Zadnje novice

Odstranitev DPF filtra - 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odstranitev DPF filtra - 2.4 JTDm

OdgovorNapisal/-a Alfista » Po Avg 15, 2011 9:49 am

Torej kot napisano v naslovu, sem zadevo dal odstraniti.
Delalo se je pri Zegi.
Trenutno sem naredil okoli 300 km, tako da bolj podrobne ugotovitve sledijo...

PLUSI:
-Avto lepše potegne že z nižjih obratov
-Ob hitri menjavi v višjo prestavo ni tiste zakasnitve, na katero sem se kar nekaj časa navajal
-Zvok je vedno tak, kot bi regeneriral (bolj globok), ( no govorit o zvoku pri dizlu.... #-o )
-Ni regeneracij, zaradi katerih sem večkrat podaljšal vožnjo, ker se navadno začne 2km pred domom...

MINUSI:
-Avto kadi (sicer je rekel Zega, da bomo to še popravli, naj se najprej vse ščisti...)
-zaradi kajenja, je umazan pokrov kofana in imam pri odpiranju - zapiranju umazane prste...

Glede porabe ne bom še nič pisal, ker navadno po čipanju računalnik odpove... toda po prevoženih km in porabljenimi črticami zgleda ugodna.
Koliko KM je sedaj ne vem, pa me tudi ne zanima, mogoče bom še kakšnega odstranil v prid ne kajenju...bomo videli.

Cena pa itak veste kaka je:
Odstranitev DPF + cev + namestitev nadomestne cevi, preprogramiranje + več moči = 600EUR.
Ni malo, vam pa vsem z 2,4 to toplo priporočam, ker je samo vprašanje časa, kdaj boste na vrsti za menjavo izpušnih ventilov, ki se ob pretežni mestni vožnji in posledičnimi regeneracijami zapackajo in rešitev je samo ena.

Ciao Alfista :mrgreen:
Slika
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 147 GTA
Alfa Giulia Q
 
Prispevkov: 2067
Pridružen: Po Sep 29, 2003 8:28 am
Kraj: Brda

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Po Avg 15, 2011 11:46 am

-Avto kadi (sicer je rekel Zega, da bomo to še popravli, naj se najprej vse ščisti...)
-zaradi kajenja, je umazan pokrov kofana in imam pri odpiranju - zapiranju umazane prste...

Glede porabe ne bom še nič pisal, ker navadno po čipanju računalnik odpove... toda po prevoženih km in porabljenimi črticami zgleda ugodna.


Tole s "čiščenjem" če se avto ni spucal v 50km ali največ 100km se nikoli ne bo.
Gre se zato da se po čipanju, zaradi večje hitrosti izpušnih plinov, nekaj časa odstranjujejo "depoziti" saj v izpušnih loncih. Vendar kot sem rekel, to se konča zelo hitro...

Ampak glede na to da maš ti od saj črno havbo, je treba še marsikaj porihtat.
Predvidevam da vidiš črn dim za seboj ko pospešuješ tudi podnevi?
Get it fixed. Ker to je sama škoda za motor. Ne rečem da avto zakadi sem pa tja, predvsem po daljšem cjazenju po mestu. Ampak to se mora nehat že prvič ko dobro pritisneš na gas.

Če je bil števec za porabo prej točen, bi moral biti tudi po čipanju.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a alex146 » Po Avg 15, 2011 11:47 am

Na tehničnem ni težav zaradi 'kajenja'?
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
 
Prispevkov: 1650
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a alex146 » Po Avg 15, 2011 11:52 am

Še tole: kakšna je cena brez čipanja, se pravi samo odstranitev DPFja in cev? Hvala
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
 
Prispevkov: 1650
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Alfista » Po Avg 15, 2011 12:29 pm

TribesMan napisal/-a:
-Avto kadi (sicer je rekel Zega, da bomo to še popravli, naj se najprej vse ščisti...)
-zaradi kajenja, je umazan pokrov kofana in imam pri odpiranju - zapiranju umazane prste...

Glede porabe ne bom še nič pisal, ker navadno po čipanju računalnik odpove... toda po prevoženih km in porabljenimi črticami zgleda ugodna.


Tole s "čiščenjem" če se avto ni spucal v 50km ali največ 100km se nikoli ne bo.
Gre se zato da se po čipanju, zaradi večje hitrosti izpušnih plinov, nekaj časa odstranjujejo "depoziti" saj v izpušnih loncih. Vendar kot sem rekel, to se konča zelo hitro...

Ampak glede na to da maš ti od saj črno havbo, je treba še marsikaj porihtat.
Predvidevam da vidiš črn dim za seboj ko pospešuješ tudi podnevi?
Get it fixed. Ker to je sama škoda za motor. Ne rečem da avto zakadi sem pa tja, predvsem po daljšem cjazenju po mestu. Ampak to se mora nehat že prvič ko dobro pritisneš na gas.

