Neenakomerna obraba pnevmatik / gum - AR 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Nibbler
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Ne Maj 13, 2012 4:15 pm

Imam problem in sicer se mi sprednje pnevmatike hitreje obrabljajo na notranji strani , avto je bil na optiki pri pooblaščencu ,kjer so mi zagotovili , da je to baje normalno za dizle - moj je 2.4 jtd , ker jim nekako ne vrjamem ,bi vas prosil za vaše mnenje.Naj še pripomnim , da so gume na koncu svoje življenske dobe in avto tudi zelo čudno oddrsava , če je volan do konca obrnjen in bi hotel npr. vzvratno vozit v krogu ,avto kr malo poskakuje ,od zunaj zgleda kot , da bi eno kolo tiščalo drugo vstran,je možno , da je kaj s podvozjem zanič in se to na optiki ni videlo , ali so samo gume krive. Ne bi rad kupil novih gum in jih zaradi neenakomerne obrabe uničil .Hvala za vsak nasvet!
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Na koliko jih pumpaš?

Koliko kilometrov si prevozil z njimi?

Tole "poskakovanje" pri do konca zavitem volanu je lahko tudi posledica polosovin.
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Nibbler ali je avto nizan?

LP
ziga22
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 754
Pridružen: Če Nov 13, 2008 6:26 pm
Vozilo: 2006 Alfa 159

Takšno "poskakovanje" sem pri ful-lock tudi sam imel pri precej obrabljenih Eagle F1. Takoj po menjavi gum je bilo OK.
Nibbler
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Ne Maj 13, 2012 4:15 pm

Lep pozdrav vsem.Na poskakovanje sem zgleda dobil odgovor :) , tudi moje gume so F1 eagle in precej na koncu , glede obrabe je pa tako , pnevmatike so pod tlakom 2.5 bara in avto ni nižan , tudi dimenzije gum so po tovarniških predpisih .V bistvu sem se odločil , da dam gor nove pnevmatike in jih bom redno spremljal na obrabo ,če pa ima kdo kakšno mnenje ali odgovor se mu pa že v naprej iskreno zahvaljujem , skratka še enkrat hvala vsem za skrb in odgovore !
Salute
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Ja sam gume niso krive za cudno obrabo...prej slaba optika, zluftano podvozje....tako da bos samo se en komplet gum zlizal na enak nacin.

Pa 2.5 bara je pomojem premalo za prerdnja kolesa. Ze pri 147 ni dovolj, pri 159 pa sploh ne!
LP
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jup, probaj 2.7 do 2.8 bara...
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Jaz imam sedaj non-XL gume in imam 2.9bara...pa se mi zdi da so se vedno prevec stisnjene.

LP
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

jaz 245/35 19 "pumpam" 3.0 bar spredaj in zadaj,, 2,5 je definitivno premalo....
Na optiki sem bil pri špan-u, je sicer boljše kot prej, so pa gume po 20kkm, po notranji strani še vedno 1-2 mm bolj obrabljene kot na zunanji strani. Ali je kdo tukaj, ki mu pri 159 uspe enakomerno obrabit gume do konca ? ( do indikatorjev, ne do "drata" :) )

lp s
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Meni uspe sam na original 17 col feltnah in pumpane 2.5 bara,do indikatorjev seveda,potem menjam z novimi!
Nibbler
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Ne Maj 13, 2012 4:15 pm

Sem sprednje pnevmatike napolnil na 2.7 in jih bom še vozil kakšna 2 tedna , da vidim razliko , drugače bom pa na servisu rekel naj še enkrat naredijo opitko , če ne druga, bolj prijazno do pnevmatik, se mi zdi , da je optika že po defoltu bolj športno nastavljena na 159. Drugače je s podvozjem vse ok , ni lufta.
Thnx vsem za odgovore ;)
jan_147
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 106
Pridružen: So Apr 25, 2009 9:31 am

fantje, mislim da bi blo pametno da si preberete ta post, ker je za neenakomerno obrabo pnevmatik kriva optika..

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... ata-9.html

na tem linku boste tud našli tapravo konfiguracijo za optiko, ki preprečuje to neenakomerno obrabo!

Pa še eno vprašanje imam, kaj je bilo krivo za tvoje preskakovanje? Js mam isti problem pri Breri - full lock pa rikverc.. in tud že zlo slabe gume! Hvala
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Ma to je pa cista logika (no vsaj meni je logicno :mrgreen: )...vse alfe imajo na kolesih naklone (camber) in posledicno pri do konca zavitem volanu zacne avto poskakovati, ker kolese niso poravnane v isto "tirnico".
Pri slabih gumah se to se bolj pozna, ker kolo nima dovolj oprijema, da bi sledila tirnici gume z vecjim oprijemom (ponavadi zunanje koleo) in zacne preskakovati.

http://en.wikipedia.org/wiki/Camber_angle
LP
SubjectX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1001
Pridružen: To Jun 21, 2005 1:04 pm

Da dajete 3.0 barov v gume?

Jaz sem imel 166tko, mislim da je ena izmed tezjih alf, pa nikoli nisem imel notri vec kot 2.5 kolikor je priporoceno.
laški
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 134
Pridružen: Sr Avg 09, 2006 9:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ravne na Koroškem

3,0? To je tud meni noro veliko. Pol je ja guma ko kamen-čutiš vsako luknjo, vsako neravnino, da se obnašanje med dežjem sploh ne dotaknem-to mora bit ko da se po ledu voziš? 2,7 do 2,8 je po mojem čist realna stvar, za vse ostalo je kriva optika oz.obrabljenost različnih komponent podvozja. Zgornji post je pa "real stuff"!!! To je Alfa! Kolk vulkanizerjev si je že razbijalo glavo na temu?! ;)
Život je takav, čupav i dlakav, glup i zajeban a samo je jedan!!!
Odgovori
  • Informacija