Odstranitev DPF filtra - 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
dvince
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe Nov 05, 2010 3:31 pm

Torej DPF ne bi rešil tega problema, vsaj da bi tehnični šel skozi?

Vrednost koeficienta absorpcije je 2.72 m-1.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Z DPFjem ti bo sigurno dimnost padla, saj bo DPF požrl vse saje. Samo če ti avto zelo kadi, nimaš kaj tlačit nazaj DPFja, ker ti ga bo zabilo v zelo kratkem času.

Nekaj je narobe z motorjem, ali s samim čipom. Reši vzrok za težave, ne pa DPFja gor tlačit.
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Pelji ga najprej k TribesManu na diagnostiko, saj je za moje pojme eden večjih strokovnjakov...

Ti bo povedal kaj je narobe, tisto zrihtaš ... pol greš pa na tehničnega
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Do torka me ni v sloveniji...
Jack_
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Če Jul 29, 2010 3:04 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Pozdravljeni!

SIcer je tema o 2.4 JTD. Ampak bi kar tu vprašal.

Imam letnik 2006,159 1.9 JTDm,115KM in mi trenutno javlja napako P2002: diesel particulate filter efficiency below threshold, bank 1. Avto meče v rezervni način...

Zanima me kako poteka celotna odstranitev DPF filtra. Odstranil ga bom sam in namestil cev.

-Na kaj moram biti pozoren?
-Kaj s senzorji in cevkami?

Jasno mi je da je treba zadevo še reprogramirat - avtoelektronika v črnučah ima ceno 300€ + ddv. Ima kdo izkušnje s tem/njimi?
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Ko boš DPF zamenjal s cevjo zapelji TribesManu :) Boš bolj zadovoljen...
Jack_
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Če Jul 29, 2010 3:04 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Pozdravljeni!

Zadevo sem zaenkrat rešil... Odstranil sem dpf in ugotovil da je sprednji del satovja sesut. Zato smo ga odprli, odstranili sesuto satovje, prepihali in nato zavarili ter namontirali nazaj.

Napako sem pobrisal in sedaj imam že cca 2 tedna mir.

Imam pa eno zadevo še od prej, za katero sem mislil da je kriv dpf - avto mi pri cca 2000 do 2500 obratih trese. Najlažje opisat kot bencinarja, ki dela samo po treh cilindrih samo v manjši meri, torej ne tako močno tresenje. Komu znan problem? Injektorji mogoče?

Mislim, da bi bilo res najbolje kontaktirat Tribesman-a, da preveri ecu nastavitve ipd...

LP,Jan.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

A si odstranil katalizator (prvi del lonca) ali si odstranil "prednji del" DPF satovja?

Če ste odstranili samo katalizator, ter pustili notri zadnji del satovja (DPF filter) boš imel težave, saj je katalizator nujno potreben za izvajanje regeneracije. Na katalizatorju se izvede faza predgretja DPFja, na njemu izgoreva nafta, ki jo računalnik brizga v izpušni cikel... brez katalizatorja se bodo regeneracije zelo težko izvajale.

Če pa si odstranil samo prvi del satovja DPFja, si pa ubistvu naredil isto kot bi DPF filter prevrtal, saj ne opravlja več funkcije filtriranja izpušnih plinov. DPF satovje je narejeno tako da imaš cevke, in potem so kot na šahovnici cevke na eni strani odprte. Ko odstraniš en del satovja odpreš cevke, in plini mirno pihajo mimo DPFja. Sicer napake verjetno ne boš dobil, edino kadilo se bo mogoče malo za teboj ob regeneracijah.
Uporabniški avatar
ALFA Romeo 1910
Alfist
Alfist
Prispevkov: 390
Pridružen: Po Nov 08, 2010 7:46 pm

Pozdravljeni

Da na kratko razložim svoj problem gre za alfo 159 2.4 200hp 2006 letnik.
Opazil sem da se je "gladina" olja na palčki dvignila čez maximum in ko sem začel točit olje ven sem ga stočil zela dva litra #-o
Ja avto je vozil same kratke razdalje to pa zato ker ga je vozil brat (10 oz. 15 km na dan ).
Servisi so delani redno:
2012 zega
december 2013 doma in zadnji servis 25.11.2014 tudi doma.
Med decembrom 2013 in 25.11.2014 prevozil manj kot 10000km.
Danes sem bil pri Zegi in je rekel da je verjetno DPF slab in potrebuje menjavo oz. odstanitev. Sam sem se vedno nagibal k odstranitvi tega sra....
Danes sem bil pri Mladovanu v Ozeljanu vsi, ki ste iz Gorice ga verjetno poznate gre za človeka, ki svoje delo opravlja odlično in za zmerno ceno rekel je da mu pripeljem avto pa bo naredil novo cev za okoli 40 do 50 evrov.
Ker ste na forumu za delo z rač. že večkrat pohvalili uporabnika TribesMan-a ( s katerim bi rad stopil v kontakt (tako da če slediš tej temi mi lahko tudi pošlejš ZS).
Še prej me pa zanima vrstni red dela:
Ali naj najprej uredimo elektroniko ali naj najprej zamenjam cev..

Zaenkrat toliko ... Hvala
"Ljudska glupost i svemir su beskonačni, ali čak za ovo drugo nisam baš siguran.” Albert Einstein
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Najprej je treba cev montirat, potem pa se elektroniko porihta...
Jack_
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Če Jul 29, 2010 3:04 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Odstranili smo prvi del satovja, ki je bil sesut... Gre torej tako(s strani motorja): sesuto satovje(odstranjeno), cca 5cm praznega prostora in nato spet satovje, ki je bilo celo in je ostalo.

Torej smo očitno odstanili satovje, ki je ubistvu predkatalizator dpf-a?
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Odstranili ste katalizator in DPF je sedaj nedelujoč, nemore se regenerirat pravilno in se bo kmalu zabil do konca.
Ali drug DPF al pa spraznit kar je še ostalo in poštimat elektroniko... ne bo druge.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tako je, odstranili ste predkatalizator :)

Ubistvu zdaj je kar je. Verejtno boš moral slej ko prej odstraniti še DPF, ker regeneracije brez predkatalizatorja se bodo precej težko izvajale.
Uporabniški avatar
axel
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 146
Pridružen: Po Maj 10, 2010 5:43 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Q2
Kraj: Izola

Razmišljam o odstranitvi dpf na moji 147ki..

@coolbits se s tem ukvarjas?

glede na to, da sem z obale si mi ti malo bližji kot @TribesMan..

Kaj predlagaste, da še EGR izklopim...imam večinoma mestne vožnje, in raje kot da menjam za benzinarja bi obdržal,
če ne drugo ker vem da je poštelana mašina kot more.. :D

vem da je tema za 159 2,4 ma ze ki sem not zasledil debato jo malo obnavljam :D
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

147 nima DPF-ja. Za ostalo izklopit pa ni problema.
Odgovori
  • Informacija