Moderator: Tehnika moderatorji
Če hočeš čimtišji avto potem pusti katalizator notri.S-trMa napisal/-a:Mah ni mi čisto jasno tole vse skupaj. Sem že imel cevko namesto DPF nabavljeno, pa sem se potem vsral zarad tehničnega in prodal
Ampak mi ne da miru, pa bom prežagal lonec, ven vzel satovje od DPF in nazaj zašvasal.
Ne vem pa kaj naj s prvim delom lonca. Odstranim tudi satovje od katalizatorja? Me zanima, če odstranim tudi katalizator, bodo šli plini čez tehničnega? Naj raje to noter pustim?
Js sm dal na 2.0 cev , pa je bil tok močan vonj po starem dizlu, da sm dal nazaj original. Brez katalizatorja al pa s slabim je ful ta vonj. DPF pa je ekološka zadeva, kukr sm jaz opazil.S-trMa napisal/-a:Mah ni mi čisto jasno tole vse skupaj. Sem že imel cevko namesto DPF nabavljeno, pa sem se potem vsral zarad tehničnega in prodal
Ampak mi ne da miru, pa bom prežagal lonec, ven vzel satovje od DPF in nazaj zašvasal.
Ne vem pa kaj naj s prvim delom lonca. Odstranim tudi satovje od katalizatorja? Me zanima, če odstranim tudi katalizator, bodo šli plini čez tehničnega? Naj raje to noter pustim?
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov