker ne želim še enkrat dajati denarja za brez veze. Torej, če bi bil kdo toliko dober, da bi mi to odstopil, bi bila neizmerno hvaležna.
Sicer pa čakam na volansko letev, ki je šla v maloro. Naročila sem jo pri Herkulesu in me zanima, če ima kdo izkušnje z menjavo letve in kakšna je cena?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ja, precej prebrisana je tvoja alfeta. Sam da pride nekdo zravn gledat kaj je narobe z njo se v trenutku popravi :D
No na koncu je pametnejši popustil in krivec je pomojem znan. Sicer sem že zadnjič sumil da je to krivo, 100% pa še danes nisem. :lol:

Uglavnem situacija je taka, zgodi se samo pri zelo nizkih obremenitvah, pri nizkih obratih ~1500rpm, ko voziš recimo v 3. 4. z zelo zelo malo gasa. Aja pa še zunaj mora biti toplo, da jo zmatra... :D

Kadar ne cuka je pretok zraka ~400mg/inj, kadar cuka je pretok zraka pod 300mg/inj in in skače +-50mg. Kadar je normalno je % odprta EGR ventila bolj konstanten, če pa cuka, pa se EGR ventil trudi popraviti nizek pretok in so opazne večja odstopanja pri regulaciji ventila.

Ne cuka kadar je MAF izklopljen. Torej to dokaj logično kaže na EGR, saj ECU deaktivira EGR, kadar signal iz MAFa ni prisoten. Na žalost ne moremo sprobat z odklopljenim EGRjem, saj gre računalnik takoj v limp-mode.

Uglavnem gledal sem še regulacijo pritiska goriva in je OK. Ventili na kolektorju ne morejo bit, ker jih ni. Loputa za zrak ne more bit, ker je aktivna samo kadar motor ugasneš. Potem pa počasi zmanjka idej :D

Glede malo grobega štarta motorja, si preberi tole...

http://translate.google.com/translate?h ... cb57e7d864

Obstaja update softwarea motorja (tvoj je 1037379691, nova verzija je pa 1037390586)... Večji problem je da nekaj omenjajo težave s štarterjem. Sem zelo na hitro prebral, pa nisem 100% ali je rešitev SW ali menjava štarterja...
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

tribes, namesto navitja od egr ventila, bi lahko dal kaksen upor vecje moci, mogoce zarnico?
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ne, problem je ker ECU preko MAF senzorja zazna da se pretok zraka ni zmanjšal ko je ECU to zahteval, in avto gre v limpmode...

Edina rešitev je preprogramiranje ECUja.
Uporabniški avatar
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3324
Pridružen: Če Sep 25, 2003 12:30 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
Kraj: Ljubljana-Vič
Kontakt:

Ni lepšega kot 120 konjski motor :lol:
Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Alfa33 kam si ti dal svoj zariban motor? Imaš še EGR...
Uporabniški avatar
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3324
Pridružen: Če Sep 25, 2003 12:30 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
Kraj: Ljubljana-Vič
Kontakt:

EGR je star ostal...
Slika
Uporabniški avatar
m1ch0
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 1:15 pm

TribesMan napisal/-a:Mah, če bi bila počena cev bi avto kadil kot turek, tudi če ima DPF. Pa zelo hitro bi zacele po armaturi svetit lučke za DPF. Pri Bleu to sigurno ni problem, ker se ji regeneracije delajo na 1400km. Torej je izgorevanje v mašini idealno. Tudi žvižganja jaz nisem slišal, je pa res da je avto veliko bolj zvočno izoliran kot moja 147 in mogoče nisem opazil. Bo Bleu povedala če je ona opazila da kaj žvižga.

Tesnila na turbini bi lahko bila, samo mislim da pri tebi ki imaš 2.4 je večja verjetnost da je počil eden od vijakov ki drži izpušni kolektor pritrjen na glavo motorja. Ti vijaki so znan problem. Rešitev je menjava vijakov, vendar je dela precej, ker je prostora malo in je treba podret lep del prednjega konca avta.

Tvoj avto bi moral iti vec kot 220, tovarniski podatek je 226, pa če upoštevaš da se števec malo laže mora prilezt preko 230, brez večjih težav.
Ali imas mogoče gor kakšne ogromne gume, po možnosti zimske?

Ali se takrat ko začne avto cukat sliši kakšno hitro ponavljajoče "lajanje"?
Evo problem odkrit. Za žvižganje turbine je bila kriva kovinska dihtunga (tista ki je na spodnjem delu pod turbino. Zgornje gumijaste sva tudi zamenjala.). Je bilo okoli nje vse mastno. Trenutno jo čakam da jo pošljejo iz Italije in imam začasno zadihtano z tesnilno pasto. Avto prede ko mucek, nič ne cuka, nič ne žvižga, je bolj živahen in poskočen, je pa res da jo trenutno ne upam terat, ker imam zasilno tesnenje (je reku mehanik da ne more garantirat da bo tesnilna pasta zdržala pritisk pri priganjanju in naj ne pritiskam preveč, dokler ne zamenjamo dihtunge). Mogoče je tudi to uhajanje lufta posledica, da komaj dosežem 220. Ali se motim?

Gume pa imam letne standardne (225/50/17) na original platiščih.
Zadnjič spremenil m1ch0, dne So Maj 21, 2011 3:06 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
"You can't be a true petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" Jeremy Clarkson
Uporabniški avatar
m1ch0
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 1:15 pm

mitoma napisal/-a:220 km/h je pa res nekam malo,moja brez težav pokaže med 235 km/h,pa tudi blizu 240 km/h pride,če si malo vztrajen,je pa res ,da je moja 210 HP ampak mislim da v končni ni neke velike razlike!
Tudi mehanik mi je rekel, da bi morala imeti končno nekje pri 235km/h +- 5km. :?:
"You can't be a true petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" Jeremy Clarkson
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

TribesMan napisal/-a:Ne, problem je ker ECU preko MAF senzorja zazna da se pretok zraka ni zmanjšal ko je ECU to zahteval, in avto gre v limpmode...

Edina rešitev je preprogramiranje ECUja.
aha sepravi je mehanski del ptisti ki dela probleme-pa se ne da zrihtat tega egr ventila?
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Odgovori
  • Informacija