Čuden / Tuleč zvok motorja - 1.9 JTDm 16V

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
ervo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr Dec 14, 2011 11:08 pm

bil sem pri zegi zamenjali so mi egr,da naj bi bil on vsega tega kriv,ubistvi nevejo niti oni zakaj turbina to dela....baje da se to po 500km umiri :D
Olajšali so me za 360€ no ja je bil tud servis zraven....
Življenje je prekratko da nebi vozili Alfe.....
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

No saj dobro očiščen EGR je v bistvu enako kot nov... tako da niso dosti naredili. :roll:

Je pa pol za preverit cevko, ki meri diferencialni pritisk na DPF-ju, če ta mal preperi zarad vročine blizu izpuha... pol kaže manjši pritisk kot je dejansko...
To pomeni, da je DPF bolj zabit kot računalnik zazna in bi to lahko bil vzrok za tak zvok turbine, ko spustiš gas... večji povratni pritisk...
maribor
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 18
Pridružen: Po Jan 11, 2010 7:00 pm

ervo66 napisal/-a:Pa se je začelo,prvi problem na alfici..zjutraj ko sem hotu it v službo mi je po nekaj sekundah začelo grozno ropotat in trest v motorju niti gas se ni odzval..parkrat sem proval in je isto...kaj bi lahko bilo?
Pozdravljen

Enak ali slicen primer sva imela z zeno z najino alfo 159 jtdm. Na racunalniku niso nasli nicesar in potem naenkrat je alfa izgubila moc. Da vsem povem kaj se zgodilo in posledica popravila. Na kriziscu je bil zvok kot da speljem v tretji torej tresenje avtomobila in cuden zvok z motorja. Se dobro da ima zena dobrega kolega mehanika in tudi alfist po dusi v tem mestu. Ko sva komaj prilezla do njega je dal prvo na test racunalnika in ni pokazalo nic. Ko so se njegovi mehaniki kateri so res natancni po kirursko spravili na najino alfico je prisla diagnoza. Pocile so 2 loputici od sesalnega kolektorja in ti dve loputici sta potem se poskodovale turbino. Da bi bila mera se bolj polna je poskovalo ze prej tudi dva vijaka na enem od nosilcev turbine in se to je za popravilo. Sesalni kolektor se lahko kupi le v kompletu in v Slo pride 496 Eurov. Popravilo turbine na pooblascenem bosh servisu cca 300 eurov, dodatna obdelava povrsine kjer so vijaki popustili se dodatnih cca 100 eurov plus stroski popravila 300 eurov torej cca 1100 eurov skupaj. Sreco imava z zeno da se to pripetilo v tujini v Beogradu kjer je njen kolega lastnik alfine delavnice in da originalni Bosch servis kateri tudi da eno leto garancije za popravilo turbine stane le cca 300 eurov saj pri alfa romeo slovenija ko sem klical pride zamenjava strao za novo 960 eurov.
Jaz upam da sem vam podal malo informacije kaj se nama pripetilo istimi simptomi kot tebi. Upam da bos imel manj skode kot midva. Naj pa bi bilo to serijska napaka od proizvajalca.

lep alfin pozdrav in se vidimo 27.05.2012 na srecanju
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Verjetno starejši model sesalnega kolektorja?
Novejši (2007) je črn, plastičen in napaka z loputicami odpravljena...
maribor
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 18
Pridružen: Po Jan 11, 2010 7:00 pm

coolbits napisal/-a:Verjetno starejši model sesalnega kolektorja?
Novejši (2007) je črn, plastičen in napaka z loputicami odpravljena...

upam da so odpravili moj je letnik december 2006... kolektor pa je res crn

lp
Uporabniški avatar
ervo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr Dec 14, 2011 11:08 pm

Ja nič alfa je šla nazaj k Zegi ker se je spet prižgala lučka od motorja,ko sem jo držal par sekund na 4tisoč.....napaka spet ista kod zadnič P0237 sam zadnjič ni hotel poslušat,aja spet nima pojma kaj pgledat....hahaha....

Važno da mi je EGR zamenjal in zaračunal,ker da je vsega kriv on.... :D
Življenje je prekratko da nebi vozili Alfe.....
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

#-o
Kot kaže bo naslednje za zamenjat kar turbina... boš videl kaj reče. :roll:
No upajmo da ne, ker ni lih poceni pa tud ni nujno slaba...
Uporabniški avatar
ervo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr Dec 14, 2011 11:08 pm

Prvo je reku da bo vse tiste senzorje al kr so po enga menjaval in sprobaval,pol pa da bojo vzeli turbino dol in jo pregledali,baje da niso še nobeni 159 še vzeli dol in da je res čudno....
Življenje je prekratko da nebi vozili Alfe.....
Uporabniški avatar
alro
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2700
Pridružen: So Feb 11, 2006 1:39 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Nova Gorica/Gorenje pri Divači

Samo ti mehaniki so vsi glih :doubt: . Voziček rezervnih delov in gremo menjavat enega za drugim dokler ne začne delat, za vsak slučaj menjamo še kaj kar ni treba, da imamo plačan zapravljen čas za ugotavljanje napake #-o .
Slika
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

ervo66 napisal/-a:Prvo je reku da bo vse tiste senzorje al kr so po enga menjaval in sprobaval,pol pa da bojo vzeli turbino dol in jo pregledali,baje da niso še nobeni 159 še vzeli dol in da je res čudno....
Ja enako so meni govorili prej za 147 in zdej pri 159... da turbina pač ne crkne in še niso menjavali.

Vedno je enkrat prvič :D
Upam da ne, vseeno... z menjavo senzorjev ne bojo rešili nič.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ene hude mučke se greste tole fantje.

Da ni EGR kriv je evidentno že od kilometra daleč...
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Ni EGR kriv ne... no je bil kriv na začetku za ta "čuden zvok motorja"...
So pa vseeno to najprej menjali pr zegi, čeprav ga je počistu in je pol delalo ok.
Problem, ki se je pojavil pol je bolj čuden... P0237, precej slišno žvižganje turbine (pred tem ga sploh ni blo) in čuden zvok ko spustiš gas, med vožnjo pa boost občasno previsok (zato P0237)...
SW je original.

Bomo vidli kaj bojo ugotovili :)
Uporabniški avatar
Kača
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 172
Pridružen: Ne Jun 05, 2005 9:23 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Gorjansko
Kontakt:

ervo66 napisal/-a:Ja nič alfa je šla nazaj k Zegi ker se je spet prižgala lučka od motorja,ko sem jo držal par sekund na 4tisoč.....napaka spet ista kod zadnič P0237 sam zadnjič ni hotel poslušat,aja spet nima pojma kaj pgledat....hahaha....

Važno da mi je EGR zamenjal in zaračunal,ker da je vsega kriv on.... :D
Ni pa važno to omenit,da smo hoteli EGR ventil ponovno zamenjati s svojim prvotnim in povrnit stroške,kar stranka ni hotela ,seveda to ni pomembno!!
Uporabniški avatar
ervo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr Dec 14, 2011 11:08 pm

Zgleda da se še ni nič rešlo ker me niso še poklcali kaj je z njem... :?
Življenje je prekratko da nebi vozili Alfe.....
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

ervo66 napisal/-a:Zgleda da se še ni nič rešlo ker me niso še poklcali kaj je z njem... :?
bodo že zrihtal pri Zegi.
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
Odgovori
  • Informacija