Sem pregledal zadnji prtljažnik (imam SW) - vse žice izgledajo OK. sicer tisti zaščitni trak več ni lepo okoli žic in so te "razgaljene", vendar nisem našel preguljene žice. verjetno bi moral odstraniti plastike in obloge iz prtljažnih vrat oz izpod strehe, kjer potekajo ti kabli, če bi tam kaj bilo... Upam samo, da ne bom naredil več škode kot koristi...
A ta problem na pregibu je pogosta težava 159-ke ali alfe na splošno? Kje pa je običajno bila težava, točno na pregibu, kjer so vsi kabli v zaščitni gumijasti "cevi" ali kje "globje" pod oblogami?
MaStr napisal/-a:Spet se je začela prižigati lučka za motor. Posledično mi ni deloval tempomat, neaktivno je bilo stikalo za zavoro, motor ni tekel gladko (rahlo je pocukaval), zavore so nekam čudno prijemale, na compu se tudi MAF ni odzival in še nekaj glede temperature je bilo (kje že?).
Pri pregledu varovalk je bila ena skurjena. Varovalko zamenjamo, alfa dela kot mora. Ko avto po nekaj urah vžgem, spet ista pesem. Štorijo z varovalko ponovimo - brez uspeha. Jasno kot beli dan postane, da je napaka nekje v inštalaciji. Mehanik je potreboval kar nekaj dni, da je napako lociral. In kje jo je našel?:
Edit: Še ena slika iz sosednjega posta... Pod gumijasto zaščito te lahko čaka kaj takega:
Jaz sem pri sebi svoji odkril vzrok težav - pri meni je prišlo do stika med žico (torej el. napeljavo) z žico v sedalnem delu voznikovega sedeža. To pa sem ugotovil čisto slučajno, ker sem pod voznikovim sedežem opazil nekakšen prah - bila je spužva v notranjosti sedeža, ki jo je (pre)gulila nekakšna plastika v sedežu. Vzrok je torej v nekakšni deformaciji sedeža.
Težavo sem rešil tako, da sem z izolir trakom nekako mukoma preprečil ta stik...od takrat naprej s tem nisem imel težav. Če imaš kaj pod voznikovim sedežem, predlagam, da najprej raziščeš to možnost...