2.4 JTDm - debata o mašini

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

m1ch0 napisal/-a:
lizard napisal/-a:Leta 2007 so predstavili izboljšano verzijo z 210 konji, ki je bila opremljena z bolj sofisticirano turbino, in je tak motor dosegel 400 Nm že pri 1500 obratih. Tudi tale motor je bil potem spojen s Q-Tronicom, le da je imel 10 konjev manj (zaradi modifikacije v elektroniki), seveda pa je še vedno ohranil 400 Nm pri 1500 obratih.
Tukaj je user manual Junij 2010, kjer so na 254 strani (v navodilu) ali 255 strani v pdf readerju napisane specifikacije iz katerih je razvidno da Q-Tronic modeli nikoli niso imeli motorja 939A9000 (210 konjski).

http://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/A ... ndbook.pdf
Ne gre se za to da bi bil v qtronicu 210 konjski motor. Ker so bili tudi novejši motorji v kombinaciji s qtronicom vedno elektronsko omejeni na 200 konjev.
Zato je tudi oznaka 939A3000, saj je moč ista (oznaka ne predstavlja tipa motorja ampak moč motorja, tudi 1.9 16V JTD 150HP ima dve izvedbe, starejšo in novejšo, pa je oznaka obeh 937A5000, kljub temu da je novejši motor bistveno drugačen).
Vprašanje je kateri tip motorja imaš ti, ali je to starejši ki uporablja KKK turbino, ali je novejši z Garrett turbino.

Sicer je pa enostavno probat. Menjalnik prestaviš v "ročni režim". Se pelješ v 4. prestavi pri 1000rpm in zahodiš. Potem pa gledaš pri katerih obratih se mu "spuli", če je to pod 1500 je novejši motor, če je to malo pred 2000 je starejši.
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

TribesMan napisal/-a:Ja tudi najšvohejši 120konjski mlinček ima več navora v nizkih obratih, ko skombiniraš to z dobrih 100kg težjim avtom je občutek med vožnjo 200 konjske mašine precej smešen.

A bomo zdej počasi razčistili to ali ne?
Ja ne vem, sam sem to, da ta mašina ni to kar človek pričakuje od normalnih 200 KM, ugotovil brez tehničnih podatkov, kot uporabnik te mašine. Smo pa tisti, ki se pritožuejmo nad to mašino, od bralcev tehničnih podatkov dobili tu precej gnojnice za to ugotovitev, v stilu da ja ja - bi rabila 300+ KM in v bistvu ne moreš iz garaže itd.

Nauk zgodbe: tudi tehnične podatke je treba znati brati :wink:
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Vprašanje: Katere 2.4 JTDm mašine v 159-ki so imele tak pokrov motorja? Bo to pasalo na vsako 2.4 JTDm (na 159 seveda)?

Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tole mora bit neki doma barvano, ne spomnim se da bi katerakoli 159 ali Brera/Spider imela črno zaščitno plastiko motorja.

Pasat bi pa mogla na vsako
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Ta pokrov prihaja iz 2009 letnika TI ... Je imela TI take pokrove?
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Tista črna je po moje naknadno barvana. Rdeča je pa original barva. Mel sem 2 TI (sicer 1.9) doma pa nobena ni mela črnega pokrova.
Uporabniški avatar
Alen84
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Po Jun 11, 2012 2:36 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Pozdravljeni!

Ker je to tema o 2,4 JTDm mašinah ... mene pa zanima kakšne so realne porabe oz. razlike med 200KM in novejšo 210KM?

Zasledil sem, da novejša 210KM pije manj ... Ali to drži?

Hvala!

Lp
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pije malo manj, zato ker je turbina bolj odzivna in omogoča vožnjo pri zelo nizkih obratih brez da bi se mašina matrala. Ampk to je razlika v mestni ali vožnji po lokalnih cestah... na AC je praktično isto.
Uporabniški avatar
Alen84
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Po Jun 11, 2012 2:36 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ja sej to se mi je zdelo da bo tako.

