Moderator: Tehnika moderatorji
To vidiš po številki tipa motorja:gecco napisal/-a:Kako pa lahko ugotoviš pri 159ki 2008 letnik avtomatiku katero mašino ima...novejšo ali staro? Ker kot 2008 letnik vidim da se prodajajo obe verziji, 200KM in 210KM. Je kakšen jasen pokazatelj, da se prepričam za katero mašino se gre?
Hvala za podatke o mašini. Avto sem sicer že nabavil/je v prihodu in je 210KM.m1ch0 napisal/-a:To vidiš po številki tipa motorja:gecco napisal/-a:Kako pa lahko ugotoviš pri 159ki 2008 letnik avtomatiku katero mašino ima...novejšo ali staro? Ker kot 2008 letnik vidim da se prodajajo obe verziji, 200KM in 210KM. Je kakšen jasen pokazatelj, da se prepričam za katero mašino se gre?
200 konjski - 939A3000
210 konjski - 939A9000
Te številke vidiš v prodajni dokumentaciji in v homologaciji in mislim da v prometni tudi.
Drgač pa kr se tiče nakladanja o turbo luknjah in to da clio prej prehiti avto kot 200 konjska Alfa ...... to so ene velike bikove fekalije. Sam imam 200 konjsko Q-Tronic in moram rečt da vleče tko ko treba. Z mesta do 140 "tren oka". Lepi tko ko treba. Prehiteva se z njo tko kot se za tak avto spodobi. Skratka, glede na to da ponavadi od Zagorja do Ljubljane (čez Litijo) srečam tudi po tri radarje, da o avtocesti sploh ne govorim (gužva + radarji), je še to preveč, ker ne vem če sem jo v enem letu kar jo imam lahko več kot 10x dejansko izkoristil.
Kar nas pripelje do naslednjega. Glede na to, da tak avto ne moreš ravno pogosto izkoristiti (vso njegovo moč) - razen če si manijak na cesti, se je treba vprašati ali se splača potem kupiti tak avto (napisal si da želiš 1.9 zamenjati z 2.4). Zato je pomembno upoštevati še naslednje stvari:
- Ta avto ima lahko najmanjšo dovoljeno (homologirano) dimenzijo gum 225/50/17. Zaradi Brembo zavor, ne moreš spravit 16" feltn gor. Pri 1.9 si lahko dal 17" za letne in 16" za zimske. Tako da preveri koliko boš plačeval za zimske gume in tudi letne so zaradi višine 50 dražje.
- Poraba ni majhna; Kombinirana je pri meni 8.6 l - 8.8 l (mogoče z ročnim kak liter manj - ni pa rečeno (vse odvisno kolikokrat stiskaš dušo iz nje), Mestna povprečje 10l.
- Registracija (zavarovanje) je skoraj 150€ dražje kot pri 1.9 (upošteval sem 50% popusta). Jaz imam polni kasko zato vse skupaj (osnovno + kasko) plačam cca 1200 € (z 55% popusta na osnovno in 50% popusta na kasko)
- Vzdrževanje zna biti dražje (to bo kdo drug na forumu - kdo ki je mehanik, lahko več povedal jaz vem da pri 1.9 določenih stvari ni, katere so pri 2.4)
- pri avtomatiku je vzdrževanje še dodatni strošek. Menjava olja na 90.000 km (liter olja pa je cca 36€, gre ga pa cca 7 L) s tem da tudi delo ni ravno poceni.
- Menjava zavornih ploščic in diskov je dosti dražje kot pri 1.9. Lahko šparaš na nekih "cheap" varijantah ploščic, vendar ti to odsvetujem.
Za določene stvari boš mogoče rekel da te ne motijo, to je odvisno koliko kilometrov delaš letno. Jaz jih delam veliko zato se to kar pozna pri vzdrževanju.
Tako da odločitev je tvoja. Jaz naprimer sem na vsak način želel 2.4 Q-Tronic. Q-Tronic je super. Odziven, hiter, maš možnost izbire "šaltunge" normal, sport ali winter (pri sport sploh ne boš opazil neke turbo luknje), vendar pa se dostikrat vprašam če je vredno vsega "koštajna", ki ga imaš zaradi 2.4 mašine in Q-Tronic.
To pa zato, ker je v komnbinaciji z Q-Tronicom v bistvu notri 210 konjska različica, ki je malce zaprta zaradi razbremenitve menjalnika.m1ch0 napisal/-a:
Drgač pa kr se tiče nakladanja o turbo luknjah in to da clio prej prehiti avto kot 200 konjska Alfa ...... to so ene velike bikove fekalije. Sam imam 200 konjsko Q-Tronic in moram rečt da vleče tko ko treba. Z mesta do 140 "tren oka". Lepi tko ko treba. Prehiteva se z njo tko kot se za tak avto spodobi. Skratka, glede na to da ponavadi od Zagorja do Ljubljane (čez Litijo) srečam tudi po tri radarje, da o avtocesti sploh ne govorim (gužva + radarji), je še to preveč, ker ne vem če sem jo v enem letu kar jo imam lahko več kot 10x dejansko izkoristil.
Tukaj je user manual Junij 2010, kjer so na 254 strani (v navodilu) ali 255 strani v pdf readerju napisane specifikacije iz katerih je razvidno da Q-Tronic modeli nikoli niso imeli motorja 939A9000 (210 konjski).lizard napisal/-a:Leta 2007 so predstavili izboljšano verzijo z 210 konji, ki je bila opremljena z bolj sofisticirano turbino, in je tak motor dosegel 400 Nm že pri 1500 obratih. Tudi tale motor je bil potem spojen s Q-Tronicom, le da je imel 10 konjev manj (zaradi modifikacije v elektroniki), seveda pa je še vedno ohranil 400 Nm pri 1500 obratih.
Se opravičujem. Sem mislil da je naslov teme "2.4 JTDm - Debata o mašini"TribesMan napisal/-a:A bomo zdej počasi razčistili to ali ne?
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov