Mah, če bi bila počena cev bi avto kadil kot turek, tudi če ima DPF. Pa zelo hitro bi zacele po armaturi svetit lučke za DPF. Pri Bleu to sigurno ni problem, ker se ji regeneracije delajo na 1400km. Torej je izgorevanje v mašini idealno. Tudi žvižganja jaz nisem slišal, je pa res da je avto veliko bolj zvočno izoliran kot moja 147 in mogoče nisem opazil. Bo Bleu povedala če je ona opazila da kaj žvižga.
Tesnila na turbini bi lahko bila, samo mislim da pri tebi ki imaš 2.4 je večja verjetnost da je počil eden od vijakov ki drži izpušni kolektor pritrjen na glavo motorja. Ti vijaki so znan problem. Rešitev je menjava vijakov, vendar je dela precej, ker je prostora malo in je treba podret lep del prednjega konca avta.
Tvoj avto bi moral iti vec kot 220, tovarniski podatek je 226, pa če upoštevaš da se števec malo laže mora prilezt preko 230, brez večjih težav.
Ali imas mogoče gor kakšne ogromne gume, po možnosti zimske?
Ali se takrat ko začne avto cukat sliši kakšno hitro ponavljajoče "lajanje"?