Koliko je pa to kaj v številkah (l/100 km)? Vsaj približno ...
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Jaz sem bil z zadnjim tankom na 9.0 l/100km. To je bilo še najnižje, kar mi jo je uspelo spraviti, je pa bilo cca 60%AC vožnje notri. Ko imam 100% mestne vožnje je poraba 9.6-9.7. Govora je o 210KM verziji (SW).
Uporabniški avatar
Alen84
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Po Jun 11, 2012 2:36 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Uf, uf ... to je pa kar visoko in precej višje (seveda) od uradnih podatkov.
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Vem da bi jo lahko komot spravil na 8, ampak je ne mislim sparat. Avto in ta masino sta SUPER!
Uporabniški avatar
Alen84
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Po Jun 11, 2012 2:36 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Daleč od tega da je to mašino za šparat :steering:

Sam vseeno je to kar dosti ... kriza je ... pa cene benza bojo nedvomno v povprečju gledano šle navzgor. Druge ni.
Uporabniški avatar
m1ch0
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 1:15 pm

Jaz imam Q-Tronic varianto in mi pije od 7.3 do 7.8 če vozim zmerno (po omejitvah in ne pritiskam non stop gas v podn ampak zmerno speljujem in pospešujem), drugače pa, ko si dam duška (polno speljevanje z gasom v podn, SPORT mode na menjalniku in po avtocesti krepko čez omejitve :wink: ) pa tam nekje do 8.3. Je pa res da imam večinoma odprto cesto, delam cca 200km na dan. Vendar sem prepričan, da tudi ko si dam duška, kar je pogosto, bi bila poraba nižja od 8.3, če se mi nebi vsak drug dan DPF regeneriru. Namreč samo zaradi te regeneracije, ki včasih traja tudi 15 min in več, se mi povprečna poraba dosti poviša.

Drugače sem pa največ prišel do povprečne porabe 9.2L/100km sam je bila pa takrat pretežno mestna vožnja.
"You can't be a true petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" Jeremy Clarkson
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

ker tudi sam oči mečem za alfo 159 2.4 jtdm sem si natančno prebral tole temo.
madonca pa saj o 200 konjski pišete kot o kakšnem starem zetorju.
aja razlok za kaj je še nimam, je kot pri večini, ki si jo želi in je nima (denar)
trenutno vozim 156 2.4 jtdm in moram rečt da je zadeva huda, odzivna in skromna, torej prehod na 159 2.4 jtdm mora biti obvezno na 210 konjslo, če hočem kakšno spremembo, pa še to sem zasledil, da je v performancah ne bo, temveč samo v komoditeti, ženskih pogledov pa ne rabim več, ker sem poročen in za enkrat zadovoljen z ženo :)
torej berem tudi o različnih felerjih 159-ke, pišuka pa si ta avto ob vsem tem res zasluži tako visoko nabavno ceno.

ne vem kako da vam alfe kurijo 8 in 9 litrov, a ga vsi gonte do daske. z 156-ko sem naredil 8000 km in povprečna poraba je bila 6,3 l/100 km (vem da je 200 kil lažja ampak 2 litra več)

vozim pa tudi staro mareo 2.4 jtd 130 konsjko z 304 Nm navora pri 2000 rpm. avto je bil čipan na 160 konjev in 380 Nm navora, prevoženega ima 350000 km, povprečna poraba je 6,03l/100 km, na avtu je večina stvari še originalnih (auspuh, polosovine, turbina, lmm, egr, štarter, alternator, itd...)

zanimivo, da se v tem mojem starem fiatu po vseh prebranih postih o željeni 159-ki počutim bolj zanesljivo kot bi se počutil v zakreditirani želji

Ti šment...!

no moram pa priznat, da sem svoje želje malo načipal oz. optimiziral in kupil 156-ko ki mi za enkrat nudi vse kar sem od avta pričakoval, morebitni kredit pa prišparal za morebitne servise :)
Odgovori
  • Informacija