Ne gre se za to da bi bil v qtronicu 210 konjski motor. Ker so bili tudi novejši motorji v kombinaciji s qtronicom vedno elektronsko omejeni na 200 konjev.m1ch0 napisal/-a:Tukaj je user manual Junij 2010, kjer so na 254 strani (v navodilu) ali 255 strani v pdf readerju napisane specifikacije iz katerih je razvidno da Q-Tronic modeli nikoli niso imeli motorja 939A9000 (210 konjski).lizard napisal/-a:Leta 2007 so predstavili izboljšano verzijo z 210 konji, ki je bila opremljena z bolj sofisticirano turbino, in je tak motor dosegel 400 Nm že pri 1500 obratih. Tudi tale motor je bil potem spojen s Q-Tronicom, le da je imel 10 konjev manj (zaradi modifikacije v elektroniki), seveda pa je še vedno ohranil 400 Nm pri 1500 obratih.
http://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/A ... ndbook.pdf
Zato je tudi oznaka 939A3000, saj je moč ista (oznaka ne predstavlja tipa motorja ampak moč motorja, tudi 1.9 16V JTD 150HP ima dve izvedbe, starejšo in novejšo, pa je oznaka obeh 937A5000, kljub temu da je novejši motor bistveno drugačen).
Vprašanje je kateri tip motorja imaš ti, ali je to starejši ki uporablja KKK turbino, ali je novejši z Garrett turbino.
Sicer je pa enostavno probat. Menjalnik prestaviš v "ročni režim". Se pelješ v 4. prestavi pri 1000rpm in zahodiš. Potem pa gledaš pri katerih obratih se mu "spuli", če je to pod 1500 je novejši motor, če je to malo pred 2000 je starejši.