Imam problem in sicer se mi sprednje pnevmatike hitreje obrabljajo na notranji strani , avto je bil na optiki pri pooblaščencu ,kjer so mi zagotovili , da je to baje normalno za dizle - moj je 2.4 jtd , ker jim nekako ne vrjamem ,bi vas prosil za vaše mnenje.Naj še pripomnim , da so gume na koncu svoje življenske dobe in avto tudi zelo čudno oddrsava , če je volan do konca obrnjen in bi hotel npr. vzvratno vozit v krogu ,avto kr malo poskakuje ,od zunaj zgleda kot , da bi eno kolo tiščalo drugo vstran,je možno , da je kaj s podvozjem zanič in se to na optiki ni videlo , ali so samo gume krive. Ne bi rad kupil novih gum in jih zaradi neenakomerne obrabe uničil .Hvala za vsak nasvet!
Lep pozdrav vsem.Na poskakovanje sem zgleda dobil odgovor , tudi moje gume so F1 eagle in precej na koncu , glede obrabe je pa tako , pnevmatike so pod tlakom 2.5 bara in avto ni nižan , tudi dimenzije gum so po tovarniških predpisih .V bistvu sem se odločil , da dam gor nove pnevmatike in jih bom redno spremljal na obrabo ,če pa ima kdo kakšno mnenje ali odgovor se mu pa že v naprej iskreno zahvaljujem , skratka še enkrat hvala vsem za skrb in odgovore !
Salute
jaz 245/35 19 "pumpam" 3.0 bar spredaj in zadaj,, 2,5 je definitivno premalo....
Na optiki sem bil pri špan-u, je sicer boljše kot prej, so pa gume po 20kkm, po notranji strani še vedno 1-2 mm bolj obrabljene kot na zunanji strani. Ali je kdo tukaj, ki mu pri 159 uspe enakomerno obrabit gume do konca ? ( do indikatorjev, ne do "drata" )
Sem sprednje pnevmatike napolnil na 2.7 in jih bom še vozil kakšna 2 tedna , da vidim razliko , drugače bom pa na servisu rekel naj še enkrat naredijo opitko , če ne druga, bolj prijazno do pnevmatik, se mi zdi , da je optika že po defoltu bolj športno nastavljena na 159. Drugače je s podvozjem vse ok , ni lufta.
Thnx vsem za odgovore
na tem linku boste tud našli tapravo konfiguracijo za optiko, ki preprečuje to neenakomerno obrabo!
Pa še eno vprašanje imam, kaj je bilo krivo za tvoje preskakovanje? Js mam isti problem pri Breri - full lock pa rikverc.. in tud že zlo slabe gume! Hvala
Ma to je pa cista logika (no vsaj meni je logicno )...vse alfe imajo na kolesih naklone (camber) in posledicno pri do konca zavitem volanu zacne avto poskakovati, ker kolese niso poravnane v isto "tirnico".
Pri slabih gumah se to se bolj pozna, ker kolo nima dovolj oprijema, da bi sledila tirnici gume z vecjim oprijemom (ponavadi zunanje koleo) in zacne preskakovati.
3,0? To je tud meni noro veliko. Pol je ja guma ko kamen-čutiš vsako luknjo, vsako neravnino, da se obnašanje med dežjem sploh ne dotaknem-to mora bit ko da se po ledu voziš? 2,7 do 2,8 je po mojem čist realna stvar, za vse ostalo je kriva optika oz.obrabljenost različnih komponent podvozja. Zgornji post je pa "real stuff"!!! To je Alfa! Kolk vulkanizerjev si je že razbijalo glavo na temu?!
Život je takav, čupav i dlakav, glup i zajeban a samo je jedan!!!