Tisti, ki ste že obnavljali injektorje, kje ste to počeli, cena, izkušnje?
So vnesli nove kode v ECU?
Lahko tudi ZS.
Hvala.
Moderator: Tehnika moderatorji
Fuč cilinder in obročki. Sledi niso še kritične če niso globoke. Lahko je problem samo zaradi tega ker je slab injektor (zašteka odprt in spere cilinder), ali zaradi tega ker je cilinder delal samo s kompresijo, brez goriva dlje časa, to tudi povzroči slabo kompresijo. Če vžge in se vozi ni problematično, samo ta motor ni za tiščat.Preventivno zamenja vse štiri konektorje. Naredi mi še test kompresije, cilinder 1 ima samo vrednost 10 (s kamero posname cilinder, vidne so sledi "zaribanja"), ostali trije imajo okoli 16.
Počasi varčuj za nov avto ali motor. Problem bo (če bo) nastal, ko bo prepihalo obročke in stopilo bat. Ne smeš terat pa bo lahko tudi za 100.000km, če stanje se ne bo slabšalo. Pozna se ti ko je avto hladen in so tolerance slabe, samo če ti vžge normalno mrzel je stvar ok.Porabe olja do sedaj nisem zaznal, pregrel se mi ni. Pri -16 je malce s težavo vžgal, pri -5 pa ni bilo problemov...
Pa poraba ne bo spet toliko večja ker gre samo za en cilinder in če ti ne seka v karter in se sliši da piha noter v njega niti ne bo kaj bistvene razlike. Malo prej ti bo zakadil črno ker bo en cilinder delal z manj zraka, dpf lahko da bo kaj efekta, ni nujno.Zanima me ali sta obe težavi lahko povezani? Drugo vprašanje pa je kaj lahko sedaj pričakujem od motorja (verjetno več kurjenja olja, posledično zamašitev DPF, itd)?
Ma če je toliko v 15 s so fuč vsi injektorji. Menjaj 2 in 3 pa mogoče na srečo bo.Kaj pa tole? Leak back test. V 15 sekundah polno na tretjem injektorju. 2.0jtdm. pa ful grobo laufa na mestu. In močan vonj iz izpuha.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov