Odstranitev DPF filtra - 2.4 JTDm
Moderator: Tehnika moderatorji
ali kdo ve, kje se da dobiti cev z nastavki. Jaz sem najdel edino to na nemškem ebay-u.
http://www.ebay.de/itm/BASTUCK-Ersatzro ... 2c65ee7313
oz, kje ste to nabavili?
je že kdo bil na tehničnem brez DPF-ja?
http://www.ebay.de/itm/BASTUCK-Ersatzro ... 2c65ee7313
oz, kje ste to nabavili?
je že kdo bil na tehničnem brez DPF-ja?
- rokson
- Alfa Member
- Prispevkov: 56
- Pridružen: Po Avg 18, 2008 8:29 am
- Kraj: Šmartno ob Paki
Da ne odpiram nove teme, bom kar tole ugrabil. Isto vprašanje za 1.9 motor-150 konjski oz belgiska varijanta 136, ki je mimo grede samo na papirju 136 http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... ?TID=41361
-kje dobiti cev z vsemi nastavki in luknjami?
-če je kdo že to naredil kje in seveda za koliko?
-in ali ste filtre shranili ali prodali. Če bi se pri nas zakon npr spremenil in na tehničnem ne bi več veljalo da euro4 ne rabijo fitra? Da filter uničiš in prebiješ se mi zdi bedarija. Verjetno difinicija euro 4 ne rabi, ne pomeni očno-fizično,ampak na merilniku dimčkov glede na nastavljen dovoljeni maksimum po euro klasah?
-kje dobiti cev z vsemi nastavki in luknjami?
-če je kdo že to naredil kje in seveda za koliko?
-in ali ste filtre shranili ali prodali. Če bi se pri nas zakon npr spremenil in na tehničnem ne bi več veljalo da euro4 ne rabijo fitra? Da filter uničiš in prebiješ se mi zdi bedarija. Verjetno difinicija euro 4 ne rabi, ne pomeni očno-fizično,ampak na merilniku dimčkov glede na nastavljen dovoljeni maksimum po euro klasah?
- THOR
- Addicted to Alfa
- Vozilo: alfa 33/159/giulietta
- Prispevkov: 1261
- Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
- Kraj: Žiri

Oj. Nekaj odgovorov oz informacij:
Cev sem dobil pri stepančiču in sicer originalno. Naj bi bil ta rezervni del za nek skandinavski trg, cena cca 80€. Original ni imela nastavkov za senzor podtlaka ter senzor temperature, oboje so mi naredili pri njih. Zamenjal sem sam, parametre popravil TribesMan.
Filter sem zaenkrat shranil.
Kar se tiče tehničnega tudi jaz čakam da se javi kdo ki je šel čez z cevjo.
Avto dela BP, razlika je občutna. Že ko avto vžgeš, čutiš da ga nič ne duši.
Cev sem dobil pri stepančiču in sicer originalno. Naj bi bil ta rezervni del za nek skandinavski trg, cena cca 80€. Original ni imela nastavkov za senzor podtlaka ter senzor temperature, oboje so mi naredili pri njih. Zamenjal sem sam, parametre popravil TribesMan.
Filter sem zaenkrat shranil.
Kar se tiče tehničnega tudi jaz čakam da se javi kdo ki je šel čez z cevjo.
Avto dela BP, razlika je občutna. Že ko avto vžgeš, čutiš da ga nič ne duši.
- Maestro
- Alfa Junior
- Prispevkov: 23
- Pridružen: So Nov 24, 2007 8:19 am
Če imate namen "uničevat" DPF lonec, vam svetujem da ne izpraznite komplet lonca, ampak samo DPF. V istem loncu je poleg DPFja še katalizator. Približno 10cm dolžine na začetku lonca (gledano od motorja proti zadnjemu koncu avta) je katalizator, ostalo pa je DPF filter. Če se odstrani samo DPF praktično ni spremembe v zvoku motorja. Če namestiš prazen lonec ali samo cev je slišat malo razlike v zvoku. Na performanse pa ne vpliva bistveno, je DPF veliko hujša ovira kot katalizator.
- TribesMan
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Something else
- Prispevkov: 9606
- Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

Edini problem cevi bi lahko bil pri vizuelnem pregledu na tehničnem, ker bi preglednik hitro opazil, da spodaj nekaj manjka in možno da bi kompliciral...
Jaz bom dal izpraznjen DPF lonec nazaj ravno zaradi tega.

Jaz bom dal izpraznjen DPF lonec nazaj ravno zaradi tega.
- coolbits
- Alfa Freak
- Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
- Prispevkov: 738
- Pridružen: Če Jul 22, 2010 8:53 am
- Kraj: Sežana

Kaj se potem bolj izplača oz. je bolj priporočljivo? Izpraznit DPF ali namestiti novo cev brez katalizatorja?
- alfa159slo
- Alfa Member
- Prispevkov: 136
- Pridružen: Če Jun 07, 2012 1:39 pm
Jaz bom vztrajal na novi cevi in prišparal DPF če bo slučajno treba ga dati nazaj ob prodaji. Če bo pa težil na tehničnemu, mu ga pa tudi lahko gor namontiram.
Še eno vprašanje na hitro...kako bi se obnašala 159-ka z izklopljenim DPF-jem, če bi namontiral nazaj DPF...samo za tehničnega?
Še eno vprašanje na hitro...kako bi se obnašala 159-ka z izklopljenim DPF-jem, če bi namontiral nazaj DPF...samo za tehničnega?
- gecco
- Alfist
- Prispevkov: 400
- Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost