2.4 JTDm - debata o mašini

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
jaka_speed
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: So Jan 16, 2010 9:46 pm

Vse je merljivo.Tkole "na pamet" ne bomo daleč prišli :) Predlagam,da se lastnik ene čipane 150KM in lastnik ene nečipane 200KM postavta na štartno črto,pa da vidmo :D Moj glas gre 200KM.
Cheers
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Čudež torej, da jaz s svojimi 150 konji in 1470 kg teže sploh pridem iz parkirišča! :doubt:
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Danes sem probal speljati iz garaže in nikakor nisem mogel speljati, nato sem malo razmišljal in prišel do ugotovitve, da z 100 konji in 5 prestavami ne morem niti z garaže priti #-o

Skratka, če se bom hotel "normalno" voziti bom zgleda moral kupiti avtomobil z najmanj 300 konji #-o :roll:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Nečipana 150 konjska 159 ima 97.7HP na tono
Čipana "180" konjska 159 ima 117.2HP na tono
Nečipana 200 konjska 159 ima 122,6HP na tono

Da je v dirki 200 konjski motor še vedno hitrejši mislim da mora bit vsem jasno, je pa kar se same vožnje tiče, sploh vsakdanjega cjazenja, veliko bolj prijazen motor ki je živahen že v nizkih obratih in nima veliko "laga".

Ma pa 5 cilindraš res lep zvok... :)

Za orientacijo, moj sekret ima ~145HP na tono :P
Recimo za drugo orientacijo, čipana 150 konjska 166 na 190 konjev ma 125,8HP na tono, pa porabi manj kot katerakoli 159 (pa še pelje se boljš, sam ne tega okol govort) :D
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

No, na Grobniku se mi je nekdo s foruma (alfa33?) s 147 čipano nalimal na rit in se me držal po celi štartno ciljni, od 180 stopinjskega ovinka naprej. Tolk premal je teh 200 KM 8)

P.S. Tista luknja do 2000 rpm dela pa avto skrajno nepraktičen, da ne rečem neuporaben za mestno vožnjo. Pa ne mi zdaj to ni za mesto, ker očitno se da narediti tudi drugače, in so tako tudi naredili...
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Foggy napisal/-a:Danes sem probal speljati iz garaže in nikakor nisem mogel speljati, nato sem malo razmišljal in prišel do ugotovitve, da z 100 konji in 5 prestavami ne morem niti z garaže priti #-o

Skratka, če se bom hotel "normalno" voziti bom zgleda moral kupiti avtomobil z najmanj 300 konji #-o :roll:
Raje 420 konjev, za vsak slučaj, če boš hotel še kakšnega Clia prehitet :lol:
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Pa da ne bo slučajno RS,ker bo pol še to premal! :lol:
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Že 1.5 dci bo šlo bolj s težavo.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Jej, jej, ... kam smo že prišli s temle. :roll:

Torej 200hp 159 se vozi oz. speljuje tako kot 1.6 I.E. 75-ka, ki jo moraš naprej navit in šele zatem spuščat sklopko.
Izgleda čudno, vendar se človek navadi.

Pač sodobni dizli, ki brez podpore turbine niso nič - pri tem motorju so pač šli predealeč v iskanju moči na račun uporabnih vrtljajev, kar so k sreči popravili v naslednji verziji.

Primerjava med 159 in 147 pa hmmm ... za začetek je 147 precej lažja (pa ne še enkrat pogret razprave o pretežki kravi).


Torej KLVARF top tip :mrgreen: je odsvetovanje nakupa 200hp verzije.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

El Barto napisal/-a: Torej KLVARF top tip :mrgreen: je odsvetovanje nakupa 200hp verzije.
Dober tip :wink:
Razen seveda ko jo bom prodajal, takrat bo pa to vrhunska izbira :mrgreen:
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

slehernik napisal/-a:Razen seveda ko jo bom prodajal, takrat bo pa to vrhunska izbira :mrgreen:
Itak :mrgreen:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Googlam vse mogoče pa ne najdem...ali so vsi 2.4 JTDm motorji v 159kah Euro 4 ali so bili tudi Euro 5?

Pa še da izkoristim priliko...ve kdo kaj o tem avtu?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5340741&show=1
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Mi zna kdo povedati kaj je označeno na spodnji sliki, torej črna plastična škatla na levi strani in debela cev spodaj...če kdo pozna še približne cene teh dveh kosov še toliko bolje.

Slika
Uporabniški avatar
ramo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: Sr Maj 04, 2005 3:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Cev za zrak z MAF, ki gre na turbino + resonator.
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

ramo napisal/-a:Cev za zrak z MAF, ki gre na turbino + resonator.
Sem mislil isto, potem pa pogledaš, da je za to točko, še turbina in se vsaj v moji knjigi popolnoma izgubi smisel resonatorja.

Torej, če je, potem je to vsaj čudno.
Odgovori
  • Informacija