Pozdravljen,
Glede na izpisek ti lahko povem da je sprednja os kr v redu (95%), kar je še najbolj važno, tebi, kot vozniku, obrabo sprednjih gum z uporabo pravega tlaka boš imel normalno/enakomerno...
Naj te tudi ne begajo razlike v stekanju/špuri, glede na fabriške in končne po nastavitvi... Pokazalo se je da fabričke niso taprave če hočeš enakomerno obrabo, je pa z fabriškim bolj vodnjiv in natančen auto, po ceno večkratne menjave gum...
V ostalih 5% spadajo nastavitve nagiba (ampak glede na tvoje cifre se zelo malo mehanikov spravlja v tok podrobne nastavitve), pri 159tki nagibe lahko prestavljaš samo z premikanjem cele sprednje torzije/mosta, ampak kok dobiš na levi tok zgubiš na desti in obratno! Pri tebi bi osebno mogoče mal probu če se da dvignit levi nagib na šalčki amortizerja pod pokrovom motorja... Luknje so malenkost večje kot je sama šalca in se da tudi na tem mestu pridobiti kaka minuta v stopinji!
To je za sprednjo os...
Glede zadnje mi pa res ni jasno zakaj niso ničesar nastavljali...??? Pri zadnji je tok lažje ker ma vsako kolo zase nastavitve nagiba in steka...
Pri tebi je apsolutno zadnja os potrebna nastavitve, če slučajno nagibi ne grejo več proti plusu pol ni kriza niti če približno tako ostanejo, problem je z stekom ker je sploh levo kolo preveč "zaprto" (posledično obraba po zunanjem robu)...
Če ostanejo nagibi približno enaki po poskusu nastavitve bi osebno naštelu stek/špuro okol nule, odvisno od obremenjenosti avta tudi blago v minus (-0,2 do -0,4)...
Upam da sem mal pomagu pri tvoji težavici z izpisko... In enako upam da greš čim prej nazaj do tega "šalabajzera" in zahtevaš da se naredijo nastavitve tudi na zadnji osi, in garantiram da če ti lepo naštela zadnjo os ne bojo niti na sprednji več take številke, avto je ena skupnost in če ti proizvajalec dovoljuje je prvo pravilo optike (takoj za tem da avto ne sme imeti zračnosti v podvozju ) da mora zadnja os biti v redu preden štelaš prednjo...
Lp, N