Zadnje novice

Odstranitev DPF filtra - 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a coolbits » Pe Jun 08, 2012 12:12 pm

No to glede zvoka ne vem če... js ne opažam nobene razlike... ostalo drži.

Edina slabost cevi namesto DPF-ja je pa če se kdo zapiči na tehničnem ja :)
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
 
Prispevkov: 734
Pridružen: Če Jul 22, 2010 8:53 am
Kraj: Sežana

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » Pe Jun 08, 2012 12:54 pm

hm, ce gre sajavost mimo, ne vidim problema
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 2:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a rokson » Če Jun 14, 2012 7:24 pm

ali kdo ve, kje se da dobiti cev z nastavki. Jaz sem najdel edino to na nemškem ebay-u.
http://www.ebay.de/itm/BASTUCK-Ersatzro ... 2c65ee7313

oz, kje ste to nabavili?

je že kdo bil na tehničnem brez DPF-ja?
rokson
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 56
Pridružen: Po Avg 18, 2008 8:29 am
Kraj: Šmartno ob Paki

OdgovorNapisal/-a qwerta » Če Jun 14, 2012 7:33 pm

Naredil sam doma
qwerta
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Prispevkov: 48
Pridružen: Pe Okt 29, 2010 8:44 am

OdgovorNapisal/-a THOR » To Jul 03, 2012 12:23 am

Da ne odpiram nove teme, bom kar tole ugrabil. Isto vprašanje za 1.9 motor-150 konjski oz belgiska varijanta 136, ki je mimo grede samo na papirju 136 http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... ?TID=41361

-kje dobiti cev z vsemi nastavki in luknjami?
-če je kdo že to naredil kje in seveda za koliko?
-in ali ste filtre shranili ali prodali. Če bi se pri nas zakon npr spremenil in na tehničnem ne bi več veljalo da euro4 ne rabijo fitra? Da filter uničiš in prebiješ se mi zdi bedarija. Verjetno difinicija euro 4 ne rabi, ne pomeni očno-fizično,ampak na merilniku dimčkov glede na nastavljen dovoljeni maksimum po euro klasah?
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: alfa 33/159/giulietta
 
Prispevkov: 1261
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a Maestro » To Jul 03, 2012 7:01 am

Oj. Nekaj odgovorov oz informacij:

Cev sem dobil pri stepančiču in sicer originalno. Naj bi bil ta rezervni del za nek skandinavski trg, cena cca 80€. Original ni imela nastavkov za senzor podtlaka ter senzor temperature, oboje so mi naredili pri njih. Zamenjal sem sam, parametre popravil TribesMan.
Filter sem zaenkrat shranil.
Kar se tiče tehničnega tudi jaz čakam da se javi kdo ki je šel čez z cevjo.

Avto dela BP, razlika je občutna. Že ko avto vžgeš, čutiš da ga nič ne duši.
Maestro
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 23
Pridružen: So Nov 24, 2007 8:19 am

OdgovorNapisal/-a TribesMan » To Jul 03, 2012 8:31 am

Če imate namen "uničevat" DPF lonec, vam svetujem da ne izpraznite komplet lonca, ampak samo DPF. V istem loncu je poleg DPFja še katalizator. Približno 10cm dolžine na začetku lonca (gledano od motorja proti zadnjemu koncu avta) je katalizator, ostalo pa je DPF filter. Če se odstrani samo DPF praktično ni spremembe v zvoku motorja. Če namestiš prazen lonec ali samo cev je slišat malo razlike v zvoku. Na performanse pa ne vpliva bistveno, je DPF veliko hujša ovira kot katalizator.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a THOR » To Jul 03, 2012 8:35 am

Torej če menjaš filter z cevjo, v bistvu odstraniš oboje?
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: alfa 33/159/giulietta
 
Prispevkov: 1261
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a TribesMan » To Jul 03, 2012 8:41 am

Seveda.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a coolbits » To Jul 03, 2012 8:46 am

Edini problem cevi bi lahko bil pri vizuelnem pregledu na tehničnem, ker bi preglednik hitro opazil, da spodaj nekaj manjka in možno da bi kompliciral... :)

Jaz bom dal izpraznjen DPF lonec nazaj ravno zaradi tega.
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
 
Prispevkov: 734
Pridružen: Če Jul 22, 2010 8:53 am
Kraj: Sežana

OdgovorNapisal/-a alfa159slo » To Jul 03, 2012 9:44 am

Kaj se potem bolj izplača oz. je bolj priporočljivo? Izpraznit DPF ali namestiti novo cev brez katalizatorja?
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 135
Pridružen: Če Jun 07, 2012 1:39 pm

OdgovorNapisal/-a gecco » To Jul 03, 2012 10:10 am

Jaz bom vztrajal na novi cevi in prišparal DPF če bo slučajno treba ga dati nazaj ob prodaji. Če bo pa težil na tehničnemu, mu ga pa tudi lahko gor namontiram.

Še eno vprašanje na hitro...kako bi se obnašala 159-ka z izklopljenim DPF-jem, če bi namontiral nazaj DPF...samo za tehničnega?
gecco
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 400
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

OdgovorNapisal/-a coolbits » To Jul 03, 2012 10:38 am

Če je samo za par dni, ni problema... počasi bi se pa polnil in brez regeneracij tudi napolnil do konca :)
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
 
Prispevkov: 734
Pridružen: Če Jul 22, 2010 8:53 am
Kraj: Sežana

OdgovorNapisal/-a Alfista » To Jul 03, 2012 9:03 pm

Danes opravil tehnični pregled z cevjo in je bilo BP.

Ciao Alfista :mrgreen:
Slika
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 147 GTA
Alfa Giulia Q
 
Prispevkov: 2067
Pridružen: Po Sep 29, 2003 8:28 am
Kraj: Brda

OdgovorNapisal/-a alfa159slo » To Jul 03, 2012 9:30 pm

Nočem zanetit kakršnegakoli kreganja...

Danes opravil tehnični pregled s cevjo in je bilo BP.
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 135
Pridružen: Če Jun 07, 2012 1:39 pm

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na 159, Brera, Spider

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov