Čuden / Tuleč zvok motorja - 1.9 JTDm 16V

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
ervo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr Dec 14, 2011 11:08 pm

Kača napisal/-a:
ervo66 napisal/-a:Ja nič alfa je šla nazaj k Zegi ker se je spet prižgala lučka od motorja,ko sem jo držal par sekund na 4tisoč.....napaka spet ista kod zadnič P0237 sam zadnjič ni hotel poslušat,aja spet nima pojma kaj pgledat....hahaha....

Važno da mi je EGR zamenjal in zaračunal,ker da je vsega kriv on.... :D
Ni pa važno to omenit,da smo hoteli EGR ventil ponovno zamenjati s svojim prvotnim in povrnit stroške,kar stranka ni hotela ,seveda to ni pomembno!!
JA!!sem jaz reku da nerabi ga zamenjat nazaj za starega,ker pač avto mislim imet še 3 leta.....vseeno upam da bo kak popust na ure ki sem plačal zadnič za nič,ker mi je še avto potem začel cukat..vbistvu se ni naredillo nič razen menjave olja pa filtra...
Življenje je prekratko da nebi vozili Alfe.....
Uporabniški avatar
ervo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr Dec 14, 2011 11:08 pm

No alfa pride v teh dneh domv..in tako kot je napisal Alfa Junior je mel prav..isto se je meni zgodilo..
V sesalnem kolektorju se je odlomila loputca in je uničla tretji celinder ter posledično še turbino zato tisti zvok...
Škoda v tem je to da ko je avto zaropotal ni takoj zaribal al bilo kaj...ker sem zmetal kr neki € proč preden sem dobil mehanika ki oblada zadevo...

Bi še kaj napisal o kakem servisu in z kakimi odgovori so me pošiljali domv in take fore..ma od tem kdaj drugič.

No ja da ne boste mislili da je bli strošek 100€....popravljat se ni splačalo smo kr zamenjali mašino in strošek se giblje okoli 3000€...
Pa še to sesalni kolektor je bil plastičen naj bi bil boljši od starejših alu..kaj pa vem če bo to držalo.. :D
Življenje je prekratko da nebi vozili Alfe.....
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Katastrofa... pa se bojim da zna tole postat pogosta okvara...
Uporabniški avatar
ervo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr Dec 14, 2011 11:08 pm

Ja res žalostno, da ne naredijo kak drugačen patent al vsaj kako varnost da ne pade v mašino....
Življenje je prekratko da nebi vozili Alfe.....
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Drugače to so mel kakih 10 let nazaj pri BMWju točno take probleme s sesalnimi kolektorji. Bi mislil da se znajo italjani vsaj učit na napakah drugih...
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Huda cifra ja.

Zgleda, da je swirle najbolje izklopit, da se sploh ne premikajo in so vedno odprti... vsaj manjša možnost, da se odlomi.

Je pa zanimivo, da so bile korekcije na vseh injektorjih ok kljub puščanju kompresije na 3 cilindru kot praviš... sem mislil, da bi se videlo kaj...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tud jest bi mislu da mora bit opazna korekcija če je cilinder poškodovan...
pocar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 90
Pridružen: Če Nov 03, 2011 11:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenija

Kokr je meni znano so bile loputice pri alfah,fiatih,oplih in saabih vse plastične,razlika je bila le v načinu in globini uležajenja.ni mi pa jasno kako ti lahko zlomljena plastika poškoduje turbino,razen če slučajno ne gre skozi izpušni ventil,ker je nemogoče da bi šla v obratni smeri zračnega toka skozi intercooler in vse cevi v kompresorski del.kolektor je bil verjetno fuč že kar dologo časa le da lastnik ni bil na to pozoren in je moralo kar dlje časa cukat in poskakovat,da je vse razluftalo in na koncu košček lopute odlomilo.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

mariskej gre cez ventile. ves da je notri stopinj se pa se??
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
ervo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr Dec 14, 2011 11:08 pm

No ko dobim staro mašino nazaj bom poslikal...zgleda da nekatiri niste še vidli odprte mašine... :D loputce so kovinske..avto je ropotal cirka 1min.. in od takrat ni šel več dobro...
Je pa logično da če je notri padla jo je zmlelo in skozi ispušni ventil vrglo ven..in seveda po poti poškodovalo turbino...

Vglavnem alfa pride jutri domov in pravi mehanik da leti kot divja.... :D
Življenje je prekratko da nebi vozili Alfe.....
pocar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 90
Pridružen: Če Nov 03, 2011 11:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenija

Dosedaj videl največkrat take LINK.loputa s plastike os pa s kovine,lopute s kovine nikoli.sedaj imaš tako: LINK
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

To je star vsisni kolektor... do 2006, 2007 in naprej imajo novejšega plastičnega.
Uporabniški avatar
ervo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr Dec 14, 2011 11:08 pm

Tako kot je napisal coolbits....
Življenje je prekratko da nebi vozili Alfe.....
pepso3
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 57
Pridružen: Pe Dec 30, 2011 6:40 pm

pozdrav

Iz motorja se mi pojavlja neko "klenkanje" ampak le ko dodam gas in med vožnjo. Nekak se čuje tk tk tk tk. Injektori so novi. Kaj bi še lahko bilo? dročniki, ventili. Bi se težava odpravla z reprogramiranjem.
Alfa Romeo 159
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Meni je vztrajnik začel najprej "klenkat" nato pa "ružit".
159 2.0 jtdm
Odgovori
  • Informacija