Če je bil števec za porabo prej točen, bi moral biti tudi po čipanju.


Tole s kajenjem bom sigurno uštimal.
Glede števca za porabo, imam izkušnje z 156, kjer mi sedaj po čipanju golfa za 1,5 litra, tako da bom videl tukaj.
Na tehničnem ni težav, ker za EURO4 ni nujen DPF.
Gled cene zarnih kombinacij pa pokliči Zego.

Ciao Alfista :mrgreen:
Slika
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 147 GTA
Alfa Giulia Q
 
Prispevkov: 2067
Pridružen: Po Sep 29, 2003 8:28 am
Kraj: Brda

OdgovorNapisal/-a lizard » Po Avg 15, 2011 12:34 pm

alex146 napisal/-a:Na tehničnem ni težav zaradi 'kajenja'?


Na tehničnem ti merijo samo izpust CO2.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4919
Pridružen: To Maj 30, 2006 6:19 pm

OdgovorNapisal/-a fiatista » Po Avg 15, 2011 12:58 pm

pri dizlu, mislim da merijo samo dimnost (m3^-1)
Trentatre 1.3S
fiatista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1363
Pridružen: Po Nov 05, 2007 11:11 pm
Kraj: Sorško polje

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Po Avg 15, 2011 1:03 pm

Števec za porabo po čipanju laže, če je čipanje narejeno po "sistemu tuning boxa", ali po domače povedano s podaljševanjem vbrizga goriva.
Če pa se čip naredi tako, da odstraniš vse omejevalce navora in primerno prilagodiš vse parametre, ne bo odstopanja... seveda je slednja pot težja :D

Za Euro4 ne rabiš DPFja, vseeno pa se meri sajavost izpuha, ki mora biti dovolj nizka, da avto ustreza euro4. Če avto vidno kadi potem ni šans da prideš čez...

CO2 se meri samo pri bencinarjih...
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a lizard » Po Avg 15, 2011 1:08 pm

Aha se opravičujem, sem mislil da pravilno vem :). Sem pričakoval da se meri CO2 tudi pri dizlih, ne vem čemu se ne bi...
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4919
Pridružen: To Maj 30, 2006 6:19 pm

OdgovorNapisal/-a fiatista » Po Avg 15, 2011 1:17 pm

lizard napisal/-a:Aha se opravičujem, sem mislil da pravilno vem :). Sem pričakoval da se meri CO2 tudi pri dizlih, ne vem čemu se ne bi...


ker je to že pri bencinarjih brez veze... :D
Trentatre 1.3S
fiatista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1363
Pridružen: Po Nov 05, 2007 11:11 pm
Kraj: Sorško polje

OdgovorNapisal/-a Alfista » Po Avg 15, 2011 1:18 pm

TribesMan napisal/-a: Če avto vidno kadi potem ni šans da prideš čez.


Prijatu ima 159 1,9 150km, pri kateri je bil nameščen čip pred njegovim nakupom.
Izgleda da zadeva ni bila najboljša, tako da mu je uničilo DPF.
Njegov avto vidno kadi, precej bolj kot moj, pa je šel brez problemov čez tehnični, tako da ne vem....

Ciao Alfista :mrgreen:
Slika
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 147 GTA
Alfa Giulia Q
 
Prispevkov: 2067
Pridružen: Po Sep 29, 2003 8:28 am
Kraj: Brda

OdgovorNapisal/-a alex146 » Po Avg 15, 2011 2:13 pm

TribesMan napisal/-a:Števec za porabo po čipanju laže, če je čipanje narejeno po "sistemu tuning boxa", ali po domače povedano s podaljševanjem vbrizga goriva.
Če pa se čip naredi tako, da odstraniš vse omejevalce navora in primerno prilagodiš vse parametre, ne bo odstopanja... seveda je slednja pot težja :D
.


Men je čipal Senica, ki naj bi bil strokovnjak za te stvari pa mi vseeno po posegu BC laže bolj kot prej :roll:
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
 
Prispevkov: 1650
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Po Avg 15, 2011 3:19 pm

ki naj bi bil


Jah takle mamo :D
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

DPF

OdgovorNapisal/-a oscarfish » Pe Sep 09, 2011 7:57 am

Ker se bom tudi sam odločil za tale poseg me zanima naslednje :

Nadomestna cev ( 51809647 ) - so kakšne posebnosti pri montaži ( tesnila, senzorji itd. ) ?

Se lahko do delavnice peljem z montirano nadomestno cevjo ? ( bo šel avto v limp mode ? )

lp
oscarfish
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Prispevkov: 45
Pridružen: Ne Jul 03, 2011 8:02 pm

OdgovorNapisal/-a gecco » Če Dec 22, 2011 1:04 pm

Kje se pa nabavi to nadomestno cev (51809647)? Je v NM kdo sposoben potem kvalitetno popraviti računalnik?
gecco
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 400
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Naslednja

Vrni se na 159, Brera, Spider

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov