Odstranitev DPF filtra - 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
spiki_x
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 1
Pridružen: Pe Maj 25, 2012 7:24 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: koper

DPF je samo še ena izmišljotina za to, da avto več troši pod krinko neke ekološke fore. Odstranitev je samovmevna iz vseh stališč.
Slo-slo slovarček:
Regeneracija DPF = metanje nafte direktno v izpuh!!!

Če želiš ti lahko jaz zadevo uredim. Z čipiranjem se ukvarjam že kake 2 leti in ravnokar se "borim" z DPFjem v Alfi.
Z BDMjem je sicer malo več dela, ker zahteva fizičen poseg, ampak se je do zdej izkazal kot najbolj zanesljiv pristop pri čipiranju avta.

Če ti je DPF "crknil" je rešitev najlažja. Poleg reprogramiranja ga vzameš dol in izbiješ luknjo čez, nato porineš skozi ravno cev z usterzno debelino. Izpraznitev DPFja ni najboljša rešitev, ker se potem izpušni plini vrtinčijo v odebeljeni cevi. Za laminaren tok izpišnih plinov je najbolje da je cev ravna in iste debeline. Pa še izgledalo bo kot original.

Sem iz Kopra. LP
Nikoli ni dovolj masti!
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Merlin napisal/-a:No tale cev - 51809647 - je original in stane 44,21 eur.
Evo, lahko potrjujem vse kar gori piše, tole pa je ta cev...
Slika

Slika

Slika

Sedaj pa me zanima, ali bo ta cev dejansko OK? Ker cevi ki se prodajajo na ebayu imajo še nastavek za en senzor, ta cev pa nima nič gor za priklopit.

Pa še eno vprašanje...je dovolj da se DPF in kar paše zraven samo odklopi ali je boljše, če se da avto še na valje in komplet optimizira? Je sploh potrebno dajati na valje?
Prebral sem že 'goro' podatkov o tej temi (sj jih ni veliko) in še vedno ne vem kaj točno naj naredim. Želim da mi BC še vedno pravilno kaže, želim da je narejeno tako, da bi po potrebi še vedno lahko DPF vgradil nazaj (zato sem tudi kupil cev) ter želim da motor laufa optimalno.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Glede senzorja za temp je po mojih izkušnjah bolje, da je gor... če ni luknjice jo zvrtaš in privariš vijak...

Glede ostalega je pa tako, v računalniku se samo odstrani regeneracije ostalo se ne spreminja, če ne dodajaš moči.
Je pa dobro, da se popravi krmiljenje turbine zaradi lažjega pretoka zraka brez DPF.
Če je prav narejeno nima BC kaj drugače kazat.
Računalnik se lahko kadarkoli spravi nazaj na original nastavitve.
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

coolbits napisal/-a:Glede senzorja za temp je po mojih izkušnjah bolje, da je gor... če ni luknjice jo zvrtaš in privariš vijak...

Glede ostalega je pa tako, v računalniku se samo odstrani regeneracije ostalo se ne spreminja, če ne dodajaš moči.
Je pa dobro, da se popravi krmiljenje turbine zaradi lažjega pretoka zraka brez DPF.
Če je prav narejeno nima BC kaj drugače kazat.
Računalnik se lahko kadarkoli spravi nazaj na original nastavitve.
Čisto laično vprašanje...Kaj pa potrebuješ da popraviš krmiljenje turbine?
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

gecco napisal/-a:
coolbits napisal/-a:Glede senzorja za temp je po mojih izkušnjah bolje, da je gor... če ni luknjice jo zvrtaš in privariš vijak...

Glede ostalega je pa tako, v računalniku se samo odstrani regeneracije ostalo se ne spreminja, če ne dodajaš moči.
Je pa dobro, da se popravi krmiljenje turbine zaradi lažjega pretoka zraka brez DPF.
Če je prav narejeno nima BC kaj drugače kazat.
Računalnik se lahko kadarkoli spravi nazaj na original nastavitve.
Čisto laično vprašanje...Kaj pa potrebuješ da popraviš krmiljenje turbine?
Kot je napisano, se popravi krivuljo in to s sledečim orodjem.

Slika
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

:D =D>

Moje vprašanje je bilo mišljeno, ali je dovolj samo priklop avta na računalnik in da pobere podatke iz tam ali je potrebno avto dati na valje in potem na ta način prilagoditi delovanje turbine?
Kot sem rekel, laično vprašanje ker si ne predstavljam dobro kako ta sklop motorja deluje.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Krmiljenje se okvirno popravi že pri prvem odstranjevanju DPF-ja, pol pa z programom pogledaš in logiraš krivuljo pritiska med vožnjo in dodatno nastaviš, če je potrebno.
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Super, hvala za odgovor.

Torej, naslednji korak bo prilagajanje te cevi, da bom gor namontiral še senzor za temperaturo, potem pa naprej :)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Škoda ker nisi kupil cevi ki ima že vse te nastavke. Pazi ko boš montiral matico za montažo senzorja temperature, korak navoja ni 1.

Glede turbine pa je seveda treba popraviti mape, ker drugače se znajo dogajat čudne stvari. Turbo surge in podobne nevšečnosti ki so lahko tudi nevarne za turbino. Ne rabiš tega delat nujno na valjih, je pa treba preverit kako se obnašajo zadeve.
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Nisem bil pozoren na to. Videl sem cevi na ebayu, ki se prodajajo po 75€ in več + poštnina. Sem nekak avtomatsko pričakoval, da bo tale cev direkt od Alfe enaka (saj je iz ePER-ja).

Hvala za opozorilo :)
qwerta
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 52
Pridružen: Pe Okt 29, 2010 9:44 am

Zdravo,

DPf sem odstranil prejšni teden tudi jaz ( With Tribesman :ylsuper: :ylsuper: ).

Korak navoja za tist senzor je M14x 1.5. Bi bilo pa dobro, če bi imela ta nadomestna cev še zadnji nosilec za vpetje, spredaj pa je OK.
Mam pa ene kos te matice narejene že jaz....tko da...
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Ne spomnim se kje sem točno to gledal, ampak na drugi strani naj bi se vpelo z objemko, ki že sedaj drži DPF...to ne drži?
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Glede na to, da je ta cev precej lažja od DPF filtra... vpetje sploh ni problem.
rokson
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 63
Pridružen: Po Avg 18, 2008 9:29 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Šmartno ob Paki

Dobro,

tole temo že dlje časa spremljam, ker imam tudi jaz interes se znebiti DPF filtra. Vidim da se nekateri s tem že ukvarjate. Ali ima kdo to sistemsko že rešeno, se pravi nudi vse kpl (material, delo, softwear, garancijo). Seveda govorim o Alfi 159 JTD, če ne drugega, je tu biznis.
Če odstraniš DPF filter, a to pomeni tudi odklop/blindiranje EGR ventila?
Že brez EGR ventila imaš dosti manj problemov.

Prednosti je zelo dosti, če nebi imel DPF + EGR-ja :)
Slabosti?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Odstranjen DPF filter pomeni samo odstranjen DPF filter in nič drugega. Komot se zraven izklopi delovanje EGR ventila, vendar ni pogojeno eno z drugim.

Sistemsko je že rešeno, samo stane, če si si pripravljen malo roke umazat, lahko precej prihraniš :)

Slabosti brez DPFja so da se občasno za teboj malo pokadi, pa če bi komu na tehničnem pregledu padlo v oči, da manjka en lonec na dnu avta, bi mel verjetno težave.

Slabosti brez EGRja so malenkost daljše ogrevanje mašine pozimi in malo bolj robat (glasen) zvok v štantgasu.
Odgovori
  • Informacija