Odstopanje injektorjev - AR 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
RooooK
Alfist
Alfist
Prispevkov: 329
Pridružen: Če Nov 01, 2012 11:39 pm

To je cist ok korekcija, ni nic narobe ;)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

2.8 ni tako mala korekcija. Samo če se med vožnjo umiri potem bi zaenkrat pustil kot je...

Lahko da je problem v resnici kaj drugega... kakšna loputa, sesalni kolektor...
Nibbler
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Ne Maj 13, 2012 4:15 pm

Hvala za odgovore,sem kupil STP jev aditiv in jo bom malo prezračil na avtocesti. :) Upam , da bo delovalo.
Nibbler
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Ne Maj 13, 2012 4:15 pm

Včeraj sem malo gledal multi ecu scan in ugotovil, da injektorji odstopajo samo, če je prižgana klima.Sliši se nenavadno, vendar sem test večkrat ponovil.Iz polno prižgane klime v prostem teku sta dva injektorja odstopala do +-2.0, ob izklopljeni pa max do +-0.9.Čutijo se tudi malo nihanjav prostem teku, če je klima na polno.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To je pri vseh avtih tako da se spremeni korekcija če se spremeni obremenitev motorja.
V večini primerov drži da, večja kot je obremenitev v prostem teku večja bo korekcija, so pa tudi taki ki se umirijo.

Kot sem ti že rekel, tja do +-1 je vse super. +-2 je nekje na meji, sam ni nujno da je treba kar injektorje menjat pa čistit.
Ne se preveč obremenjevat. Če ni opaziti kakega drugega problema, ki bi lahko bil povezan s tem, pusti kot je.
Nibbler
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Ne Maj 13, 2012 4:15 pm

Hvala za odgovor.Saj se ne obremenjujem, sem bolj firbec :), se ne spoznam toliko na motorje in elektroniko in me zanima.Avto drugače res dela super, sploh zdaj po optimizaciji ga je luštno vozit.Hvala še enkrat Tribes za odlično opravljeno delo.Btw. sem čisto pozabil vprašat zadnjič, za koliko si kaj povečal moč in navor tako okvirno, da se lahko pohvalim :))
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

420Nm in malo čez 200HP
kvasko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 121
Pridružen: To Maj 18, 2010 1:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

Da ne odpiram nove teme bi kar tukaj vprasal sledece. Alfo 156 2.4 jtd si lastim 4 leta in avto je v brezhibnem stanju cipan vendar se mi ze ceu cas zdi da ne gre tako kot bi moral 103kw 2.4 s cipom it. Kljub temu smo pregledali vse od turbine do motorja vse ook egr blindiran senzorji vsi odlicni, motor v dobrem stanju. Danes pa sem sele opazil da so na injektorjih bosch stevilke 0445110002 ki pa so nominirani za 100kw motor, se tisti ki nima variabilne turbine. Je mozno da je to vzrok da se avto bol leno obnasa in da tudi nic ne pokadi pod polnim plinom? Ali so injekorji enaki le druge kataloske?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Injektorji od 136HP motorja imajo približno 30% manjši pretok goriva pri istem času odprtja injektorja.

Tako da ja, to je tvoja težava.

Evo... rešen problem, po 4 letih. :lol: #-o
kvasko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 121
Pridružen: To Maj 18, 2010 1:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

TribesMan napisal/-a:Injektorji od 136HP motorja imajo približno 30% manjši pretok goriva pri istem času odprtja injektorja.

Tako da ja, to je tvoja težava.

Evo... rešen problem, po 4 letih. :lol: #-o
Ce se spomnis smo se se na zacetku ko sem avto kupil vozili po lj in tudi ugotavljali glede luknje pri 2500 obratih in razlog za "nemoc"ceprav se je tebi zdelo da gre se kar v redu in nic pametnega ugotovili, zdej je pa upam da jasno kaj je vzrok za mogoce malo bolj len motor. Zdej sam dobim 5 pravih injektorjev potem bi te pa prosil se za en pregled ce si za :))
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Seveda se spomnim da smo ugotavljali kaj bi bilo, po parametrih je vse štimalo, edino luknja pri 2500 obratih, kar pa je zdaj ko vemo za injektorje spet "logično". Premalo plinov da bi turbino gnali tako kot je treba. Boost se je sesedel, pade pretok zraka in mašina omeji vbrizg.

