Moderator: Tehnika moderatorji
Ce se spomnis smo se se na zacetku ko sem avto kupil vozili po lj in tudi ugotavljali glede luknje pri 2500 obratih in razlog za "nemoc"ceprav se je tebi zdelo da gre se kar v redu in nic pametnega ugotovili, zdej je pa upam da jasno kaj je vzrok za mogoce malo bolj len motor. Zdej sam dobim 5 pravih injektorjev potem bi te pa prosil se za en pregled ce si za )TribesMan napisal/-a:Injektorji od 136HP motorja imajo približno 30% manjši pretok goriva pri istem času odprtja injektorja.
Tako da ja, to je tvoja težava.
Evo... rešen problem, po 4 letih.
TribesMan napisal/-a: Zahvali se zdaj vsem "mojstrom" ki menjavajo stvari na mašinah po ključu "ja sej če paše je zihr OK"
Sej to je men cudn, ker mi ecu scan tut ne pokaze... Sm mislu da on pac to lahko, zdej vidm da sobe nimajo veze, sm dons tlak v skupnem vodu pogledu in je spet cist ok. Mi pa avto trese na 1200 obratih v stantgasu, s sklopko pritisnjeno ali spusceno. Med voznjo se pa pri teh obratih slisi kot rahlo bobnenje k da bi meu odprto sipo pri 80 km/h. Glede na to da sem pred kratkim nosilce menjal vse, mi na misel pride ravno vztrajnik, po menjavi te ojacane sklopke mam same probleme, je ze razlog da ni predpisana za ta motor. Tko da ce se bos odlocu za menjavo ti toplo priporocam 828063 sklopko ki je predpisana, mi je zou da sm dau "ojacano" notr... Po avtocesti ko iz pete das gre na tezko kljub pritsnjeni sklopki, kot da nebi dovolj odmikala, v leru se pa prou slisjo razni zvoki ki zginejo takoj ko prritisnes sklopko. Prej tega ni bilo. Je bla pa montaza lahko recem profesionalna.TribesMan napisal/-a:Kako je pa lahko videl korekcije na šobah, če imaš pa EDC15, ki nima te funkcije?
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 35 gostov