sam imam že kakšnih 60kkm mtec (predaj + zadaj), samo navrtane, z njihovimi ploščicami in sem zadovoljen z njimi. (groved ali diped, naj bi bili glasnejši). če bi jih še enkrat kupoval, bi kupil tiste ki so črni oziroma bi pobarval nenaležne površine.
Zimmermann je okoli 200€, MTEC 150€ Brembo pa 110€, kar so že močne razlike, glede na performance ki jih lahko pričakujem... Trenutno se bolj nagibam na Brembo diske in Ferodo ploščice (okoli 200€ komplet s poštninami).
Kot sem že N-krat napisal. vsa roba je kos cestni uporabi. Če želiš Brembo, kupi Brembo. Samo zavorne klešče preveri in daj raje preventivno obnovit/pretesnit cilindre. Da se ti ne zgodi kaj podobnega kot uporabniku @Aless...
Aless napisal/-a:desni cilinder bremze je blokiral...tako da sta se oba obnovila in gremo novim km naproti
Pred dvema mesecoma sem narocil preko autodoca sprednja dva diska in plošcice BREMBO. Ali je možno da sta se diska zvila? Saj ob zaviranju trese volan in zavorna stopalka in če sta zvita se da, to na kaksen nacin popravit? V mislih imam brušenje diskov. L.p.
Ublažit je možno tako da bremze orng nazaj pregreješ (večkratno močno zaviranje po kakšnem daljšem spustu) potem jih pa počasi z vožnjo ohladiš. Na 156ki so mi po zimskem spanju lani spomladi kar tresle bremze in sem jih tako zrihtal nazaj
Torej pregreti in potem se voziti dalje? Ne bo škodilo to zadnjim bremzam saj sem jih menjal tudi v kompletu pred dvema dnevoma? Ob menjavi diskov in plošcic je bilo menjano še zavorno olje ter preventivno menjana tesnila in gumice na zavornih čeljustih.
Moji novi Brembo diski so tudi tresli in se unesli po kakih 30 kkm.
Površine so bile sigurno očiščene, zatorej ne kupujem več Brembo diskov.
Sedaj imam Zimmermann zadaj in na 2.0 komplet, pa ne trese nič.
PS
Osebno ne grem več pregrevat novih bremz, je bilo več škode kot koristi.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage