meni je en injektor tako delal....dokler je bil avto mrzel......po cca 172 leta je začel pa še na mestu nenormalno kaditi (šoba je scala)......po zamenjavi je oboje prenehalo......
Motor je 1.9 16v 150 km. Kje pa so ti swirl ventili tribes ?Smesno je to kr se je to zacelo dogajat po zamenjavi injektorjev in menjavi vztrajnika. Mislim da sobe niso vreji nastavljene. Na servisu so rekli da ce bilokaj neji blo vreji z sobami bi se lucka prizgala. Ko pa je mrzlo pa tak traktor.
Če se je začelo pojavljati po menjavi injektorjev je 90% nekaj z injektorji... mogoče niso pravilno salibrirani. Ali pa sploh niso izračunali kalibracijskih kod, in avto še vedno laufa s starimi kalibracijskimi kodami... v tem primeru zadeva ne bo funkcionirala nikoli tako kot je treba.
jaz ne vem kaj so delali.skalibrirali so jih ker sem vprašal. popravljal je šobe bosch servis. Na servisu so jih samo zmontirali. spomnim se da sem gledal korekcije po tem. bile so iste kot pred menjavo injektorjev. no podobne.nekak je pol to povezano. in kakšne kode so pol to? ni to tak če daš iste šobe nazaj da tega ne rabiš vpisovat.
1 ali sploh ni bilo potrebe po obnovi in je vse ok
2 ali so slabo zrihtali injektorje ( so naredili vpis kod, za vsak injektor po novem kot je rekel @tribes)
3 sploh niso obnavljali.....samo računali.....
kot sem že rekel....meni je podobno tolklo, ko sem imel slabo šobo....napake mi ni izpisalo ( res pa je da imam jaz še staro elektroniko - 1.9 8V)
Po menjavi turbine sem mislil da bom imel malo miru, ampak zgleda da ne bo tako. Mogoče sem zdaj bolj pozoren na vse ostalo ko turbina dela
ko je motor segret dobi čuden zvok pa še to ne vedno. Kot bi nekaj rožljalo oz žvenketalo mogoče podobno kot se sliši kaj pri jermenih.
Bil je pa velik servis narejen kakšno leto nazaj.
spodaj prilagam linke do posnetkov da si boste lažje predstavljali.
meni se tudi sliši vztrajnik stalno ampak je drugačen zvok, vztrajnik se sliši kot neko rožljanje pri menjalniku kot bi stresal posodo z priborom not
ta zvok je drugačen in ni vedno prisoten in takrat ko se sliši nanj sklopka popolnoma nič ne vplivale ko dodam gas utihne in ko spustim spet začne in samo pri ogretem motorju
pri moji 159 120hp, je bilo tudi slišati nek ropotajoč kovinski zvok. Pojavljal se je tako na mestu v leru kot med vožnjo. Le-ta je bil bolj izrazit ko je avto stal na klancu. Ko si spustil sklopko in začel obremenjevati pogonski sklop je ponehal. S tem ropotom, ki se je zmeraj bolj stopnjeval, sem naredil cca 5000 km. V moji nevednosti sem ga zamenjal za odpovedujoči vztrajnik, ki sem ga na tak način predčasno zamenjal skupaj s sklopko in potisnim ležajem. Kljub posegu je bil ropot še vedno prisoten.
No problem je bil v tem, da je na tisti strani, kjer je ena izmed polosovin dodatno uležajena zdrobilo ležaj in samo polosovino obrabilo za ene 3mm. Polosovina je bila povarjena in zamenjan ležaj. Sedaj že 3000km lepo teče. Poseg je opravil forumaš skam, ki je tudi obnovil menjalnik.
Tako, da poskusi počasi spuščat sklopko in obremenjevat pogonski sklop, pri meni je v tem primeru ropotanje utihnilo. Mehanik je rekel, da ko je na mestu v leru ropotalo in je prijel polosovino je ropot izginil.
zvok ne izgine ko obremenim pogonski sklop, samo če dodam gas izgine, sklopka nima vpliva. je pa zanimivo da se začne slišat šele ko motor oz temperatura vode doseže 90 stopinj(po števcu). tako da razmišljam v smeri kaj se vklopi ko doseže voda 90 stopinj se pravi odpre se termostat, potem pa začne nekaj cingljat/rožljat/cvilit, kot nek ležaj...
bil je pa termostat menjan kakšene 3 tedne nazaj, prej tega zvoka nisem opazil.