Hvala si bom shranil to temo, pa ko bom rabil, bom še kaj vprašal. Vidim pa, da bo dosti dela. Še najdt enga auspuharja, ki bo to dejansko naredil hehe.
Ja sam predvidevam, da na tehničnem znaš imet probleme, če imaš samo cev gor? Se mi sicer zdi, da za moj model 147 JTDm pri nas se ni prodajala s DPF filtrom tako da nebi smelo bit problema ali pač?
Kaj točno misliš s tem custom?
Jaz sem si predstavljal, da se DPF filter da dol v celoti, da cev, preprogramira računalnik in to je to.
Sepravi bi mogu do enga mehanika, da mi to gor naštela, potem pa recimo do tebe TribesMan da preprogramiraš BC?
Koliko se pa ponavadi chipa, tam ene 140KM? Predvidevam, da so deli isti kot od 150KM verzije tko da nekih problemov nebi smelo bit z raznimi sklopkami in vztranjiki ipd?
Vem, veliko vprašanj, ampak če se spravim neki takega delat, rad vem o tem čimveč.
1.Kupiš cev in jo zamenjaš sam ali pač plačaš enmu, ki ima dvigalo. Dela je pol urce, če se vsi vijaki lepo odtisnejo.
2.Zmeniš se s tribsom in vmes se voziš čim manj.
3. Shraniš filter, če bo kdaj kaj drugače. Trenutno še ne poznam primera, da bi težili na tehničnem. Če kdaj bodo, bomo pa pač za 1 urco dali filter nazaj gor.
p.s. Omenil si, da se boš sedaj vozil bolj na kratke fure. Priporočam ti,da malo popraviš še egr, pa še počipaj skrati,saj niso velike pare.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Aja zmeraj pozabim povedati,da se z leti kar nekaj prihrani tudi na olju. Preverite kakšne so cene low saps olj in navadnih. Odstranitev teh eko jebalic je več kot dobrodošla. Pa če tudi gledaš na stvar samo finančno.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Z cev-jo je pri meni postal zvok lepši, bolj globok, sploh če držiš avto na okoli 2000rpm lepo doni (je pa res da je mašina 2.4). Glede glasnosti pa ne vem ali se je povečala ali ne, ne opazim bistvene razlike.
Avto je postal mnogo bolj odziven in poskočen, z posegom v EGR (predvidevam da je to popravilo) se je nehalo cukanje in nasploh je vožnja pri nizkih obratih MNOGO bolj prijetna. Poraba se je zmanjšala za slab liter, z mirno nogo še več. Cena 600€ je pa pretirana. Lahko kaj najdeš za pol toliko.
zdi se mi ,da je bilo okrog te rešitve, da sam zbiješ satovje v dpf..že nekaj povedanega......zdi se mi, da ni to glih najboljša rešitev.
Če že zbiješ, bi mogu po mojem not prišvasat eno cev, ker drugače pride do vrtinčenja izpušnih plinov, kar pa baje ni OK, vsaj tako so men rekli.
Pa kaj komplicirate kupiš cev za 100e, daš gor in se voziš. Glasnost dizla je nepomembna, traktor je traktor. Dpf pa spravite za tehnične,ker kmalu se bo stvar verjetno spremenila. Nekje so že začeli.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Če mate DPF spravljen, ga spravite nekam na suho. Alfa majster mi je ravno pred dnevi rekel da ga vlaga uniči. Čist tako BTW rečem ko sem ravno videl temo.
Danes sem še jaz odstranil filter in namestil cev. Razlika je kar opazna, avto je precej bolj odskočen. Predvsem se mi pa zdi, da se zdaj mnogo lažje zavrti do 2k obratov, prej sem imel občutek da ga je vedno nekaj bremzalo/dušilo do 2k.
Naslednje leto grem pa še po par konjičkov.