Zavorni diski in ploščice - AR 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
GORA
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 740
Pridružen: Ne Nov 25, 2007 11:06 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 159 SW 2.0JTDm TI & Alfa 75 1.6ie
Kraj: Ljubljana

Poskusi uveljavljat reklamacijo,če si prepričan,da je kriv material.Kontaktiraj prodajalca in boš videl,kako naprej.
Uporabniški avatar
TheRealDeal
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 724
Pridružen: To Jul 03, 2012 9:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Zagorje ob Savi

Mah to s firmami je tako-tako. Do sedaj sem slišal samo dobre stvari o ATE, meni po 10k km zadnje ploščice cvilijo nenormalno. So pa isto kupljene preko Autodoc. Zdej nevem, a majo oni kako fejk robo al je pač smola.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Baje se pojavi kdaj ATE čudna roba pri komu, kjer ATE diski recimo niso bili v premazu, pa so od ATE diski VSI zaščiteni, ker nimajo 2 linij kot recimo Brembo uncoated pa coated. Mogoče odvisno od dobaviteljev..
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
amir90
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr Okt 04, 2017 5:44 pm

Ali je kdo že kdaj štružil diske ? Se splača to sploh delat? je možnost da se tresenje spet pojavi ?
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Jaz sem na 156 zadaj postružil diske ker so bili neenakomerno obrabljeni. Od takrat brez problema. To se ti splača delat samo če imaš še dovolj mesa na disku pa če poznaš koga da ti poceni postruži.
amir90
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr Okt 04, 2017 5:44 pm

Diski so novi 2 meseca stari. cca 7k km narejeno z njimi.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Že kar dolgo samo na ATE ploščicah in ni problemov.
Zadnje so pa pričele škripat, ko so se ploščice zatikale na vodilih, očiščeno, namazano in problem je bil odpravljen.
amir90 napisal/-a:Dvomim da so bile pregrete. Saj avto ni vožen hitro. Zanimivo pa je to da ko zavrem par x mocno takoj se obcuti bistveno manj tresljajev.
Točlno enak simptom je bil na mojih Brmbotih za V6.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
amir90
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr Okt 04, 2017 5:44 pm

In si menjal samo ploščice ali tudi diske?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Menjano je bilo oboje naenkrat, Brembo diski in ATE ploščice, prav tako kot drugi, vendar tam Zimmermann diski in ATE ploščice.
Pač ne bom dajal novih ploščic na stare diske, ki imajo mogoce se 0.5mm zivljenja v sebi. Opazujem pa kako se trenutno stvari obrabljajo in ko bodo ploščice zrele za menjavo, bodo diski prav tako.

Mogoče nebi bilo slabo če bi se na 147 vse skupaj zamenjal, ker je vse skupaj rijasto do amena, pa na vseh diskih se poznajo odtisi ploščic.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Matevz25
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 104
Pridružen: Če Nov 12, 2015 9:44 pm
Vozilo: 159 1.9 JTDm, 2010
Kraj: Domžale

Živjo, zanima me kako zvem ali ima moj avto športni paket ali ne. Brat, ki dela v adelu me je uprašal, če ga imam, ko sem mu naročil ceno za vse diske in ploščice...pravi, da sta 2 opciji...a nima samo q4 večjih diskov?
Zrihta mi 4x diske s ploščicami od ATE za 300€. Ali kupim raje zimmerman? samo jih more naročiti.
Hvala in lep pozdrav!
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Poglej a imaš brembo čeljusti ali ne.
Bi pa lahko tvoj brat vpisal številko šasije, pa bi takoj videl...
Matevz25
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 104
Pridružen: Če Nov 12, 2015 9:44 pm
Vozilo: 159 1.9 JTDm, 2010
Kraj: Domžale

Ja sej ima mojo številko šasije,pa ninam brembo pomoje, mu bom rekel, hvala
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Je enostavna varianta - če lahko uporabljaš 16col feltne potem nimaš brembo zavor :wink: ČE je pa min. alfine 17 col litke potem pa imaš brembo zavore.
Slika
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

amir90 napisal/-a:Ali je kdo že kdaj štružil diske ? Se splača to sploh delat? je možnost da se tresenje spet pojavi ?
Ja. Ne, je bilo še slabše. Struženo 3x pa napake ni odpravilo. Stran vržen denar. Novi diski niso tako dragi, sploh ker so za vsaj stotaka km, struženi pa tolko kakor je dejansko ostalo.mesa. Pa še termična vztrajnost ni več taka kot je bila in jih res hitro pregreješ.
Neenakomerno lit ali pa pregret material, saj je ropotalo od novega, tako je vsaj prejšnji lastnik rekel - če verjameš. Prvih 100km po struženju ok, potem pa spet čedalje slabše. Obraba ni bila povsod enaka in se je čutilo na stopalki ko ti razteza batke ven in noter.

Moraš vedeti da strugar ne more delati čudežev, pa tudi vpetje bi moral imeti prav za take diske, a nimajo potem pa malo kombinirajo in to ni to.

Ploščice gredo pa itak z menjavo diska nove gor. Malo jim s pilo zdrgneš špene na robovih stran, da se ne zabije pod ploščico in dela raze, pločice pobrusiš med sabo in obrišeš z razrečilom nato pa do suhega. Disk pa seveda, obvezno čisto do čistega zbrusit ležišče Njega tudi z razrečilom da spraviš dol protikorozijsko mast.

Mogoče stvar ki se jo je vredno držati vsaj do utekanja je, da ne držiš bremz na križišču, da se ti ne bo zapeklo ravno tam. Nove ploščice se morajo še skurit in puščajo sledi na čeljustih.
Obvezno pa spucaj vodila. Tisto nobeden ne in potem pride do svašta čudnih anomalij. Tudi preveri da čeljust miga levo desno prosto, brez zatikanja in od ene skrajne lege do druge in da sama nima zračnosti.

Na kratko: Novo je novo, izrabljeno pa je izrabljeno.
So pa tudi čisto novi brembo diski tresli (vrnjeni) tako da ta material ki ga dobiš je včasih zelo vprašljiv.
Uporabniški avatar
Xin
Alfist
Alfist
Prispevkov: 363
Pridružen: Če Mar 05, 2015 9:39 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0
Kraj: Novo mesto

Hranata napisal/-a:Je enostavna varianta - če lahko uporabljaš 16col feltne potem nimaš brembo zavor :wink: ČE je pa min. alfine 17 col litke potem pa imaš brembo zavore.
NAROBE.. mogoče s 16" ne moreš imeti tavečih diskov z brembo čeljustmi (330mm če se ne motim), vsekakor pa lahko imaš tiste manjše cca. 305mm premera. ne me držat za besedo pri točnih merah :D
Odgovori
  • Informacija