Po pravici povedano mi nikoli ni dalo mira, kaj se dogaja s tem avtom, sej ne gre slabo, pač malo bolje od stock mašine, samo tvoja je bila čipana in bi dejansko morala iti precej bolje.
Da so pa injektorji napačni mi pa ni padlo na kraj pameti.

Zahvali se zdaj vsem "mojstrom" ki menjavajo stvari na mašinah po ključu "ja sej če paše je zihr OK" :D
Uporabniški avatar
swifty
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 243
Pridružen: Ne Jan 04, 2009 11:20 pm
Vozilo: ALFA 166 2.4 JTD 110 KW
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Kontakt:

TribesMan napisal/-a: Zahvali se zdaj vsem "mojstrom" ki menjavajo stvari na mašinah po ključu "ja sej če paše je zihr OK" :D

Zelo znano ja. V torek moja zgodba dobi epilog, ko bodo končno notr vsi 2C 119 injektorji. 8)
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2003 prodana
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2002 zamenjana
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2005 kupljena
kvasko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 121
Pridružen: To Maj 18, 2010 1:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

Zanima me ce mi kdo lahko razlozi moj problem.. Pred parimi meseci se menjal vseh 5 sob na moji 156 2.4 10,v ker prej niso bile prave notri. Predno se te montiral sem jih dal stestirati in so bile vse ok videt, sem bil zraven med testom. Pred kratkim pa sem opazil da avto v leru malo popravlja obrate lih tako da se malo vidi na obratomeru da neki ni ok v stantgasu. To mi je delalo dva dni potem pa spet ok. Pogledal sem tlak goriva in je med tem "nihanjem" skalal od 300 do 350 barov (prej je bil pribit na 320 +/- 1 bar. Peljal sem do soseda ki je stromar in je pokazalo da drugo sobo racunalnik popravlja s korekcijo 4, ostale sobe so ble videt ok. Zamenjal sem drugo sobo s tretjo in racunalnik se kar kaze korekcijo 4 na drugi sobi. Sedaj mi ni jasno kako lahko za isto sobo kaze odstopanje ko je bila zamenjana med sabo z drugo? Kdo ze imel podoben problem? Gledal sem pa od strani jermenov proti menjalniku.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Kako je pa lahko videl korekcije na šobah, če imaš pa EDC15, ki nima te funkcije?
kvasko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 121
Pridružen: To Maj 18, 2010 1:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

TribesMan napisal/-a:Kako je pa lahko videl korekcije na šobah, če imaš pa EDC15, ki nima te funkcije?
Sej to je men cudn, ker mi ecu scan tut ne pokaze... Sm mislu da on pac to lahko, zdej vidm da sobe nimajo veze, sm dons tlak v skupnem vodu pogledu in je spet cist ok. Mi pa avto trese na 1200 obratih v stantgasu, s sklopko pritisnjeno ali spusceno. Med voznjo se pa pri teh obratih slisi kot rahlo bobnenje k da bi meu odprto sipo pri 80 km/h. Glede na to da sem pred kratkim nosilce menjal vse, mi na misel pride ravno vztrajnik, po menjavi te ojacane sklopke mam same probleme, je ze razlog da ni predpisana za ta motor. Tko da ce se bos odlocu za menjavo ti toplo priporocam 828063 sklopko ki je predpisana, mi je zou da sm dau "ojacano" notr... Po avtocesti ko iz pete das gre na tezko kljub pritsnjeni sklopki, kot da nebi dovolj odmikala, v leru se pa prou slisjo razni zvoki ki zginejo takoj ko prritisnes sklopko. Prej tega ni bilo. Je bla pa montaza lahko recem profesionalna.
Odgovori
  • Informacija