Kje bi pa lahko bilo pri moj ali narobe? Ko je hladna mi v 3. prestavi pri (2000 - 3000 obratvo) pospeševanju malo cuka, parkrat zacuka pol pa spet normalno potegne! To sem ponavadi zgodi ko se zjutraj peljem v službo... Nekaj sem že brskal po tujin forumih vendar nisem našel konkretnega odgovora. Kje naj začne iskat, kaj mi priporočate? aja, gre pa za bencinski motor 1.8 mpi...
Eno neumesno vprašanje, je blo že govora v tej temi o MAFu. A slučajno kdo ve na kakšen princip dela na 2.0 JTDm (MAF)? Pač kašen signal pošilja senzor, napetost ali frekvenco?
TribesMan napisal/-a:Večkrat že opaženo... ponavadi so izpuhi pri 159 in podobnih avtih z DPFjem čisti do prvih problemov z EGR ventilom. Potem počrnijo, ker EGR zataji začne avto toliko kadit, da DPF ne more več požret vseh saj (problem je tud originalna mapa na motorjih ki omogoča zelo visoko razmerje gorivo:zrak, bistveno višje kot je optimalno, vendar DPF to do neke mere požre, če pa se naberejo še EGR težave, pa je preveč...)
Zakaj zakadi pri zagonu je težko rečt.
Najprej bi blo dobro vedet kakšne barve je dim. Ali bel, ali modrikast ali črn.
V prvem primeru je to voda, v drugem olje v tretjem pa gorivo (slaba atomizacija - injektor)...
Se pravi da bel dim pri zagonu ni nobena težava motorja?
Ko je bilo zunaj mrzlo mi avto ni nucak med 1000 in 2000 obratih sedaj, ko pa je zunaj topleje se mi pa to dogaja... čudno
Je to povezano iz eger-jem ali kaj drugega?
Če prav razumem ti avto sedaj ko je toplo cuka? Ker se meni dogaja isto zadnje par dni kar se je otoplilo. Zjutraj ko je okoli 10 stopinj nobenega problema, popoldan ko grem iz službe, okoli 20 stopinj, cuka. Je pa 2,4JTD 210KM
Tole cukanje in EGR je problem na 1.9 8V 120HP mašini... Nevem če je na 2.4 ista situacija.
Sicer če je EGR kriv lahko probaš odklopit merilec pretoka zraka. Z odklopljenim boš videl če je kaj drugače. Ker ko odklopiš merilec se avtomatsko izklopi EGR. Sicer sveti lučka, samo za cukanje boš pa videl ali zgine ali ne.
imam povsem identično težavo avto mi cuka pri niskih obratih odkar se je otopilo in ko sem prejšni teden naredil servis. Egr ventil je biv menjan dobro leto nazaj na uradnem servisu. a kdo ve a bi ta cukanje lahko biv spet povezan z egr ventilom ali kaj povezano z servisom? imam pa 1,9 120km. hvala za kakoršno koli pomoč ali nasvet