Mogoče malce pretiravate s tole ogromno turbo luknjo pri 200KM verziji? Nisem je še vozil, pa ne znam ločit ravno dobro, ampak moja 1.9 JTDm 120KM ima tudi lepo turbo luknjo, sploh je opazno, ko greš v velik klanc, in voziš v drugi imaš že dosti obratov, potem pa v tretji padeš v pod 1750rpm in se vn ne spraviš. Mogoče so prestavna razmerja v 200KM tud slaba...
120KM verzija ima tudi navor pri 2000rpm, toda ne morm rečt, da me blazno ovira pri vožnji, v bistvu sploh ne, ne vem pa kako je pri 159ki...
Od vseh 2.4 mašin ima 200 konjska daleč največjo turbo luknjo.
Najboljša je sigurno 210HP mašina saj ima max navor že od 1500 obratov naprej, na drugo mesto bi jaz uvrstil 2.4 10V 150HP (zelo prijazna mašina za vozit, zvezno vleče iz zelo nizkih obratov), na tretje 2.4 20V 185HP, potem pa 2.4 20V 176HP in 2.4 10V 136HP.
120 konjska 1.9 mašina ima po mojih opažanjih manj turbo luknje kot 200 konjska 2.4.
TribesMan napisal/-a:Od vseh 2.4 mašin ima 200 konjska daleč največjo turbo luknjo.
Najboljša je sigurno 210HP mašina saj ima max navor že od 1500 obratov naprej, na drugo mesto bi jaz uvrstil 2.4 10V 150HP (zelo prijazna mašina za vozit, zvezno vleče iz zelo nizkih obratov), na tretje 2.4 20V 185HP, potem pa 2.4 20V 176HP in 2.4 10V 136HP.
Postavu si mojo mašino na zadnje mesto !
Nisi pa povedal da je od naštetih to edina mašina brez variabilnih lopatic na turbini, in tudi zato najbolj zanesljiv turbo...vsaj tko sem jest slišal in naj bi držalo
To da so 136 hp mašine ene vzdržljivejših sigurno drži!
V firmi mamo starejšga možakarja ki je z tako alfa prevozil prek 200000 km brez ene resne okvare,so ble kakšne malenkosti ampak nič hujšega!
No mojo je Tribes postavil na 1 mesto pa bom srečen,če bo motor zdržal polovico te kilometrine brez resne okvare!
Tudi 136 ps ima variabilne lopatice, razlika je samo da jih krmili tlak in ne vakum. Drgac se mi pa zdi 175ps motor edem boljših, ker še nima fap filtrov in podobnih pizdarij navešenih na motor, če je dobro čipan zelo dobro potegne sploh v 156, ker je avto sorazmerno lahek. Konkurenčen tudi po kubaturi močnejšim dizlom (3.0). Govorim iz lastnih izkušenj. Povrh vsega pa od vseh 2.4 tudi najbolj varčen. Lp
136PS ima wastegate, nobenih lopatic ni tam. Wastegate pa krmili direktno tlak turbine, kot je navada pri vseh starejših motorjih.
Jaz bi rekel da najboljša kombinacija 2.4 motorja je faceliftana 166 z 2.4 20V 185PS mašino. Ima samo eno pomanjkljivost. To so swirl ventili v sesalnem kolektorju, ki pa se jih da elektronsko izklopiti, če je sila...
Ma najmanjšo turbo luknjo pri 2.4 imata sigurno 10 ventilca v 156, 166 s 140 in 150 konjskimi močmi. Poleg tega nimata nobenih problemov s sesalnim ali izpušnim kolektorjem, kar je pri jtdM pogosto problem. Pa še egr lahko kamot blindiraš. V glavnem bomba od motorja, zraven pa porabi smešno malo in je neverjetno vzdržljiv. Poznam kar nekaj ljudi, ki imajo s takim motorjem cca pol miljona km, pa jim motor še vedno teče kot urca, zraven pa na interval ne porabijo praktično nič olja.
Kako pa lahko ugotoviš pri 159ki 2008 letnik avtomatiku katero mašino ima...novejšo ali staro? Ker kot 2008 letnik vidim da se prodajajo obe verziji, 200KM in 210KM. Je kakšen jasen pokazatelj, da se prepričam za katero mašino se gre?
TribesMan napisal/-a:Kakor jaz vem so od 2008 naprej vse 210HP.
Drugače pa najbolj ziher je če pogledaš turbino. 200HP ima BorgWarner KKK BV50, 210HP pa Garrett GTB2056V.
Vprašal sem zato, ker vidim ko gledam za 2008 letnike ročni menjalnik se prodajata obe verziji...verjetno stara zaloga, ki se je prodala v 2008. Bom pozoren na turbine.
Jest mam 159 2.4 200 konjsko in sem zelo zadovoljen. Res okoli 1500 obratov ne vleče kot pri 2000 vendar še zmeri bolš kot kakšen tipičen ljudski avto. Pri 2000 pa brutalno potegne, tko da kdor nikoli ni vozil omenjenega avta z 200 konjsko mašino njegova kritika ni na mestu.
Nisem pa še vozil 210 konjsko, tko da ne morem komentirati.